2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
قول مهدی شیری به هواداران پرسپولیس: قهرمان می‌شویم

قول مهدی شیری به هواداران پرسپولیس: قهرمان می‌شویم

طرفداران تیم پرسپولیس هنوز هم از تساوی این تیم مقابل ماشین سازی ناراحت هستند اما مهدی شیری به طرفداران قول می‌دهد که پرسپولیس قهرمانی را تکرار کنند.

دوات آنلاین-تساوی تیم پرسپولیس و ماشین سازی هرچند روی کاغذ تساوی بود اما برای پرسپولیس یک شکست محسوب می‌شود اشتباه علی علیپور با پنالتی چیپی که زد باعث شد تا این تیم برد را از دست بدهد. حالا مهدی شیری دیگر بازیکن این تیم قول قهرمانی به طرفداران ناراحت پرسپولیس می‌دهد و با اطمینان می‌گوید که قهرمانی را تکرار می‌کند. 

 

ایران ورزشی نوشت: مهدی شیری مدافع راست تیم پرسپولیس از شرایط خاص بازی‌شان مقابل ماشین‌سازی حرف می‌زند و تأکید می‌کند با برد در بازی‌های بعدی حتماً بازیشان مقابل ماشین‌سازی را جبران خواهند کرد.

 

*چرا مقابل ماشین‌سازی دو امتیاز حساس را از دست دادید ؟!

 ما با هدف برد و کسب سه امتیاز به مصاف حریف رفتیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما قدر فرصت‌های‌مان را ندانستیم و متأسفانه به ناچار تن به نتیجه تساوی دادیم که اصلاً حق‌مان نبود.

 

قول مهدی شیری به هواداران پرسپولیس: قهرمان می‌شویم

خودمان هم از کسب تساوی خیلی ناراحت شدیم چون می‌خواستیم با برد به استقبال کاپ سوپر جام برویم اما در فوتبال گاهی اتفاقاتی می‌افتد که خارج از حیطه و اختیار است.

 

خوب می‌دانیم که هواداران‌مان هم می‌خواستند ما پیروز شویم و با برد به استقبال سوپر جام برویم اما نشد، با وجود این به همه آنها قول می‌دهم که جبران کنیم.

 

*چطور؟

 با کسب قهرمانی‌های دیگر مانند سه سال اخیر باز هم کام هواداران‌مان را شیرین می‌کنیم و به قولی کاری می‌کنیم تا آنها یکسری اتفاقات مانند بازی با ماشین‌سازی را فراموش کنند.

 

اما به نظر می‌رسد امسال چند تیم مدعی دیگر خیلی جدی‌تر و قدرتمند‌تر از پرسپولیس دنبال قهرمانی هستند.

 

 لیگ نوزدهم رقابت خیلی سخت‌تر شده و ما می‌دانیم که کارمان برای قهرمانی و تکرار آن خیلی سخت‌تر از سال‌های قبل است اما حریفان هم می‌دانند که ما پرسپولیس قهرمان هستیم و تیمی هستیم که به نوعی شخصیت‌مان با قهرمانی عجین شده است به همین دلیل هم ما شانس اول قهرمانی هستیم و به این راحتی قافیه را به بقیه مدعیان نمی‌بازیم.

 

*مقابل فولاد کار سختی را در اهواز پیش رو دارید.

 فولاد تیم خوبی است اما ما با آنالیز کالدرون فقط برای برد به مصاف حریف می‌رویم و هدفمان هم فقط پیروزی است به همین دلیل هم انگیزه اصلی‌مان فقط برد و جبران امتیاز از دست رفته مقابل ماشین‌سازی است تا با صدر فاصله‌مان زیاد نشود و خودمان را در جمع تیم‌های مدعی حفظ کنیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.