2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
درمان خانگی سرماخوردگی باشلغم و عسل

درمان خانگی سرماخوردگی باشلغم و عسل

دوات آنلاین-خیلی ها ترجیح می دهند برای درمان سرماخوردگی از روش‌های خانگی استفاده کنند. اگر شما هم در زمره همین افراد هستید از تاثیر شلغم و عسل در درمان سرماخوردگی غافل نشوید.

 

سلامت نیوز نوشت: برای درمان سرماخوردگی در طب سنتی، انواع و اقسام جوشانده‌ها و دمنوش‌ها وجود دارد و اقدامات موثری مختلفی مانند بادکش کردن گرم ناحیه کتف و ... اما در ادامه نحوه تهیه یک معجون شفابخش ساده برای درمان سرماخوردگی را آورده‌ایم.

 

درمان سرماخوردگی باشلغم و عسل

یکی از ترکیباتی که برای بهبود سرماخوردگی بسیار موثر و مفید است و در عین حال علاوه بر از بین بردن عفونت‌ها، در تقویت سیستم ایمنی بدن شما نیز مفید است "معجون شلغم و عسل" است.

 

درمان سرماخوردگی باشلغم و عسل

برای تهیه این معجون مفید، ابتدا سر شلغم را با چاقو ببرید و داخلش را با یک قاشق یا چاقو خالی کنید و در ادامه ٢ قاشق غذاخوری عسل داخل آن بریزید و این شلغم را داخل یک ظرف دربسته قرار دهید و تا صبح در یک جای نسبتاً گرم اجازه استراحت به آن بدهید!

 

آب شلغم در طول مدت استراحت با عسل ترکیب شده و حجم مایع داخلش زیاد می‌شود؛ حالا معجون سرماخوردگی شما آماده شده و می‌توانید آن را میل کنید و از فواید و اثرات متعدد آن بهره‌مند شوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.