2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
خلاصه داستان سریال زیر تیغ / آخر سریال چه می‌شود؟

خلاصه داستان سریال زیر تیغ / آخر سریال چه می‌شود؟

سریال زیر تیغ از جایی شروع می‌شود که محمود ( با بازی پرویزی پرستویی) و جعفر ( با بازی آتیلا پسیانی) دو دوست قدیمی در کمال صفا و صمیمیت با هم در ارتباط هستند و خانواده آنها هم رابطه گرمی با هم دارند.

دوات آنلاین-سریال زیر تیغ که بر اساس داستان و پرونده واقعی ساخته شده داستان بسیار جذابی دارد که مخاطب را با خود همراه می‌کند.

 

سریال زیر تیغ از جایی شروع می‌شود که محمود ( با بازی پرویزی پرستویی) و جعفر ( با بازی آتیلا پسیانی) دو دوست قدیمی در کمال صفا و صمیمیت با هم در ارتباط هستند و خانواده آنها هم رابطه گرمی با هم دارند به‌گونه ای که قرار است پسر جعفر به نام رضا که کوروش تهامی نقش او را بازی می‌کند با دختر محمود به نام مریم که الهام حمیدی نقش او را بازی می‌کند ازدواج کند.

 

همه چیز به‌خوبی پیش می رود تا این‌که یک اتفاق ساده باعث می شود محمود و جعفر در محل کار با هم درگیر شوند و محمود رفیق دیرینه خود را ناخواسته به قتل برساند.

 

بعد از این قتل پلیس وارد ماجرا می‌شود و به جوانی به نام خسرو با بازی رامین راستاد مظنون می شود زیرا خسرو پیش از این با جعفر اختلافاتی داشت. خسرو دستگیر می‌شود و محمود نیز سکوت می‌کند اما عذاب وجدان دارد و در نهایت به‌خاطر همین عذاب وجدان خودش را به پلیس تسلیم می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای واقعی سریال زیر تیغ چه بود و متهم اصلی چه شد؟

 

بعد از آن است که ماجرا پیچیده‌تر می شود. طاهره همسر محمود با بازی فاطمه معتمد آریا سعی می‌کند شوهرش را از زیر تیغ نجات بدهد اما رضا حاضر به اعلام گذشت نیست و در این بین عموی رضا نیز این آتش را داغ‌تر می‌کند.

 

کشمکش‌ها و خواهش و التماس‌ها ادامه دارد تا این‌که بالاخره در پایان محمود بخشیده می شود و مریم و رضا نیز به هم می‌رسند.

 

این سریال داستان واقعی پرونده قتلی است که در کارخانه ارج به وقوع پیوست و در آن پرونده نیز قاتل رضایت گرفت و از زندان آزاد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.