2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فرزندان سلبریتی‌ها چه کار می‌کنند؛ مهران مدیری، امین حیایی و ...

فرزندان سلبریتی‌ها چه کار می‌کنند؛ مهران مدیری، امین حیایی و ...

در این مطلب به سلبریتی‌هایی پرداخته‌ایم که فرزندان آنها نیز وارد دنیای بازیگری یا خوانندگی شده‌اند.

دوات آنلاین-فرزندان برخی بازیگران ترجیح داده‌اند راه پدر یا مادر خود را ادامه بدهند و وارد دنیای هنر و به‌ویژه بازیگری شوند. شاید سرشناس‌ترین خانواده بازیگر خانواده شریفی نیا باشد. محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دو دختر دارند که هر دو بازیگران سرشناسی هستند. ملیکا و مهراوه شریفی نیا حالا به شخصیت‌های مستقلی تبدیل شده‌اند که همه آنها را به‌خاطر خودشان و نه والدین‌شان می‌شناسند.

 

بازیگران زیادی هستند که فرزندان آنها نیز همین پیشه را پیش گرفته‌اند و این موضوع در تاریخ سینما و تلیوزیون ایران ریشه دارد به عنوان مثال آتیلا پسیانی فرزند مرحوم جمیله شیخی است که فرزند خودش نیز بازیگر شده است. در ادامه چند نمونه دیگر را مرور می‌کنیم:

امین حیایی وپسرش دارا

امین حیایی و فرزندش دارا

دارا حیایی با بازی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت به شهرت زیادی رسید. او پیش از این سریال در فیلم سینمایی شعله‌ور با پدر خودش هم بازی شده بود.

 

دارا حیایی متولد سال 1372 و تازه در ابتدای راه بازیگری است. او تاکید می‌کند شخصیت مستقلی دارد البته از راهنمایی‌ها و کمک پدرش نیز بهره می‌برد.

 

دارا حیایی این شانس را داشت که خیلی زود مطرح شود. او فصل سوم سریال از سرنوشت را نیز در نوبت پخش دارد اما باید دید بعد از این سریال چه مسیری را ادامه می‌دهد.

مهران مدیری و فرزند خواننده‌اش فرهاد

مهران مدیری و فرزند خواننده‌اش

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری نیز وارد دنیای هنر شده البته موسیقی را انتخاب کرده و خوانندگی را دنبال می‌کند.

 

زندگی در خانواده‌ای هنرمند و فرهنگی به فرهاد کمک کرده تا مسیر خود را بهتر انتخاب کند. پدر او را همه می‌شناسیم اما مادر فرهاد نیز در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و بانویی اهل هنر و فرهنگ است. خود فرهاد هم می‌گوید بیشتر شبیه مادرش است نه پدر.

 

فرهاد متولد سال 1370 است و او نیز هنوز در ابتدای راه هنر قرار دارد و باید منتظر آلبوم‌ها و کنسرت‌های او ماند. پدر فرهاد نیز خواننده خوبی است و عموی او نیز پیانیست بسیار ماهر و هنرمندی است.

پرویز پرستویی و پسرش

پرویز پرستویی و پسرش در سریال هم‌گناه

سریال هم گناه که در شربکه نمایش خانگی پخش می‌شود سریال پربازیگری است اما یکی ازویژگی‌های آن حضور پرویز پرستویی و پسرش در این سریال است.

 

پرویز پرستویی در این سریال نقش یک سرهنگ پلیس آگاهی به نام فریبرز صبوری را بازی می‌کند که در دوران میانسالی است اما سریال در بازگشت به گذشته دوران جوانی فریبرز را نیز نشان می‌دهد که نقش جوانی این شخصیت را پسر پرویز خان پرستویی بازی می‌کند.

 

حالا باید دید بهروز پرستویی این مسیر را ادامه می‌دهد و به بازیگری حرفه‌ای تبدیل می‌شود یا این‌که قصد دارد برنامه دیگری را برای زندگی‌اش پیش بگیرد.

مجید مظفری و دخترش نیکی

مجید مظفری و دخترش نیکی

نیکی مظفری تنها فرزند جناب مجید مظفری است. او متولد شهریور ۱۳۶۶ و بازیگر است.  نیکی مظفری در رشته معماری تحصیل کرده است ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری وارد این عرصه شد . او در کلاس های استاد حمید سمندریان آموزش دیده است و همچنین از کودکی به صورت تجربی بازیگری را نزد پدرش  یاد گرفته است . او علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است و این کارها از فعالیت های مورد علاقه اوست .

 

مادر نیکی وقتی او 18 سال بود فوت شد و نیکی و مجید خان از آن زمان با هم زندگی می‌کنند البته نیکی گفته دوست دارد پدرش ازدواج کند اما مجید مظفری برنامه ای برای این کار ندارد.

 

نیکی مظفری می‌گوید: من در دوره کودکی، هرگز عروسک بازی نکردم و در بیشتر مواقع به اتفاق پدرم به محل تصویربرداری می رفتم و از همان دوره آرام آرام با پشت صحنه و دوربین آشنا شدم.

 

سریال‌های نیکی مظفری

سریال بچه ها قصه ها /  سریال ضلع ششم – ( مسعود فروتن – ۱۳۷۲ )

سریال غریب آشنا ( مهدی صباغ زاده – ۱۳۹۲ )

سریال بچه های نسبتا بد ( سیروس مقدم – ۱۳۹۲ )

 

فیلم‌های سینمایی نیکی مظفری

چرکنویس ( علی جناب – ۱۳۹۲)

نقطه کور ( مهدی گلستانه – ۱۳۹۴ )

فیلم اجیر ( محسن خان جهانی – ۱۳۸۵ )

سایه های هجوم ( احمد امینی )

فیلم کوتاه اینجا شهر من بود ( تینا پاکروان – ۱۳۹۴ )

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان

رویا تیموریان یکی از هنرمندترین بازیگران زن ایرانی است که دخترش نیز وارد همین رشته شده است. دنیا مدنی توانسته در بازیگری برای خودش صاحب اسم و رسمی شود.

 

دنیا مدنی که متولد سال 1369 است درباره مادرش چنین گفته است:«مادر، بودنت مثل پا گذاشتن روی زمین بعد از بازی چرخ و فلکه، اون بالا تو هر چرخش هزاربار تو دلت خالی می‌شه ‌و پات که می‌رسه زمین انگار دلت آروم می‌گیره. حضور شما تو روزگار من هم این حال رو داره، چرخ می‌خورم تو فلک اما دلم قرصه که هستی.»

 

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

 

دنیا مدنی با بازی در سریال رهایم نکن به کارگردانی مهدی عسگرپور در نقش دختری به نام فرناز توانست به خوبی دیده شود .

سینا مهرداد در واقع سینا سهیلی و فرزند سعید سهیلی کارگردان است

سینا مهرداد یا همان حامد سریال پدر

هنوز هم بعضی‌ها می‌پرسند حامد در سریال پدر زنده است یا نه؟ سریال پدر بسیار پربینند بود و شخصیت حامد به شخصیتی محبوب تبدیل شد که البته بازی خوب سینا مهرداد نیز در در این موضوع بسیار تاثیر داشت.

 

سینا مهرداد در واقع سینا سهیلی و فرزند سعید سهیلی کارگردان است. او درباره علت تغییر نام خانوادگی‌اش گفته است به دلیل اینکه به طور مستقل از پدرش کار کند و کسی به واسطه آشنایی با پدرش به او پیشنهاد بازیگری ندهد این کار را کرده است . حتی نویسنده و عوامل سریال پدر چندین روز بعد از دورخوانی متوجه این موضوع شده اند که او پسر سعید سهیلی کارگردان سینما است !

 

سینا مهرداد که برادرش ساعد سهیلی نیز بازیگر است متولد سال 1370 است. سریال پدر همچنان معروف‌ترین کار او است و باید دید آیا این هنرمند می‌تواند موفقیت قبلی‌اش را تکرار کند؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.