2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

امیرحسین آرمان در نقش ساعد در سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان بعد از کاوه در سریال مانکن حالا در میدان سرخ در نقش ساعد ظاهر شده است. آیا او موفقیت قبلی اش را تکرار می کند؟

دوات آنلاین -درخشان ترین نقطه در کارنامه کاری امیرحسین آرمان بی شک سریال مانکن است. او با بازی در نقش کاوه صوفیانی در این سریال نگاه ها را به سمت خودش چرخاند و بر شهرت و محبوبیتش افزود. او حالا در نقش ساعد در سریال میدان سرخ ظاهر شده تا بار دیگر در معرض قضاوت قرار بگیرد. آیا آرمان می تواند پله ای دیگر صعود کند؟

 

امیرحسین آرمان که متولد 14 آبان سال 1361 است بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 83 با بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی آغاز کرد. او از آن زمان تاکنون در 20 فیلم سینمایی حضور داشته که آخرین آن دشمن زن تولید سال 1396 است.

 

سریال های امیرحسین آرمان

آرمان همچنین حضور در تلویزیون را از سال 91 با بازی در سریال کلاه پهلوی شروع کرد و بعد از آن در سریال های سرزمین مادری، پیدا و پنهان، زخم، کیمیا، پریا و مرز خوشبختی حضور یافت اما از سال 96 به بعد او را فقط به عنوان بازیگر یک تیزر تبلیغاتی در تلویزیون دیده ایم.

 

بیشتر ببینید: کلیپ زخم از فرزاد فرزین، آهنگ سریال میدان سرخ

 

آرمان از سال 97 شبکه نمایش خانگی را نیز آزمود و و در دو اثر 13 شمالی و ممنوعه حضور یافت اما نقطه عطف کارنامه او سریال مانکن و نقش کاوه است. مرگ کاو در پایان این سریال خیلی ها را شوکه کرد و عده زیادی نیز منتظر ماندند تا بلکه خبری از فصل دوم این مجموعه شود و بفهمند کاوه زنده مانده و نمرده است.

 

حالا ساعد سریال میدان سرخ برای امیرحسین آرمان تجربه ای تازه است که می تواند با آن یک بار دیگر بدرخشد و باز هم نامش به بالای فهرست بازیگران مرد صعود کند. فیلم بالا صحنه هایی از بازی او در این مجموعه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.