2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
نقض حکم نماینده مجلس درباره رابطه نامشروع

نقض حکم نماینده مجلس درباره رابطه نامشروع

این نماینده به تحمل ۹۰‌ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم شده بود.

دوات آنلاین-نماینده مجلس که به اتهام ارتباط نامشروع با زنی مطلقه به تحمل شلاق و تبعید محکوم شده‌بود بار دیگر محاکمه می‌شود.

 

به گزاش جوان، پرونده این نماینده مجلس از دو‌سال قبل و همزمان با شکایت زنی مطلقه علیه وی در دادگاه کیفری یک استان تهران به جریان افتاد.

 

زن ۲۸‌ساله که زهرا نام داشت گفت وقتی به دفتر این نماینده در میدان ولیعصر مراجعه کرده‌بود از سوی وی مورد آزار قرار گرفته است. در حالی که بررسی‌ها در این باره جریان داشت زن جوان به دادگاه خبر داد که از سوی افرادی ناشناس تهدید به بازپس گرفتن شکایت خود شده‌است.

 

همزمان فایل صوتی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد مردی به لهجه آذری از دختر جوان درخواست می‌کند که شکایت خود را پس بگیرد و بگوید که به محل کار نماینده هم مراجعه نکرده‌است. تحقیقات در این باره جریان داشت تا اینکه این بار خبر رسید زهرا پیش از برگزاری جلسه محاکمه با مرگی خودخواسته به زندگی خودش پایان داده‌است. مرگ زهرا، اما پایان ماجرا نبود و هیئت قضایی اسفند‌سال گذشته وارد رسیدگی شد.

 

هیئت قضات بعد از شنیدن دفاعیات نماینده مجلس او را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه، اما به اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخت و به تحمل ۹۰‌ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کرد. رأی دادگاه بعد از بررسی در شعبه‌۴۷ دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.

 

هیئت رسیدگی کننده دیوان عالی کشور با استناد به موارد زیر رأی صادر شده از سوی دادگاه رسیدگی کننده را نقض کرد. اول اینکه محلی که ادعا شده زن جوان در آنجا مورد تعرض قرار گرفته جایی بوده که افراد دیگر هم به آنجا آمد و شد داشتند که بروز این عمل بعید به نظر می‌رسد.

 

دوم اینکه فایل صوتی مورد اشاره که به زبان ترکی است ترجمه نشده است و در محتوای مطرح شده موضوعی که به اقرار متهم مبنی بر برقراری رابطه جنسی باشد اشاره نشده است.

 

سوم اینکه براساس مدارکی که متهم به دادگاه ارائه داده وی به بیماری قند خون مبتلا است و انسولین تزریق می‌کند. متهم مدعی است که براساس این مدارک پزشکی وی قادر به برقراری رابطه جنسی نبوده‌است که این موضوع باید از سوی پزشکی قانونی بررسی شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.