2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به بهانه رکورد جدید علی علیپور؛نگاهی به بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ هر باشگاه

به بهانه رکورد جدید علی علیپور؛نگاهی به بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ هر باشگاه

علی علیپور هت‌تریک کرد و در برابر تیم شاهین بوشهر گلزنی کرد و تعداد گلهایش برای پرسپولیس را به عدد 47 رساند. به بهانه این رکورد نگاهی کرده‌ایم به بهترین گلزن‌های لیگ برتر تاریخ هر باشگاه

دوات آنلاین-در هفته هشتم لیگ برتر یک اتفاق جالب رخ داد؛ علی علیپور با هت‌تریک برابر شاهین‌بوشهر تعداد گل زده خود برای پرسپولیس را به عدد ۴۷ رساند و با عبور از مهدی طارمی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر شد.

 

به بهانه تبدیل شدن علی علیپور به بهترین گلزن تاریخ باشگاهش، بهترین گلزنان تیم‌های مطرح لیگ برتری در تاریخ این رقابت‌ها را معرفی کردیم. البته بسیاری از این بهترین گلزنان لزوما بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیستند.

 

به عنوان نمونه بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس فرشاد پیوس، گلزن اسطوره‌‌ای این تیم است اما بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر حدود 100 گل از پیوس کمتر زده است.

 

 پرسپولیس: همانطور که اشاره شد علی علیپور با ۴۷ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. در بین بازیکنان فعلی این تیم کسی رکورد علیپور را تهدید نمی‌‌کند و کمال کامیابی‌نیا با ۱۵ گل بهترین آمار را دارد.

 

 استقلال: آرش برهانی بیشترین گل زده را در تاریخ استقلال دارد. این بازیکن با 79 گل بهترین گلزن استقلال در تاریخ لیگ برتر است. در فصول اخیر چند مهره باسابقه استقلال با آمار خوب گلزنی از این تیم جدا شدند و در بین بازیکنان حال حاضر این تیم فرشید اسماعیلی با ۱۲ گل بهترین عملکرد را داشته است.

 

 سایپا: کریم انصاری‌فرد در سال‌های آغازین بازیگری خود، کارنامه درخشانی در سایپا به جای گذاشت و با 56 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت این تیم با ۱۰ گل بهترین آمار را در تیم فعلی سایپا دارد.

 

به بهانه رکورد جدید علی علیپور؛نگاهی به بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ هر باشگاه

 

 پیکان: محمدرضا طهماسبی، بهترین گلزن تاریخ پیکان است. این هافبک وسط در 2 مقطع در پیکان حاضر بود و 32 گل برای این تیم به ثمر رساند.

 

 سپاهان: عمادرضا با 59 گل بهترین گلزن تاریخ سپاهان است. کی‌روش استنلی که فصل گذشته به آقای گلی رسید با ۱۸ گل بهترین گلزن حال حاضر این تیم است.

 

 ذوب‌آهن: مهدی رجب‌زاده نه تنها یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر است بلکه رکورد بیشترین تعداد گلی که یک بازیکن با پیراهن یک تیم به ثمر رسانده به نام این بازیکن ثبت است. مهدی رجب‌زاده موفق شده 90 گل برای ذوب‌آهن در لیگ برتر به ثمر رساند.

 

 تراکتورسازی: محمد ابراهیمی با 31 گل زده بهترین گلزن تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر است. احسان حاج‌صفی که در این فصل بسیار آماده نشان می‌دهد با ۱۱ گل، بیشتر از تمام بازیکنان فعلی تراکتور گل زده است.

 

 ماشین‌سازی: ماشین‌سازی سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و امین قاسمی‌نژاد با ۶ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.

 

 شهرخودرو: شهرخودروی مشهد ششمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. در این مدت یونس شاکری در ۵ دوره حضور داشته و با ۱۹ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. امین قاسمی‌نژاد با ۱۴ گل در تعقیب یونس شاکری است.

 

به بهانه رکورد جدید علی علیپور؛نگاهی به بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ هر باشگاه

 فولاد: لوسیانو پریرا با گلزنی‌های پیاپی در فصل گذشته علاوه بر کسب عنوان آقای گلی، بهترین گلزن تاریخ فولاد شد. این بازیکن ۳۸ گل برای نماینده خوزستان به ثمر رسانده و این فرصت را دارد در این فصل این آمار را بهبود بخشد. در تیم فعلی فولاد پس از پریرا، ایوب والی، مدافع کهنه‌کار این تیم با ۱۳ گل قرار دارد.

 

 صنعت‌نفت : روح‌ا... عرب با ۲۵ گل، بهترین گلزن این تیم ریشه‌دار خوزستانی است و طالب ریکانی با ۷ گل بیشترین گل زده بین بازیکنان فعلی این تیم دارد.

 

 پارس‌جنوبی: پارس‌جنوبی سومین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم باوجود این‌که آمار گلزنی خوبی داشته ولی این گل‌ها توسط بازیکن‌های متفاوتی به ثمر رسیده و محمد نوری، هافبک کهنه‌کار این تیم با 10 گل زده بهترین گلزن تاریخ پارس‌جنوبی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.