2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه همیشه خانمی با کلاس باشیم؛ رازهایی برای داشتن بهترین‌ تیپ زنانه

چگونه همیشه خانمی با کلاس باشیم؛ رازهایی برای داشتن بهترین‌ تیپ زنانه

اکثر خانم‌ها دوست دارند همیشه خوش استایل، با کلاس و خوش تیپ به نظر برسند اما بعضی‌ها راه آن را بلد نیستند. این مطلب شما را با فوت و فن‌های خوش تیپی و جذابیت آشنا می‌کند.

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید همیشه خانم باکلاس ، خوش استایل و خوش تیپی باشید توصیه‌هایی را که به نقل از برترین‌ها در زیر آمده است کاملا جدی بگیرید و رعایت کنید.

 

لباس‌های اتوکشیده بپوشید

یکی از بهترین راه‌های پولدار و شیک به‌نظر رسیدن، این است که لباس‌های کاملا اتوکشیده بپوشید و مناسب‌ترین شیوه برای اینکه این خصوصیت را نشان دهید، پوشیدن لباس‌هایی است که قابلیت چروک شدن دارند.

 

در این صورت، علاوه بر اینکه استایلی شیک خواهید داشت، اینگونه به‌نظر می‌رسد که ترسی از هزینه‌های اتوشویی ندارید؛ البته نیازی هم نیست که هربار هزینه‌های گزاف بابت اتوشویی بپردازید؛ تنها کافی است یک‌بار کمی هزینه کنید و یک اتوبخار خوب بخرید (اگر اتوبخار ایستاده باشد، بهتر است).

راز خوش تیپی در لباس‌های رنگ روشن

راز خوش تیپی در لباس‌های رنگ روشن

پوشیدن یک دست لباس تماما سفید یا کرم (درکل رنگ روشن) باعث می‌شود که استایلتان شیک به‌نظر برسد، زیرا بقیه اینگونه تصور می‌کنند که ترسی از کثیف شدن لباستان و تحویل آن به خشک‌شویی ندارید یا اینکه فقط با اسنپ رفت‌وآمد می‌کنید، نه وسایل نقلیه عمومی.

 

کفش‌ پاشنه ‌بلند برای داشتن استایل مناسب

اگر همیشه کفش‌های پاشنه‌بلند بپوشید، اینگونه به‌نظر می‌رسد که همیشه با اسنپ یا تاکسی تلفنی رفت‌وآمد می‌کنید یا ماشین شخصی دارید؛ البته بهتر است که در این صورت زیاد پیاده‌روی نکنید، وگرنه به کمرتان فشار وارد خواهد شد.

 

لباس‌های ابریشم و کتان شما را خوش تیپ می‌کند

بهتر است به‌جای اینکه هربار برای خرید لباس‌های پلی‌استر که ارزانتر هستند، هزینه کنید، یک‌بار هزینه لباس‌های گرانتر از جنس ابریشم و کتان را بپردازید که شیکتر هستند، هیچگاه از مد نمیفتند و به‌دلیل جابجایی هوا، بدن، درون آن‌ها زیاد عرق نمی‌کند و درصورت تعریق، بوی چندان بدی نمی‌گیرد.

زنان آراسته چتر را فراموش نمی‌کنند

زنان آراسته چتر را فراموش نمی‌کنند

چتر شیک و آراسته و کمی بزرگ، یکی از راهکار‌های شیک و پولدار به‌نظر رسیدن است؛ به‌خصوص چتر‌هایی که دسته عصایی چوبی دارند.

 

حمل چتر علاوه براینکه به استایل شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد، درصورت بارش باران و برف در آب‌وهوای غیرمنتظره پاییز و زمستان، لباس شما را از کثیف و چروکیده شدن و خودتان و مو‌ها و آرایشتان را از شلخته شدن نجات می‌دهد.

 

وسیله زیادی با خود حمل نکنید

امروزه کیف‌های دستی کوچک، دیگر تبدیل به یک آیکون خاص شده‌اند که هر خانمی حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس‌هایش دارد. اگر دوست دارید که شیک و پولدار به‌نظر برسید، بهتر است که کیف‌های بزرگ را کنار بگذارید و از حمل کردن لوازم اضافه نیز پرهیز کنید. هرچه کیف کوچکتر، بهتر؛ مثلا جی‌جی حدید اکثر اوقات با کیف‌هایی از منزل خارج می‌شود که تنها برای یک کارت اعتباری و رژلب جای دارند.

 

ساعت مچی تیپ زنانه شما را تکمیل می‌کند

وقتی کسی از شما ساعت را می‌پرسد یا خودتان بر سر قرار یا میز شام می‌خواهید ببینید ساعت چند است، بسیار بهتر و شیک‌تر است که ساعتی مچی در دست داشته باشید و زمان را از روی آن چک کنید تا اینکه گوشی خود را از کیف دربیاورید؛ بنابراین بهتر است که به دنبال ساعتی زیبا باشید.

 

نیازی نیست که حتما هزینه‌های گزاف بپردازید و ساعت مارکدار به دستتان ببندید؛ می‌توانید ساعت‌های فیک باکیفیت (های‌کپی) نیز تهیه کنید. به یاد داشته باشید که ضدآب بودن ساعت، نقش مهمی در جذابیت آن ایفا می‌کند.

کیف دستی بخشی ضروری از تیپ زنانه

کیف دستی بخشی ضروری از تیپ زنانه

کیف‌های کوچک دستی با دسته‌های کوتاه، مدل‌ها و جنس‌های مختلفی دارند و برند‌های متفاوتی، آن‌ها را تولید می‌کنند.

 

بسیاری از این کیف‌ها گران‌قیمت هستند، زیرا معمولا از چرم یا پوست اصل تهیه می‌شوند، اما اگر اهل بازارگردی باشید، با کمی گشت‌وگذار می‌توانید کیف‌های ارزان‌قیمت‌تری بخرید که از چرم مصنوعی تهیه شده‌اند.

 

بهتر است این نوع کیف‌ها را همراه با لباس‌هایی استفاده کنید که چندان گشاد نیستند یا حداقل آستین‌های دست‌وپاگیری ندارند تا بتوانید آن را برروی آرنجتان حمل کنید.

 

به‌جای کاپشن، اورکت یا بارانی اندازه تنتان بپوشید

پوشیدن یک اورکت یا بارانی که فیت (کاملا اندازه) تنتان است، سطح شیک‌پوشی شما را افزایش می‌دهد؛ به‌خصوص اگر کتتان بلند باشد.

 

مراقب مو‌های خود باشید

مو نقش مهمی در شیک بودن و پولدار نشان دادن شما دارد؛ بنابراین موهایتان همیشه باید تمیز، مرتب، براق و درخشان باشد. اگر موهایتان رنگ دارد، مرتبا رنگش را تجدید کنید و اجازه ندهید که ریشه موهایتان مشخص شود (مگر اینکه این مدل رنگ مو، دلخواه خودتان باشد که در آن‌صورت هم باید مرتب باشد).

 

همیشه به موهایتان مدل بدهید و آن را مرتب کنید. برای این کار نیازی نیست که هزینه‌های گزاف سالن‌های آرایشی را بپردازید، بلکه تنها به یک سشوار، اتوی مو و تعدادی نرم‌کننده و کاندیشنر احتیاج دارید. یادتان باشد که هرازچندگاهی، دم مو‌های خود را که دوشاخه یا وز شده، کمی کوتاه کنید.

ناخن‌هایتان را مرتب نگه دارید

ناخن‌هایتان را مرتب نگه دارید

برای داشتن ظاهری شیک و ثروتمند و باکلاس، ناخن‌هایتان را همیشه تمیز و مرتب نگاه دارید، اجازه ندهید ناخن‌ها از حد مطلوب کوتاهتر یا بلندتر شوند، ناخن‌ها را مرتبا سوهان بکشید و اگر علاقه چندانی به لاک زدن ندارید، می‌توانید از برق ناخن استفاده کنید. یادتان باشد که پوست اطراف ناخن را بگیرید و آن قسمت را همیشه تاحدی مرطوب نگاه دارید.

 

کیفیت را فدای کمیت نکنید

همیشه قانون یک‌سوم را به یاد بسپارید. یک‌سوم چیز‌هایی را که استفاده می‌کردید، بخرید، درعوض، سه برابر برای خریدتان خرج کنید. یعنی به‌جای اینکه شش پیراهن ارزان ۴۰ هزار تومانی از فروشگاهی ارزان بخرید، دو پیراهن ۱۲۰ هزار تومانی از فروشگاهی بهتر بخرید.

 

لباس‌ها و اکسسوری‌های ساده و مینیمال بخرید

لباس‌های ساده مانند شلوار‌ها و کفش‌های مشکی ساده را راحت‌تر می‌توان با سایر لباس‌ها ست کرد. درمورد جواهرات نیز بهتر است ساده‌تر‌ها را انتخاب کنید. جواهرات بسیار بزرگ و براق، معمولا تقلبی به‌نظر می‌رسند.

 

درکل اگر لباس‌های ساده‌تری داشته باشید، می‌توانید دفعات بیشتری آن‌ها را بپوشید، بدون اینکه چندان به چشم بیاید؛ اما اگر لباس‌های پرزرق‌وبرق را چندین بار بپوشید، به‌راحتی به چشم می‌آیند و مردم متوجه می‌شوند که لباس دیگری ندارید.

 

لباس جین تیره بپوشید

شاید فکر کنید تنها زمانی شیک و پولدار به‌نظر می‌رسید که لباس‌های رسمی و کلاسیک بپوشید، اما اینگونه نیست. شما با پوشیدن لباس جین هم می‌توانید شیک و جذاب به‌نظر برسید؛ به‌شرطی که لباس‌های جین تیره‌ای بپوشید که کاملا اندازه تنتان است. جین‌های تیره، براق‌تر هستند و گرانتر به‌نظر می‌رسند.

 

بیشتر بخوانید:

لباس مناسب خانم‌های چاق برای لاغرتر دیده‌شدن

کژوال ؛ سبک لباسی خاص و راحت برای مهمانی

20 توصیه مهم برای خوش‌تیپی خانم‌های جوان

 

رنگ‌های خنثی را با یکدیگر ست کنید

لباس‌هایی که رنگ خنثی دارند، معمولا گرانتر به‌نظر می‌رسند؛ رنگ‌هایی مثل رنگ شتری، سفید، مشکی، بژ و صورتی روشن. شما می‌توانید با ترکیب توناژ‌های مختلف رنگ‌های خنثی، استایلی شیک و لاکچری بسیازید؛ بدون اینکه هزینه‌های گزافی بابت خرید لباس‌هایتان و کیف و کفش بپردازید.

 

دندان‌های سفید و مرتب داشته باشید

دندان‌های سفید مرواریدی و لبخند زیبا از نشانه‌های افراد پولدار و باکلاس و شیک است. درست است که هزینه‌های دندانپزشک در ایران بسیار گزاف است، اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر دندان‌های مرتب و زیبایی نداشته باشید، هرچقدر هم که برای خرید لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک هزینه کنید، بازهم چیزی کم خواهید داشت و ظاهرتان جلوه خوبی نخواهد داشت.

 

اگر به‌خوبی از دندان‌هایتان مراقبت کنید، روزی دو بار مسواک بزنید و روزی یک بار هم از نخ دندان استفاده کنید، کمتر به دندانپزشک احتیاج پیدا خواهید کرد. امروزه برای سفید کردن دندان‌ها هم راهکار‌های ارزانتری مثل خمیردندان‌های سفیدکننده مخصوص وجود دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.