2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
آخر سریال هست و نیست چه می شود + بازیگران و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آخر سریال هست و نیست چه می شود + بازیگران و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آخر سریال هست و نیست چه می شود؟ آوا و مهیار به هم می‌رسند و ازدواج می‌کنند؟ اختلاف پدران آنها چه می‌شود؟ معرفی کامل سریال هست و نیست و ساعت پخش و تکرار آن از شبکه آی فیلم را بخوانید:

دوات آنلاین-سریال هست و نیست که ملودرام اجتماعی است که داستان عشق دو جوان را نیز روایت می‌کند. این سریال از شبکه آی فیلم دوباره پخش می‌شود.

عکس های سریال هست و نیست

داستان سریال هست و نیست از اول تا آخر

سریال هست و نیست چند قصه مختلف دارد که البته همه آنها به موضوع یک شراکت قدیمی مربوط می‌شود. این سریال درباره اختلاف دو باجناق است که فرزندان‌شان به نام‌های آوا و مهیار عاشق هم می‌شوند.

عکس های سریال هست و نیست

حمید ( با بازی حمیدرضا پگاه) با باجناقش به نام فرهاد( با بازی فرهاد قائمیان) اختلاف دارد. حمید و همسرش الهام ( با بازی الهام پاوه نژاد) ثروتمند  هستند و با دخترشان آوا زندگی مرفه و خوبی دارند اما فرهاد و همسرش نرگس( با بازی نگار عابدی) و پسرشان مهیار  مشکلات مالی دارند.

 

در این میان آوا و مهیار عاشق هم می‌شوند. آنها با هم یک گالری راه می‌اندازند اما دچار مشکلات مالی می‌شوند و مهیار برای فرار از این مشکلات چک می‌کشد اما نمی‌تواند چک‌ها را پاس کند. در این هنگام حمید وارد عمل می‌شود و بدهی مهیار را می‌پردازد.

عکس های سریال هست و نیست

پدر مهیار وقتی از این کار باجناقش مطلع می‌شود به هر زحمتی هست پول او را پس می‌دهد اما مشکلات در این جا تمام نمی‌شود چون نگار به دلیل همان مشکلات مالی با شوهر خود دچار اختلاف می‌شود و به حالت قهر به خانه خواهرش یعنی الهام می‌رود و از ان پس بیشتر شاهد وقایع این خانه هستیم.

 

حمید شریکی دارد که فوت می‌شود. همسر شریک قصد دارد به جای او کارهای شرکت را انجام بدهد و اموال شوهرش را مدیریت کند. حمید برای این‌که بتواند اموالی را تصاحب کند به زن شریکش نزدیک می شود و حتی با او قرار عقد می‌گذارد. این زن به قصد آزار الهام سراغ او می‌رود و می‌گوید قصد دارد با شوهر وی ازدواج کند و حتی قرار محضر هم گذاشته‌اند. الهام مجلس عقد را به هم می‌زند و اوضاع برای حمید خراب می‌شود. در سوی دیگر فرهاد و نرگس با هم آشتی می‌کنند.

عکس های سریال هست و نیست

بازیگران سریال هست و نیست

فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، عنایت بخشی، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، میر دژاکام، شقایق فراهانی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، سیاوش خیرابی در نقش سیاوش، نازنین کریمی در نقش مژگان، سولماز حصاری در نقش الناز، آوا دارویت در نقش باران، علی مسلمی در نقش مهیار و غزاله اکرمی در نقش آوا در سریال هست و نیست بازی کرده‌اند.

عکس های سریال هست و نیست

ساعت پخش و تکرار سریال هست و نیست از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود.

عکس های سریال هست و نیست

سریال هست و نیست چند قسمت است

این سریال در 30 قسمت 40 دقیقه ای ساخته و  در سال 96 از شبکه دو پخش شده بود و از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.