2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سلبریتی‌هایی که ناگهان مشهور شدند؛ ریحانه پارسا، مریم مومن و مصطفی زمانی

سلبریتی‌هایی که ناگهان مشهور شدند؛ ریحانه پارسا، مریم مومن و مصطفی زمانی

راز مشهور شدن ریحانه پارسا، مریم مومن و مصطفی زمانی چیست و آنها چگونه توانستند بدرخشند؟

دوات آنلاین-در میان چهره‌های مطرح و بازیگران مشهور هستند سلبریتی‌هایی که ناگهان به شهرت رسیدند. آنها در همان کار اول خود درخشیدند و نام شان بر سر زبان‌ها افتاد. ریحانه پارسا، مریم مومن و مصطفی زمانی از جمله این هنرمندان هستند که نمناک به آنها اشاره کرده است.

مصطفی زمانی در سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی در نقش یوسف پیامبر

اگر بخواهیم از ماندگارترین بازیگران تازه کاری که در اولین فیلمشان درخشیدند صحبت کنیم قطعا باید نام مصطفی زمانی را در صدر این لیست قرار دهیم.

 

مصطفی زمانی بازیگر تازه کاری که از طریق تست بازیگری برای بازی در نقش یوسف پیامبر در این سریال انتخاب شد شاید خودش هم باورش نمیشد که این نقش تا این حد ماندگار شود.

 

مصطفی زمانی با بازی در نقش یوسف پیامبر تا پایان کار حرفه ای باز هم با این نقش شناخته میشود و هربار نامی از یوسف پیامبر بیاید محال است که مصطفی زمانی اولین تصور ذهنی افراد نباشد.

مریم مومن در سریال بانوی عمارت

مریم مومن در نقش فخرالزمان بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت و بازی مریم مومن در نقش فخرالزمان بانوی عمارت ما را به یاد بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون انداخت که در ادامه مروری بر برخی از آنها خواهیم داشت.

 

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از شبکه سه سیما پخش شد و بازیگر جوانی را به دنیای هنر معرفی کرد که میتواند یکی از چهره های سال های متمادی سینما و تلویزیون باشد.

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت بود که در تجربه اول بازیگری در نقشی جلوی دوربین رفت که تا پایان کار حرفه ای با آن شناخته میشود.

 

مریم مومن از طریق تست بازیگری برای بازی در سریال بانوی عمارت انتخاب شد و در کمال ناباوری خودش توانست در کنار حرفه ای های این عرصه از عهده ایفای نقشی برآید که نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اش خواهد بود.

ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا و نقش لیلا در سریال پدر

ریحانه پارسا یکی دیگر از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون است که در اولین تجربه بازیگری در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی جلوی دوربین رفت .

 

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر بود که با وجود بی تجربگی در دنیای بازیگری توانست از عهده نقشی که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی بر عهده اش گذاشته بودند برآید.

 

ریحانه پارسا برای بازی در سریال پدر از میان حدود 250نفری که برای این نقش تست دادند انتخاب شد و در کنار بازیگران با تجربه ای چون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، مسعود فروتن ، مجید مشیری ، سینا مهراد و .... توانست نقش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عرفان 1401/06/04
بنظرم هرسه تا عالین و امیدوارم بدرخشن ولی ریحانه پارسا رو ترجیح میدم البته سحرقریشی هم با سریال دلنوازان عجیب و غریب مشهور شد
فاطمه محمودی 1400/01/09
اون دوستی که میگه مریم مومن و ریحانه پارسا عالی تر از مصطفی زمانی بوده در جوابش بگم مصطفی زمانی بهتر از همه بازیش خوب انجام داده و آقای زمانی لطفا با مریم مومن و ریحانه پارسا مقایسه نکنید لطفا آقای زمانی واقعا درخشید توی سریال تاریخی یوسف پیامبر دمش گرم
N ♥️ 1399/05/07
1 از همه بهتر مریم مومن است بازیگر فوق العاده ایه و در اول نقشش واقعا درخشیده ⁦♥️⁩👏😍 2 ریحانه پارسا هم جالب نبود 🤢🤮و اصلا نمیشه با خانم مومن نمیشه مقایسه اش کرد 3 اقای مصطفی زمانی هم واقعا در یوسف پیامبر درخشیدند اما من از بقیه سریال هایی که در اون نقش افرینی کردند خوشم نیومد 👏😢😔😩 دوسته عزیزی هم که گفته بود اقای زمانی بازیگرها خوبین موافقم اما با اینکه خانمه مومن خیلی شانسی براشون این اتفاق افتاد رو قبول ندارم 🙃🙂 دوسته عزیزی هم که گفته بود فقط فیلمنامه مهمه رو قبول ندارم چون بازیگر هم باید خوب بازی کنه ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
ناشناس 1399/01/23
به نظر من ریحانه پارسا و مریم مومن عالی تر از مصطفی زمانی هست
ناشناس 1399/01/23
از این سه نفربازیگر فقط مصطفی زمانی خوب بودو هست .از همه بدتر ریحانه پارسا که بدجور خودشو گم کرده.اصلا لیاقت بازیگری نداره.
ناشناس 1399/01/23
به نظر من مصطفی زمانی واقعا بازیگر خوبی هست و در چند فیلم بازی کرده ولی مریم مومن و ریحانه پارسا خیلی الکی وارد سینما شدن و معروف شدن
س 1399/01/22
فقط موضوع فیلمها یا داستان فیلم خوب میباشد وگرنه بازیگران حرفه ای زیاده نقش و ب هر بازیگری داده میشد سریال کار خودشو کرده
ناشناس 1399/01/22
به نظر من همشون یهویی شدن بازیگر و شانس داشتم و فیلم نامه های خوب... اما به نظر من خانوم مومن بهتر بودن مخصوصا حس و حالشون البته خانوم پارسا هم در سریال پدر خوب بودن اما پر حاشیه و درد سر و آقای زمانی هم در یوسف خوش درخشیدن اما در سریال های دیگه نه.... اما من نظرم خانم مومن هست چون واقعا عالیه
ناشناس 1399/01/22
مصطفی زمانی با ریحانه پارسا واقعا جذاب دیدنی هستن لطفا سریال پدر2 روپخش کنید
ناشناس 1399/01/22
من نقش مصطفی زمانی رو خیلی دوست داشتم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.