2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعدام؛ پایان رابطه شیطانی با زن جوان

اعدام؛ پایان رابطه شیطانی با زن جوان

مردی بعد از برقراری رابطه شیطانی با زنی جوان شوهر او را کشته بود.

دوات آنلاین-مردی که چهار سال قبل، به دنبال ارتباط شیطانی با یک زن جوان، شوهر او را در منطقه قاسم آباد مشهد به قتل رسانده بود در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

 

یازدهم مهر سال 95، مرد 51 ساله ای که برای ملاقات با زن 28 ساله از تهران به مشهد آمده بود، در مجتمع مسکونی معروف به فاز 3 به کمین موتورسوار 33 ساله ای نشست که همسر «س» (زن 28 ساله) بود. وقتی مرد موتورسوار به نزدیکی مجتمع مسکونی رسید او ناگهان با تیغ موکت بری به جوان 33 ساله موتورسوار حمله کرد و شاهرگ گردنش را برید ولی زمانی که قصد فرار از مهلکه را داشت به همت یک شهروند وظیفه شناس به چنگ قانون افتاد.

 

«حسن. الف» پس از انتقال به پلیس آگاهی خراسان رضوی، مدعی شد که «محسن» (مقتول) برای دختر خاله اش ایجاد مزاحمت کرده و قصد ارتباط شوم با او را داشته است اما متهم این پرونده جنایی در اولین جلسه بازپرسی زوایای پنهان این پرونده جنایی را افشا کرد و با دروغ خواندن اظهارات قبلی خود به قاضی سید جواد حسینی(قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه)  گفت: من در یک شرکت حمل و نقل هوایی در تهران کار می کنم و از طریق یک تماس تلفنی با زن 28 ساله ای که ساکن مشهد بود آشنا شدم که این آشنایی مدتی بعد به روابط پنهانی انجامید. به همین منظور چند بار به مشهد سفر کردم و با زن جوان قرار ملاقات گذاشتم اما از حدود 20 روز قبل پیامک هایی از یک شماره تلفن ناشناس برایم ارسال می شد که محتویات آن نشان می داد زن جوان با همسرش اختلافات زیادی دارد. در همین اثنا نیز مبلغ 300 هزار تومان پول به شماره حسابی که برایم ارسال کرده بود واریز کردم! اگرچه قبلا گفته بودم مقتول 33 ساله با دختر خاله ام ارتباط داشت اما این حرف ها دروغ بود و من برای رهایی از مجازات این جملات را بر زبان راندم.

 

متهم 51 ساله در ادامه اعترافاتش گفت: آخرین بار روز شنبه (روز حادثه) به مشهد آمدم تا آن زن را دوباره ملاقات کنم به همین خاطر سنگ ریزه ای به پنجره منزل او پرت کردم ولی زن مذکور تکه کاغذی برایم انداخت که روی آن نوشته بود به خاطر این که مادرش در منزل آن هاست نمی تواند مرا ملاقات کند این بود که من منتظر ماندم تا او فرزندش را به مدرسه ببرد ولی باز هم امکان ملاقات ما فراهم نشد. درحالی که در همان محل منتظر بودم ناگهان همسر او را دیدم که سوار بر موتورسیکلت بود ،به طرف او رفتم و با تیغ موکت بری دو ضربه به گردنش زدم که پس از آن هم توسط یکی از شهروندان دستگیر شدم.

 

با صدور دستورات ویژه قضایی، زن جوان نیز توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. این زن 28 ساله ضمن تایید اعترافات متهم گفت: حدود یک سال قبل شماره تلفنی را که روی کاغذی نوشته شده بود پیدا کردم و با آن شماره تماس گرفتم وقتی مردی پاسخ تلفن را داد به طور اتفاقی نام مردی را بر زبان راندم و بدین ترتیب رابطه تلفنی ما با یکدیگر آغاز شد و او چند بار برای ملاقات با من به مشهد آمد اما از حدود یک ماه قبل دیگر نمی خواستم با آن مرد رابطه ای داشته باشم چرا که شماره تلفن پنهانی ایرانسل من نیز سوخته بود به همین دلیل با گوشی تلفن مرد نقاشی که در حال نقاشی  ساختمان منزلمان بود با آن مرد تماس گرفتم و گفتم دست از سر من بردارد ولی من پولی از او دریافت نکرده ام.

 

وی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید چرا با مرد 51 ساله رابطه داشتی؟ گفت: همسرم به من محبت نمی کرد و گاهی نیز مرا کتک می زد! گزارش خراسان حاکی است، این گونه بود که قاضی حسینی دستور دستگیری نقاش ساختمان را نیز صادر کرد و کارآگاهان با هدایت و فرماندهی مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) مرد نقاش را نیز به پنجه عدالت سپردند.

 

این مرد هم که پیامک های زیادی از گوشی تلفنش برای مرد 51 ساله ارسال شده بود در بازجویی ها گفت: وقتی به رابطه زن جوان و آن مرد پی بردم از او خواستم مبلغی را به حسابم واریز کند اما او وقتی به موضوع مشکوک شد که چرا شماره حساب مربوط به یک مرد را در اختیار وی گذاشته ام دوباره پیامکی از طرف آن زن ارسال و عنوان کردم که شماره حساب مربوط به شوهر دوستم است! و این گونه 300 هزار تومان به حسابم واریز شد. نقاش 27 ساله ادامه داد: من پیامک های عاشقانه از طرف زن جوان برای مرد 51 ساله می فرستادم و چنین وانمود می کردم که قصد گرفتن طلاق از همسرم را دارم! و او نیز پاسخ داد: من می آیم و کار را تمام می کنم! 

 

پس از آن که متهم 51 ساله مهرماه سال 95، صحنه جنایت را در حضور قاضی حسینی بازسازی کرد، ادامه تحقیقات در این پرونده جنایی را قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) به عهده گرفت چرا که قاضی سیدجوادحسینی به سمت معاون دادستان مرکز خراسان رضوی منصوب شده بود.

 

با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب، این پرونده جنایی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت و متهم پای میز محاکمه ایستاد. قضات باتجربه شعبه پنجم دادگاه کیفری یک پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه، ارتکاب جرم توسط مرد 51 ساله را محرز دانستند و او را در حالی با استناد به مواد قانونی به قصاص نفس محکوم کردند که زن 28 ساله نیز به تحمل زندان طویل المدت محکوم شد.

 

با تایید حکم دادگاه در شعبه نهم دیوان عالی کشور، این پرونده جنایی به اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب مشهد ارجاع شد و بدین ترتیب با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم قصاص نفس و به دنبال صدور دستوری از سوی قاضی محمدرضا دشتبان (معاون دادستانی مرکز خراسان رضوی) قاتل هوسباز سپیده دم سه شنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و پس از طی تشریفات قانونی با نظارت قاضی زرگر (قاضی باتجربه اجرای احکام دادسرای مشهد) به دار مجازات آویخته شد و این گونه «مرگ سیاه» به «طناب هوس» گره خورد تا فرجام این پرونده هوسبازی، درس عبرتی برای آنانی باشد که هنوز در منجلاب مرداب هوس دست و پا می زنند.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.