2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
شکایت زن صیغه‌ای از شوهر به خاطر تعرض  و آدم ربایی

شکایت زن صیغه‌ای از شوهر به خاطر تعرض و آدم ربایی

زن جوان که مدعی است مورد آدم ربایی و تعرض قرار گرفته‌است ، نمی‌دانست بازجویی از متهم راز ازدواج صیغه‌ای او را فاش می‌کند.

دوات آنلاینزن صیغه‌ای به دلیل عصبانیت از دستش شوهرش، علیه او به پلیس شکایت کرد و مدعی شد که این مرد او را ربوده است و قصد تعرض داشته است.

 

این زن جوان مدتی قبل به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مردی او را ربوده و قصد تعرض داشته اما او فرار کرده‌ است. این زن  در توضیح ماجرا گفت: مدتی بود که پژمان را می‌شناختم و با هم ارتباط دوستانه‌ای داشتیم، او یک روز برای من گوشی تلفن همراه آورد که گرانقیمت هم بود به او گفتم این گوشی چیست گفت برای تو خریدم گوشی را به من داد تا وادارم کند با او رابطه داشته ‌باشم وقتی مخالفت کردم عصبانی شد و من را داخل ماشین انداخت و به زور مرا با خود برد. من در یک فرصت مناسب تصمیم گرفتم فرار کنم و همین کار را هم کردم و خود را به پلیس رساندم.

 

ماموران متهم را  دستگیر و در بازرسی از خودروی او مقداری مواد مخدر پیدا کردند و متوجه شدند  گوشی تلفن همراه که به زن جوان هدیه داده بود سرقتی است.

 

به این ترتیب متهم  برای بازجویی بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 12 برده شد. متهم در برابر قضات اتهاماتش را انکار کرد و گفت: این زن همسر صیغه‌ای من است و چندماهی است که با هم ارتباط داریم. آن روز هم با هم جرو بحث کرده بودیم و خیلی از من عصبانی بود به همین خاطر هم چنین ادعایی را علیه من مطرح کرده ‌است. او هربار که از دست من عصبانی می‌شود حرفهای بی‌ربطی را به من نسبت می‌دهد. آن روز هم دقیقا همین اتفاق افتاد. من خیلی عصبانی بودم و سر او داد و فریاد کردم. به محض اینکه به اولین پلیس رسیدیم خودش را از ماشین بیرون انداخت و مدعی شد که من او را ربوده‌ام.

 

این مرد گفت: زن جوان دروغ می‌گوید من به او گوشی هدیه ندادم و مواد و گوشی سرقتی متعلق به خودش است.

 

با توجه به رد اتهامات از سوی متهم و اینکه مشخص شد این زن همسر صیغه‌ای اوست ادامه رسیدگی به بعد از تحقیقات موکول شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.