2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال وارش ؛خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال وارش ؛خلاصه داستان و بازیگران

سریال وارش سریالی تاریخی و عاشقانه است. خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال وارش با موضوع تاریخی و عاشقانه سریالی است که می‌تواند در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کند. معرفی کامل این سریال را بخوانید.

 

سریال وارش را احمد کاوری کارگردانی کرده است. احمد کاوری پیش از این سریال دختر گمشده را که مینی سریالی در 7 قسمت بود و در زمستان سال 97 از شبکه سه پخش شد، کارگردانی کرده بود.

معرفی کامل سریال وارش ؛خلاصه داستان و بازیگران

خلاصه داستان سریال وارش

سریال وارش یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است.

 

داستان مجموعه از دهه 30 روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى داند ماهیگیرىِ آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى زند و مقابل تراب مى ایستد. وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى بندد و به تراب جواب رد مى دهد. تراب نقشه اى مى چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند مى زند.

معرفی کامل سریال وارش ؛خلاصه داستان و بازیگران

سریال وارش چند قسمت است

این سریال که قبلا بهترین سال‌های زندگی ما نام داشت و سپس اسم آن به وارش تغییر کرد در 34 قسمت ساخته شده و پخش می‌شود و درباره این که آیا وارش فصل دوم هم خواهد داشت یا نه تاکنون صحبتی نشده است.

معرفی کامل سریال وارش ؛خلاصه داستان و بازیگران

بازیگران سریال وارش

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، پیام احمدی نیا، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال بازی کرده‌اند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کیانا 1398/10/23
خیلی عالی بود ولی نباید یار محمد را می کشتند چون خیلی خوب نقش بازی می کرد
ناشناس 1398/10/11
عالیه بهترین سریال ایرانی درود بر آقای کاوری
علی 1398/10/06
خیلی عالی هست ولی جاوید با عشقق
ف 1398/10/04
قضیه تراب برای عاشقیش رو آخرفهمید که باید قلبا هرکاری کاری ، عملی رو بخواد ودوست داشته باشه یطرفه فایده نداره، درکل سریال خوبی هست یکم بیشتر روش کار میشد جذاب تر بود مثل بانوی عمارت
فرهنگی 1398/10/04
باسلام و خداقوت به همه عزیزان که در انجام گرفتن سریال وارش نقش داشتند،سریال وارش ازنظر محتوایی خوب هست و نزدیک به اتفاقاتی هست که صورت گرفته ، میتونست تا قسمت 14که دیدم پرمحتواتر هم بشه و گویش هم اگه مسلط بودند زیباتر میشد،توی این سریال زرورگویی،مهمان نوازی،محبت و حمایت گیلان جان و میرولی نسبت به غریبه و دختردایی ، حتی دستگیری پیله آقا به یک زن تنها خودش از زیباییهاو صداقت گیلانیان نشون میده، خوش قولی وارش نسبت به نگهداری یوسف وتوجه بیشتر به یوسف نسبت به بچه خودش ،تحسین برانگیزه
ری 1398/10/02
خیلی قشنگه فقط دلم برای تراب سوخت به وارش نرسید ومرد
ناشناس 1398/10/01
کاش یا محمد زنده باشه. سریال با یارمحمد قشنگ بود🙁🙁در کل سریال خیلی خیلی قشنگیه
کرمانشاه 1398/09/27
یارمحمد عالی بازی میکنه خیلی قشنگه کاش یارمحمد زنده باشه من بازی یارمحمد دوس دارم آیا او زنده است یانه
سیستان 1398/09/26
یار محمدکاش نمیکشتن من از تمام کسانی ک این سریال ساختن دستشون میبوسم واقعا بعضی وقت ها میبینم ک تمام اقوام ایرانی فیلم ساخته میشه جز سیستان و بلوچستان دلم میگیره ما هم دل داریم دوستداریم از شهرو از اقوام ما هم در سریال و فیلم ها استفاده بشه چون واقعا سیستان و بلوچستان هم جز کشور ایران زنده باد تمام اقوام ایرانی
ناشناس 1398/09/22
وجدانن یار محمد نمیرد خیلی عالی بود اگه بمیره من دیگه سریالو نگاه نمیکنم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.