2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
قتل شوهر برای ازدواج دوباره

قتل شوهر برای ازدواج دوباره

دادسرا با توجه به اینکه نقشه از سوی الهه طراحی شده‌بود او را نیز مقصر دانست به این ترتیب الهه به اتهام معاونت در قتل و سیاوش به اتهام مباشرت در قتل به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

دوات آنلاین- مردی برای این‌که بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند با همکاری او دسیسه‌ای را طراحی کرد و شوهر زن را کشت.

 

به گزارش دوات آنلاین یک سال قبل جسد مرد جوانی توسط ماموران پلیس در بیابانهای اطراف شهریار پیدا شد. بررسی‌های ماموران نشان داد این مرد کشته شده‌ است. اسناد هویتی همراهش مشخص کرد او بهنام نام دارد.

 

وقتی ماموران همسر بهنام را شناسایی کردند متوجه شدند مقتول به مواد مخدر اعتیاد داشت. الهه همسر بهنام گفت:شوهرم از خانه بیرون رفت و دیگر نیامد. البته دیر نکرده‌ بود و من فکر نمی‌کردم اتفاقی برایش افتاده‌ باشد اما او اعتیاد داشت و شاید به خاطر اعتیاد با کسی درگیر و کشته شده‌ باشد.

 

وقتی ماموران خونسردی زن جوان را دیدند درباره او تحقیق کردند و متوجه شدند این زن با مردی رابطه دارد. این مرد به نام سیاوش بازداشت شد تا درباره ارتباطش با الهه توضیح دهد.

 

این جوان بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل با الهه آشنا شدم. ماشینش خراب شده‌ و او کنار جاده مانده‌ بود. کمکش کردم ماشین را به یک تعمیرگاه بردیم. پول همراهش نبود من خودم پول را پرداخت کردم. عصر همان روز پول را به حسابم کارت به کارت کرد و بعد از چند روز تماس گرفت و گفت تسمه‌ای که برای ماشینش استفاده‌ شده چیست و همان شروع رابطه ما بود. من عاشق الهه شدم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. وقتی موضوع را مطرح کردم به من گفت متاهل است و دو فرزند دارد تا قبل از آن گفته‌ بود مجرد است بعد از آن من ارتباطم را با الهه قطع کردم اما او آنقدر به من زنگ زد که دوباره با هم آشتی کردیم. گفت می‌خواهد طلاق بگیرد و من هم گفتم تا زمانیکه جدا شود منتظر می‌مانم. بعد از مدتی گفت شوهرش حاضر نیست او را طلاق دهد. به من گفت او را بکشیم من قبول نکردم پیشنهاد الهه این بود که با ماشین به او بزنیم تا بمیرد من قبول نکردم. تا اینکه الهه گفت تو به عنوان وکیل من با او تماس بگیر و بخواه که من را طلاق دهد. من هم به عنوان وکیل الهه با شوهرش تماس گرفتم و گفتم که همسرت قصد جدایی دارد بهنام گفت 5 میلیون تومان می‌گیرد و طلاق می‌دهد ما پول را جور کردیم وقتی من سرقرار حاضر شدم تا پول را بدهم گفت پشیمان شده و 20 میلیون تومان می‌خواهد من از بهنام بدم می‌آمد و این کارش من را بیشتر عصبانی کرد. من هم از روی عصبانیت با ضربات چکش او را کشتم.

 

متهم گفت: چکش همیشه در ماشین من بود و به قصد کشتن بهنام نبرده‌ بودم و قتل یکدفعه اتفاق افتاد.

 

پلیس الهه را نیز بازداشت کرد اما الهه  اتهام را قبول نکرد و مدعی شد در جریان تصمیم سیاوش برای قتل نبود. او گفت: من اصلا نمی‌دانستم سیاوش تصمیم به قتل دارد. او را فقط برای راضی کردن شوهرم برای طلاق فرستادم.

 

دادسرا با توجه به اینکه نقشه از سوی الهه طراحی شده‌ بود او را نیز مقصر دانست به این ترتیب الهه به اتهام معاونت در قتل و سیاوش به اتهام مباشرت در قتل به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.