2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
عشق به مردی دیگر انگیزه قتل شوهر

عشق به مردی دیگر انگیزه قتل شوهر

این جنایت در سال 91 رخ داد اما متهمان سال‌ها فراری بودند تا این‌که بالاخره دستگیر شدند و به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

دوات آنلاین-زن دوم وقتی عاشق مرد دیگری شد نقشه قتل شوهرش را طراحی کرد و با همدستی مرد دیگری او را کشت و جسد را دفن کرد. پرونده این جنایت روز سه شنبه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جنایت در سال 91 رخ داد اما متهمان سال‌ها فراری بودند تا این‌که بالاخره دستگیر شدند و به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

 

تحقیقات از زمانی آغاز شد که دختری به پلیس گزارش داد پدرش گم شده‌ است. این دختر مدعی شد پدرش چند روزی است که از خانه خارج شده و برنگشته‌ است.

 

پلیس نتوانست ردی از مرد مفقودی پیدا کند تا اینکه مدتی بعد دختر مرد جوان به ماموران گفت نامادری‌اش خیلی بی‌تفاوت رفتار می‌کند و او فکر می‌کند این زن چیزی درباره گم شدن پدر او می‌داند.

 

با توجه به گفته‌های این دختر ماموران از او خواستند نامادری‌اش را برای بیان توضیحات به کلانتری ببرد اما این زن در مسیر کلانتری فرار کرد و دیگر دسترسی به او مقدور نشد.

 

پلیس این زن را در لیست متهمان فراری قرار داد تا اینکه 5 سال بعد او در بومهن شناسایی و بازداشت شد. زن جوان بعد از دستگیری به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من همسر دوم شوهرم بودم اوایل که با او ازدواج کردم فکر می‌کردم خوشبخت می‌شوم اما بعد ازمدتی شوهرم به من پیشنهادات غیر اخلاقی می‌داد و از من می‌خواست کارهای ناشایست انجام بدهم. من هم قبول نمی‌کردم تا اینکه با کیوان آشنا شدم. او همسرش را از دست داده بود و ما رابطه خوبی با هم داشتیم. چون شوهرم حاضر نبود من را طلاق بدهد نقشه قتل او را طراحی کردیم. روز حادثه من مقدار زیادی قرص خواب آور به او دادم و بعد که بی‌حال شد کیوان او را به قتل رساند و بعد جسدش را در حیاط خانه زیر درخت گردو دفن کردیم.

 

متهم ادامه داد: من و کیوان در این مدت خیلی با هم زندگی خوبی داشتیم و صاحب فرزند هم شدیم اما چون من فراری بودم با شناسنامه همسر فوت شده کیوان برای فرزندم شناسنامه گرفتیم.

 

بعد از گفته‌های این زن کیوان نیز بازداشت شد و گفته های زن جوان را تایید کرد. پلیس با کمک متهمان باقی مانده جسد را از زیر درخت گردو کشف کرد و با انجام آزمایشات دی ان ای مشخص شد جسد متعلق به مرد مفقود شده است.

 

پرونده با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان به زودی پای میز محاکمه می‌روند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.