2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعدام قاتل زن خانه‌دار

اعدام قاتل زن خانه‌دار

متوجه شدم عمو سیاوش پشت در است و می خواهد به زور وارد خانه ما شود و مادرم نمی گذارد. عمو سیاوش بعد چند ضربه چاقو به مادرم زد و سپس فرار کرد.

دوات آنلاین-مردی که متهم بود چهار سال قبل در جریان سرقت طلاهای زن خانه دار، وی را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد.

 

روز بیست و یک تیر سال ۹۴ بود که ماموران کلانتری۱۵۰ تهرانسر از حادثه خونین در فاز یک خیابان پارک باخبر شده و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی ها مشخص شد که زن ۳۹ ساله با اصابت ضربات چاقو به نقاط مختلف بدنش به کام مرگ رفته است.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که دختر ۱۰ ساله و پسر بچه شش ساله مقتول شاهدان حادثه خونین بوده‌اند. دختر بچه خردسال درشرح ماجرا گفت: لحظاتی قبل از حادثه دیدم که مادرم مقابل در رفت. آنجا بود که متوجه شدم عمو سیاوش پشت در است و می خواهد به زور وارد خانه ما شود و مادرم نمی گذارد. عمو سیاوش بعد چند ضربه چاقو به مادرم زد و سپس فرار کرد.

 

یکی از همسایه ها هم در شرح ماجرا گفت: من داخل خانه بودم که از طبقه پایین صدای فریاد کمک خواهی زن همسایه را شنیدم. داشتم به سمت آپارتمان آنها می رفتم که در راه پله مردی حدودا ۳۰ساله را در حال فرار دیدم. او من را به سمت دیوار هل داد و فرار کرد. من خودم را به خانه همسایه رساندم و با جسد زن همسایه مواجه شدم و به پلیس خبر دادم.

 

در جریان بررسی های بعد مشخص شد که سیاوش، شوهر خواهر همسر مقتول است که تحت تعقیب قرار گرفت و ۳۱تیر ماه همان سال در شهرستان کرج بازداشت شد.

 

او در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من به مصرف مواد اعتیاد دارم و در کار نصب ماهواره بودم اما از چهار ماه قبل بیکار شده از آن جایی که پولی برای تهیه مواد نداشتم تصمیم گرفتم تا طلاهای مقتول را سرقت کنم.

 

متهم در شرح حادثه گفت: روز حادثه مقابل خانه مقتول کمین کردم پسر بچه ای در کوچه مشغول بازی بود و در ساختمان آنها باز بود. از فرصت استفاده کردم و وارد ساختمان شدم. بعد پشت آپارتمان آنها رفتم و در زدم. وقتی زن جوان در را باز کرد، خواستم وارد شوم که مانع شد و شروع به جیغ زدن کرد. از ترس گرفتار شدن او را با ضربات چاقو هدف قرار دادم و فرار کردم که بازداشت شدم.

 

با کامل شدن تحقیقات بازپرس سیاوش را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر و متهم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

 

در جلسه رسیدگی به پرونده اولیای دم گفتند که خواسته ای جز قصاص قاتل ندارند. متهم در جلسه دادگاه هم به جرمش اعتراف کرد هیئت قضات بعد از شور سیاوش را به قصاص محکوم کردند.

 

رأی دادگاه بعد از  تأیید در دیوان عالی کشور به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و نام سیاوش در لیست محکومان به مرگ ثبت شد.

 

حکم صادر شده بعداز انجام تشریفات قانونی در زندان رجایی شهر کرج اجرا شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.