2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دکتر قلابی با عکس خصوصی50 زن
کارآگاهان پلیس فتا متهم را دستگیر کردند

دکتر قلابی با عکس خصوصی50 زن

41 زن از استان‌های مختلف کشور از این زن شکایت کرده‌اند.

دوات آنلاین-دکتر قلابی که به بهانه پیکرتراشی، تصاویر خصوصی زنان را در فضای مجازی دریافت و با تهدید به انتشار از آنها اخاذی می کرد، بازداشت شد.

 

به گزارش جام جم، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت: زنی باحضوردر پلیس فتا شکایتی را مطرح کرد مبنی براینکه در یکی از شبکه های اجتماعی فردی با ایجاد صفحه ای شخصی در زمینه الیپوماتیكو (پیکرتراشی) وی را فریب داده و از او اخاذی کرده است.

 

بعد از این شکایت، معلوم شد متهم پرونده باجعل عنوان و معرفی خود به عنوان دکتر و فوق متخصص لیپوماتیك با انجام تبلیغات و اغفال، از وی درخواست فیلم و تصویر اندام کرده و پس از دسترسی به این تصاویر خصوصی، با تهدید به انتشار آن دست به اخاذی زده است.

 

وی افزود: این در حالی بود که تحقیقات پلیسی نشان می داد که متهم فراری از افراد دیگری نیز به همین شیوه اخاذی هایی کرده است. متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد.

 

او در تحقیقات پلیسی مدعی شد که از بهمن سال گذشته با ایجاد صفحه ای در فضای مجازی و جعل عنوان فوق تخصص جراحی و زیبایی اقدام به تبلیغ لیپوماتیك (پیکرتراشی( کرده و پس از دسترسی به تصاویر خصوصی اندام شهروندان، اقدام به تهدید و اخاذی از آنها کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی ۴۱ شاکی از استان های مختلف کشور ادامه داد: با بررسی های فنی و تحقیقاتی پلیس از تجهیزات رایانه ای و سیستم متهم مشخص شد تاکنون بیش از ۵۰ نفر فیلم و تصاویر بدن خود را برای این مرد شیطان صفت ارسال کرده اند. صفحه مربوط به این فرد از سوی مرجع قضایی مسدود شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.