2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و بازیگران

سریال به رنگ خاک 4 بار در روز پخش و تکرار می‌شود. داستان این سریال در جزایر خلیج فارس اتفاق می‌افتد.

دوات آنلاین-سریال به رنگ خاک موضوع تازه‌ای را دستمایه قرار داده و به ساکنان جزایر خلیج فارس پرداخته و با زندگی مرزبانان مرزهای آبی همراه شده است.

 

خلاصه داستان سریال

در خلاصه داستان سریال به رنگ خاک آمده است: مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند و...

 

سعید بشیری تهیه کننده سریال به رنگ خاک درباره داستان این مجموعه توضیح داد: با توجه به اهمیت استراتژیک جزایر خلیج فارس و ادعاهای بی اساس در رسانه های خارجی، دیدن تصاویر مردمی که در بستر یک اثر نمایشی در حال کار و تلاش در جزایر هستند فارسی با هم حرف می زنند به هم مهر می ورزند و در پیچ و خم اتفاق‌ها و بحران های داستان سریال، عشق به سرزمین و همدلی شان را به هم نثار می کنند.

 

او در ادامه افزود: تا حد زیادی برای مخاطبان آثار نمایشی به نقطه اشباع رسیده و دیدن مکرر فضاهای به اصطلاح آپارتمانی یا شهری است. صدا و سیما چندین سال است که تلاش می کند آثار نمایشی تولید کند که مردم کشور با مناطق دور افتاده محروم و کمتر دیده شده سرزمینمان نیز آشنا شوند. مناطقی که هر کدامشان دارای جذابیت‌های طبیعی، آئین ها و فرهنگ و رسومی است که برای گردشگران می تواند بسیار جذاب باشد.

ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و بازیگران

محل های فیلمبرداری به رنگ خاک

حسن لفافیان بعنوان کارگردان ۲۷ قسمت از مجموعه  اپیزودهای مربوط به بخشی از داستان این سریال در جزایر هرمز، لارک، قشم و بوموسی می‌گذرد که این بخش‌ها را حسن لفافیان کارگردانی کرده و بخشی از سریال نیز در جزیره هنگام فیلمبرداری شده که این بخش را محسن یوسفی کارگردانی کرده است.

ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و بازیگران

بازیگران سریال به رنگ خاک

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، عزت الله رمضانی فر، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی، یوسف صفری بختیاری، دنیا نادرخانی، حسین توشه، سامان دارابی، ابوالفضل همراه، فریبا امینیان، محمد علی سلیمان تاش، ایوب دمان، هادی معصومی، لیلی فرهاد پور، عرفان برزین، ارمین ترکمندی، بایار فرج زاده، معصومه بافنده، نگین غفاری، عاطفه خازنی پور، و جمعی از بازیگران بومی استان هرمزگان در این سریال بازی کرده‌اند.

ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال به رنگ خاک

این سریال هر شب ساعت 22 از شبکه اول پخش می‌شود و تکرار آن نیز حدود ساعت یک ربع به یک شب و 9:30 صبح و حدود 3 بعد از ظهر روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

سریال به رنگ خاک چند قسمت است

این سریال در ۳۵ قسمت ساخته شده است که نوعی بازخوانی روابط انسانی و فعالیت‌های اجتماعی ساکنان جزیره های خلیج فارس در کنار روایت داستان اصلی این مجموعه محسوب می‌شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.