2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کژوال ؛ سبک لباسی خاص و راحت برای مهمانی

کژوال ؛ سبک لباسی خاص و راحت برای مهمانی

در ایران شلوار یکی از پایین‌پوشهای مورد علاقه خانم‌هاست چراکه هم می تواند پوشش را کامل کند و هم می‌تواند یک تیپ خاص و شیک داشته باشید.

دوات آنلاین-سبک پوشش کژوال یکی از بهترین سبک‌ها برای تنظیم لباسی است که می‌خواهید به تن کنید خصوصا وقتی که قصد دارید یک روز کاری را بگذارنید و بعد به مهمانی بروید.

 

در چنین روزی شما می‌توانید قطعا یک پوشش کژوال برای خود انتخاب کنید. در ایران شلوار یکی از پایین‌پوشهای مورد علاقه خانم‌هاست چراکه هم می تواند پوشش را کامل کند و هم می‌تواند یک تیپ خاص و شیک داشته باشید.

نیروانا فتحی پیشنهاد می‌دهد برای داشتن یک تیپ کژوال خاص که هم در آن راحت و هم شیک بود کت و شلوارهای فانتری با تاپ لمه بپوشید.

 

او به دوات آنلاین می‌گوید:لباس های لمه که امروزه بسیار مد و محبوب شده اند در انواع پیراهن، دامن، تاپ و... وجود دارند که ست کردن آن ها روش خاصی دارد.

 

لباس های لمه که مخصوص زیر کت هستند در انواع کوتاه و بلند وجود دارند که ترکیب آن ها با کت و شلوار های مجلسی جالب میشود، اگر دوست دارید سر تا پا استایل تان لمه باشد میتوانید از این ست های مجلسی استفاده کنید.

 توصیه من این است که  کت و شلوارتان را یکرنگ انتخاب کنید مثلا سفید و با یک تاپ نقره ای لمه استایل جذابی برای خود بسازید،

 

با اضافه کردن کفش پاشنه بلند استایل مجلسی تان را تکمیل کنید.

 

اگر کت و شلوار یک رنگ ندارید یا می‌خواهید استایل‌تان بیشتر کژوال شود می‌توانید از شلوار جین استفاده کنید. اما تاکید می‌کنم کفش پاشنه بلند را هرگز فراموش نکنید.

 

ضمن اینکه باید توضیح دهم زوج‌های جوانی که دوست دارند لباسهای شبیه به هم بپوشند هم با انتخاب این استایل ست‌های بهتری را می‌توانند انتخاب کنند چرا که تنوع در این استایل زیاد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.