2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگی شخصی امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در سریال مانکن

زندگی شخصی امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در سریال مانکن

امیرحسین آرمان می‌گوید هم خوشبخت است و هم خوش‌شانس وخدا را بابت تمام چیزهایی که به او داده است، شکر می‌کند.

دوات آنلاین-امیرحسین آرمان با بازی در نقش کاوه در سریال مانکن تبحرش را در بازیگری نشان داده و توانسته مخاطبان را با خود همراه کند.

 

امیرحسین آرمان ۱۴ آبان ۱۳۶۱ به دنیا آمده و یک برادر دارد. او می‌گوید از کودکی به دو کار علاقه داشت یکی خوانندگی و دیگری بازیگری و اکنون هر دو کار را انجام می‌دهد. او این طور تعریف می‌کند: بچه که بودم عینک آفتابی می‌زدم، یک برس را به جای میکروفن دستم می‌گرفتم و جلوی آیینه خوانندگی می‌کردم.

 

او وقتی به سن 17-18 سالگی رسید احساس کرد علاقه‌اش به بازیگری بیشتر شده است. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفت به‌صورت جدی وارد این حرفه شود. شرکت در کلاس‌های بازیگری گام اول او در این راه بود و سپس در سال 83 در یک فیلم سینمایی حاضر شد و بعد از آن 11 سال طول کشید تا کاملا شناخته شود.

 

بازیگر نقش کاوه  در سریال مانکن در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد به جزیره‌ای برود و فقط حق داشته باشد 5 وسیله یا فرد را با خودش ببرد، چه کسانی و چه چیزهایی را انتخاب خواهد کرد، می‌گوید: پدر، مادر و برادرم را همراه خودم می‌برم. گیتار و دوربین عکاسی‌ام را هم با خودم می‌برم. من عکاسی را خیلی دوست دارم.

 

آرمان در مجموع خیلی به خانواده اش وابسته است. او می‌گوید: من هم مامانی هستم و هم بابایی. از طرفی چون نوه اول خانواده پدری هستم از آن طرف هم خیلی به من توجه می‌شد اما اصلا لوس نیستم.

 

او آشپزی هم بلد است و می‌گوید: کباب ماهیتابه‌ای، مرغ و لوبیاپلو را خوب درست می‌کند.

 

امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری و خوانندگی در زمینه دکوراسیون هم تبحر دارد. او روان شناسی هم می‌داند و به زبان انگلیسی کاملا مسلط است.

 امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در سریال مانکن

کاوه سریال مانکن می‌گوید عاشق شده است البته تعریفش از عشق خیلی وسیع است و می‌گوید: من کلا آدم عاشقی هستم، عاشق پدر و مادرم و ...

 

او می‌گوید هم خوشبخت است و هم خوش‌شانس وخدا را بابت تمام چیزهایی که به او داده است، شکر می‌کند.

 

آرمان هنوز ازدواج نکرده است و خودش می‌گوید: ازدواج یک اتفاق و نقطه عطف است که باید زمان آن برسد. برنامه‌ریزی ندارد و هنوز برای من این اتفاق رخ نداده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.