2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حمید گودرزی نذر خود را ادا کرد

حمید گودرزی نذر خود را ادا کرد

حمید گودرزی، به صورت داوطلبانه به نذر خون پیوست. او وعده داد که برای ترویج این فرهنگ تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

دوات آنلاین-حمید گودرزی، بازیگر که برای ترویج فرهنگ اهدای خون، اهدای زندگی در یکی از مراکز انتقال خون اهدا کرده‌است گفت همه توان خود را برای ترویج اهدای خون به کار خواهد گرفت.

 

حمید گودرزی بازیگر سریالهای تلویزیونی و سینما که به تازگی نیز اجرای یک مسابقه در شبکه 5 را بر عهده داشت نذری خون کرده بود که آن را امروز ادا کرد.

 

او نقش های بسیار موثری را در سینمای ایرانی ایفا کرده است نذر خود را ادا کرده است نذر او انتقال خونی بود که با مراجعه به مراکز انتقال خون این نذر را ادا کرده است او هم چنین دراین راستا مردم را به این کار خدا پسندانه تشویق کرده است و از عموم مردم که توانایی انجام این کار را دارند خواسته است تا همانند او به مراکز انتقال خون مراجعه کنند . جرئیات بیشتر درباره این خبر را در نیک صالحی بخوانید.

 

حمید گودرزی، به صورت داوطلبانه به نذر خون پیوست. او وعده داد که برای ترویج این فرهنگ تمام توان خود را به کار می‌گیرد. حمید گودرزی با حضور در مرکز وصال، با هدف نجات جان بیماران به جمع اهداکنندگان خون پیوست.

 

او با اشاره به انگیزه‌اش برای نجات جان بیماران گفت: من قبل از این فقط یک بار اهدای خون داشتم و از این بابت ناراحتم که چرا حضورم کم بوده و امیدوارم در ادامه به صورت منظم در مراکز اهدای خون حاضر شوم تا بتوانم به کمک بیماران نیازمند بیایم.

 

حمید گودرزی درباره کاری که کرده‌است می‌گوید: طرح نذر خون یک حرکت انگیزشی و قابل تقدیر است و من هم اهدای خون خود را نذر سلامتی خانواده عزیزم می کنم و از همه مردم ایران می خواهم اگر می توانند اهدای خون کنند، حتما در این فرهنگ و کار انسانی سهیم شوند.

 

این بازیگر در پایان گفت: من به عنوان یک بازیگر از همه ظرفیت‌هایم برای ترویج فرهنگ اهدای خون در فضای حقیقی و مجازی استفاده می‌کنم و قول می‌دهم در حضور بعدی، با کامبیز دیرباز به مرکز اهدای خون وصال بیاییم تا با کمک هم و با حضور مستمر مردم عزیزمان هیچ وقت در مسیر تامین فرآورده های خونی مورد نیاز به مشکل نخوریم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.