2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تعرض به زن مطلقه پایان دوستی اینستاگرامی

تعرض به زن مطلقه پایان دوستی اینستاگرامی

شاکی: آنها دو مرد بودند و من زورم به آنها نرسید. آنها من را به شدت کتک زدند و آثار کتک هنوز روی بدنم باقی است.

دوات آنلاین-زن مطلقه که در اینستاگرام با مردی آشنا شده و سر قرار رفته بود علیه مرد جوان شکایت کرد و مدعی شد از سوی او مورد تعرض قرار گرفته است.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن چند روز قبل علیه دو مرد شکایت کرد و مدعی شد از سوی آنها مورد  تعرض قرار گرفته است. او به ماموران گفت: من از طریق صفحه اینستاگرام با مردی آشنا شدم وقتی که من عکس و متن می‌گذاشتم برایم کامنت می‌گذاشت و پیگیر صفحه من بود او بعد از مدتی به من ابراز علاقه کرد با هم چت می‌کردیم تا اینکه از من خواست حضوری همدیگر را ببینیم. من زنی مطلقه هستم که دوفرزند دارم کار می کنم و خرجی بچه هایم را تامین می کنم. چون تنها بودم تصمیم گرفتم با این مرد ملاقات کنم. سر قرار حاضر شدم با یک پراید آمده بود و مردی هم داخل ماشین بود با اینکه به من نگفته بود با یکی از دوستانش می آید با این حال سوار شدم. آن مرد را به من معرفی کرد و گفت یکی از دوستان صمیمی اش است. کمی که جلوتر رفتیم من احساس کردم در حال خروج از شهر هستیم. گفتم قرار بود در ماشین با هم صحبت کنیم و بعد برگردیم حالا کجا می روی؟ او جواب نداد آنها درهای ماشین را بستند و من را به سمت بیابانهای اطراف بهشت زهرا بردند و در آنجا به زور مورد تجاوز قرار دادند.

 

این زن درباره اینکه چرا مقاومت نکرد گفت: من مقاومت کردم آنها به شدت من را کتک زدند. دو مرد بودند و من زورم به آنها نرسید. آنها من را به شدت کتک زدند و آثار کتک هنوز روی بدنم باقی است.

 

زن جوان با توجه به این گفته‌ها به پزشکی قانونی انتقال یافت و متخصصان ادعای او را مورد بررسی قرار دادند. سپس زن جوان برای بیان توضیحات به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران احضار شد او گفت: آن مرد به من نگفت چه قصدی دارد او ابتدا خیلی به من ابراز محبت کرد و من فکر کردم واقعا از من خوشش آمده است. به همین دلیل هم قبول کردم او را ببینم. بعد هم در شبکه های دیگر مجازی به من پیام داد و بیشتر  با او صحبت کردم.

 

سپس این زن مدارکی که نشان می داد پسر جوان در شبکه های مجازی به او پیشنهاد دوستی داده است را ارائه داد.

 

این در حالی بود که پزشکی قانونی ضرب و جرح زن جوان را مورد تایید قرار داد اما اعلام کرد دلیل قطعی برای تعرض به او به دست نیاورده است.

 

دادگاه برای تحقیقات بیشتر دستور بازداشت دو مرد جوان و تحقیق از انها را صادر کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/17
خانمها ساده نباشید،،،اخه چقدر دنبال محبت غریبه ها میدوین؟!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.