2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مهدی شیری: پرسپولیس زمان می‌خواهد

مهدی شیری: پرسپولیس زمان می‌خواهد

مهدی شیری هرچند در این فصل فرصت بازی کمتری داشته اما در اولین بازی‌اش آمادگی فوق‌العاده‌اش را نشان داد.

دوات آنلاین-زمستان گذشته وقتی پرسپولیسی شد فقط دو ماه طول کشید تا نمایش‌های درخشانش را ببینیم. شماره 17 سرخ‌ها در هفته‌های پایانی فصل قبل جزو بهترین‌های تیمش بود و فصل تازه را با کادر فنی جدید در ترکیب اصلی و بدون اشتباه شروع کرد اما با تصمیم عجیب کالدرون نیمکت نشین شد.

 

ایران ورزشی نوشت: مهدی شیری در بازی با تیم سابقش پیکان به ترکیب اصلی برگشت و فوق‌العاده باانگیزه بود تا خودی نشان دهد. اتفاقاً او یکی از سه بازیکن برتر تیمش بود آن هم در روزی که کیفیت پرسپولیس با وجود برد مهمش حتی خود کالدرون را راضی نکرد. گفت‌وگوی ما با مدافع راست موفق پرسپولیس را بخوانید:

 

مهدی شیری شماره 17 سرخ‌پوش‌ها: در پرسپولیس رقابت نباشد پیشرفت نیست

*قبل از بازی با پیکان روی خط حمله این تیم خیلی مانور می‌شد. این تیم حملات خطرناکی هم داشت . خودت هم نسبت به این تیم شناخت داشتی. فکر می‌کنی چقدر موفق شدید این خط حمله را کنترل کنید؟

 به نظرم تیم خیلی خوبی داشتند. من سه سال پیکان بودم و اکثر بازیکنان‌شان را می‌شناختم اما به غیر از ضربه ایستگاهی هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

 

*خیلی آماده بودی و انگار بعد از نیمکت‌نشینی‌های اخیر خیلی انگیزه داشتی. به لحاظ بدنی شرایطت خیلی خوب و مدام در حمله بودی و اضافه می‌شدی. این میزان از آمادگی بدنی به خاطر انگیزه‌هایت برای بازگشت به ترکیب اصلی بود یا بازی مقابل تیم سابق هم تأثیر داشت؟

 خب من تمام تلاشم را می‌کنم اول برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد از آن هم بتوانم عملکرد خوبی از خودم بر جا بگذارم. خیلی بیشتر از این جا دارم و تلاش می‌کنم هر روز بهتر بشوم.

 

*در تیم پیکان با بازیکنی یا یکی از اعضای تیم کری داشتی یا تمام انگیزه‌هایت فنی بود؟

 *نه من با بچه‌های تیم سابقم تا الان چنین کری نداشتیم اما خب طبیعتاً می‌دانستم که برنده این بازی می‌شویم.

 

*پرسپولیس این بازی را برد اما خود کالدرون هم از کیفیت بازی تیم راضی نبود. خودت هم حتماً قبول داری با وجود بردن پیکان اما تیم شرایط خوبی نداشت. فکر می‌کنی این نوسان تا کی ادامه داشته باشد؟

 خب به خاطر وقفه در شروع لیگ برتر این اتفاقات افتاد. به نظر من مهم سه امتیاز بازی بود که ما توانستیم بگیریم.

 

مهدی شیری شماره 17 سرخ‌پوش‌ها: در پرسپولیس رقابت نباشد پیشرفت نیست

 

*مقابل پیکان بارها نفوذ کردی و بارها هم موقعیت ارسال برایت پیش آمد که موفق شدی ارسال کنی اما بیشتر توپ‌هایت به بازیکن خودی نرسید. روی ارسال‌هایت بیشتر کار می‌کنی یا فکر می‌کنی مشکل از چیز دیگری است؟

 طبیعتاً تلاشم را در این موضوع هم بیشتر می‌کنم ولی اگر یکی یا دو تا از ارسال‌هایم گل شود برای من به‌عنوان مدافع کناری هم آمار خیلی خوبی است.

 

*نیم فصل دوم فصل قبل که پرسپولیس آمدی عملکردت خیلی خوب بود و البته رقیب هم نداشتی. امسال اتفاقات عجیبی افتاده و غیر از بازگشت حسین ماهینی به شرایط بازی، کالدرون از دو هافبک کناری یعنی سیامک نعمتی و آدام همتی هم به‌عنوان مدافع راست استفاده می‌کند.

 در تیم پرسپولیس مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. مهم خوشحال کردن هواداران است. امیدوارم امسال هم بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

 

*دیروز خیلی دویدی و تلاش کردی. به نظر می‌رسید بیشتر از 12 کیلومتر دویده باشی. خودت آمار را داری؟

 بله این بازی جزو سه نفر اول تیم در این آیتم‌ بودم.

 

*با نمایش خوبی که در بازی با پیکان داشتی فکر می‌کنی توانسته باشی رضایت کالدرون را جلب کنی یا کار سختی برای ثابت ماندن داری؟

 خب در تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید رقابت باشد تا بازیکنان بتوانند روز به روز پیشرفت کنند.



مهدی شیری شماره 17 سرخ‌پوش‌ها: در پرسپولیس رقابت نباشد پیشرفت نیست

*فکر می‌کنی نتایج خوب تیم‌تان تکرار می‌شود و پرسپولیس کی به صدر جدول می‌رسد؟

 خب تیم ما زمان می‌خواهد. من از همه هواداران خواهش می‌کم کنار تیم‌مان باشند و حمایت کنند تا به زودی همه ما بتوانیم با نتایج خوب‌مان از آنها قدردانی کنیم.

 

*راستی بازی در ورزشگاه خالی و بدون حضور هواداران چه حسی داشت؟

 واقعاً فوتبال بدون هواداران هیچ لذتی ندارد. من از همینجا این برد را تقدیم می‌کنم به تمام هواداران‌مان.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.