2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
برنامه و ساعت بازی های هفته سوم لیگ برتر

برنامه و ساعت بازی های هفته سوم لیگ برتر

در ابتدای فصل خیلی‌ها ماشین‌سازی را یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر می‌دانستند اما همین تیم در هفته اول با شکست استقلال شگفتی‌ساز شد.

دوات آنلاین-هفته سوم لیگ برتر از دیروز با دیدار تیم‌های گل‌گهر و پارس جنوبی آغاز شد. این بازی‌ها امروز با برگزاری 2 بازی در تبریز و خوزستان پیگیری می‌شود. ابتدا از ساعت‌ 19‌ ماشین‌سازی در خانه پذیرای شهرخودرو خواهد بود و در بازی دوم که از ساعت 19:45 آغاز می‌شود فولاد در خانه به مصاف سپاهان خواهد رفت. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این 2 بازی.

 

 ماشین‌سازی تبریز- شهر‌خودرو مشهد

در ابتدای فصل خیلی‌ها ماشین‌سازی را یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر می‌دانستند اما همین تیم در هفته اول با شکست استقلال شگفتی‌ساز شد و در هفته دوم هم مقابل سپاهان بازنده سربلندی بود تا در همین 2 هفته ابتدایی نگاه‌ها به نماینده دوم تبریز تغییر کند. امروز شاگردان رسول خطیبی در خانه میزبان شهرخودرو هستند تا قرعه سخت این تیم در شروع لیگ تکمیل شود. میهمان امروز تبریزی‌ها یکی از بهترین تیم‌های 2 هفته ابتدایی لیگ بوده و با 2 برد و کسب 6 امتیاز به همراه سپاهان در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان گل‌محمدی 4 گل زده‌ و یک گل خورده‌اند و در مقابل ماشین‌سازی یک گل 3 امتیازی زده و با یک گل هم باخته است. خوردن فقط یک گل در مقابل 2 تیم مدعی و پرستاره نشان می‌دهد که ماشین‌سازی ساختار دفاعی خوبی دارد و امروز شاگردان یحیی برای عبور از این دفاع محکم کار آسانی نخواهند داشت. شهر‌خودرو در این بازی به دنبال سومین برد متوالی است و در سوی مقابل ماشین‌سازی هم می‌خواهد در خانه با شکست یک مدعی دیگر دومین شگفتی فصل را هم رقم بزند.

 

 فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان

بازی امروز در فولاد‌آره‌نا جدای از داشتن حساسیت‌های فوتبالی، یک نبرد حیثیتی هم خواهد بود؛ نبردی بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام و تقابل سعید آذری در سمت مدیرعامل جدید فولاد با تیم همشهری‌اش. حالا این 3 ضلع فوتبالی به هم رسیده‌اند. یک طرف آذری و جواد نکونام برای برد و موفقیت فولاد تلاش می‌کنند و در سویی دیگر امیر قلعه‌نویی و ستارگانش هستند. فولاد‌خوزستان هنوز در لیگ برتر بردی نداشته‌ و هفته گذشته هم در ثانیه‌های پایانی توانست یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی بگیرد. مساوی که حتی امیر قلعه‌نویی و سپاهان از آن خوشحال شدند، زیرا فاصله خود را با تیم‌های دیگر بیشتر کردند، اکنون سپاهان برای تداوم صدرنشینی نیاز به برد دارد و باید از حریف فولادی عبور کند. سعید آذری هم بعد از جدایی ناگهانی از ذوب‌آهن برای موفقیت به فولاد خوزستان آمده است. این بازی یکی از جذاب‌ترین مسابقات این هفته خواهد بود. باید دید شاگردان قلعه‌نویی سومین بردشان را به دست می‌آورند یا فولاد اولین بردش را دشت خواهد کرد.

 

 برنامه کامل بازی های هفته سوم لیگ برتر

شنبه

ماشین‌سازی تبریز- شهرخودرو مشهد؛ ساعت ۱۹

فولاد خوزستان - فولاد سپاهان؛ ساعت ۱۹:۴۵

 

یکشنبه

 نفت مسجدسلیمان - استقلال تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۴۵

شاهین بوشهر - پیکان تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵

سایپا تهران - نساجی مازندران؛ ساعت ۱۹:۴۵

 

دوشنبه

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۴۵

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.