2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زندگی خانوادگی نفیسه روشن ، بانوی دور از حاشیه

زندگی خانوادگی نفیسه روشن ، بانوی دور از حاشیه

یکی از ویژگی‌های نفیسه روشن در کودکی بازیگوشی زیاد او بود. او در همان دوران به دو چیز خیلی علاقه داشت یکی بازیگری و دیگری حیوانات.

دوات آنلاین-نفیسه روشن از جمله بازگران زن کم حاشیه‌ای است که حتی به گفته خودش در مهمانی‌ها هم شرکت نمی‌کند تا مبادا عکسی خبرساز شود. او در کنار شوهرش زندگی خانوادگی خوب و آرامی را دارد.

 

نفیسه روشن که در سریال مانکن بازی کرده متولد سال 61 است. او روز 13 اردیبهشت به دنیا آمد. پدر نفیسه نظامی بود و در سال‌های جنگ ماموریت یافت به بوشهر برود. به‌این ترتیب خانواده روشن در حالی‌که نفیسه یک سال بیشتر نداشت راهی پایگاه هوایی بوشهر شدند.

 

این بازیگر زن  دو برادر کوچکتر. یکی از ویژگی‌های نفیسه روشن در کودکی بازیگوشی زیاد او بود. او در همان دوران به دو چیز خیلی علاقه داشت یکی بازیگری و دیگری حوانات.

 

او می‌گوید: علاقه به حیوانات به زمان کودکی من بر می‌گردد. من 5 سال در بوشهر زندگی کردم و در آنجا به موجودات پیرامونم عادت کردم هر گاه که از منزل بیرون می آمدم حیوانات مختلفی از جمله روباه، سمور، جغد، مار، عقرب، رتیل و… می دیدم. آن زمان مادرم همیشه به من توصیه می کرد که مبادا حیوانی را که می بینم آزار دهم، سنگ بزنم یا بکشم و به این ترتیب به این موجودات زنده عادت کرده بودم.

علاقه نفیسه روشن به حیوانات

نفیسه روشن به فوتبال هم علاقه دارد و یکی از اولین زنانی است که به ورزشگاه آزادی رفته و در نقش لیدر تیم ملی ایران را تشویق کرده است. او مهر سال 97 در بازی ایران – بولیوی همراه حدود 200 بانوی دیگر به ورزشگاه آزادی راه یافت.

 

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ با بهنام که خلبان است ازدواج کرد. هر چند این زوج در کنار هم خوب و خوش هستند اما شایعه همیشه وجود دارد به‌گونه‌ای که یک بار شایعه طلاق آنها مطرح شد اما روشن به این موضوع واکنش نشان داد.

نفیسه روشن و شوهرش

بازیگر سریال مانکن می‌گوید: به این نتیجه رسیدم که شایعات و اتفاقاتی که مدتی قبل برای من در فضای مجازی ایجاد شد، از سمت یکسری آدم حسود سازماندهی شده بود.....این حواشی و شایعات را ساخته‌اند تا فالوئر جذب کنند...."

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.