2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
برادر دختر گوش خواستگار را برید

برادر دختر گوش خواستگار را برید

مدتی قبل عاشق دختری به نام آزیتا شدم و به خاطر مخالفت‌های خانواده‌ام برای خواستگاری به تنهایی به خانه آزیتا رفتم اما...

دوات آنلاین-پسر عاشق پیشه وقتی حاضر نشد از دختر مورد علاقه‌اش دست بکشد گوشش را بریدند تا درس بگیرد و دیگر به دختر جوان نزدیک نشود. این پسر روز شنبه در جلسه دادگاه خواستار مجازات برادر دختر شد.

 

به گزارش دوات آنلاین یک سال قبل شکایت مرد جوانی به نام آرش به ماموران پلیس رسید و این مرد مدعی شد از سوی دو نفر که از نزدیکان دختر مورد علاقه‌اش به نام آزیتا هستند مورد حمله قرار گرفته و گوشش را بریده‌اند.

 

پسر جوان که خود را به خاطر خونریزی شدید در ناحیه گوش به بیمارستان رسانده‌ بود بعد از انجام اقدامات اولیه موضوع را به پلیس گزارش داد و طی شکایتی گفت: من مدتی قبل عاشق دختری به نام آزیتا شدم و به خاطر مخالفت‌های خانواده‌ام برای خواستگاری به تنهایی به خانه آزیتا رفتم. خانواده ازیتا قبول نکردند و گفتند نمی‌توانند چنین چیزی را قبول کنند. با این حال من همچنان اصرار می‌کردم و با آزیتا در تماس بودم تا اینکه روز حادثه برادر و پسرعموی آزیتا آمدند و گوشم را بریدند و گفتند دیگر حق نداری با آزیتا در تماس باشی.

 

مرد شاکی گفت: هوا تاریک بود و من به درستی چهره مهاجمان را تشخیص ندادم اما از صدا و کاری که کردند اطمینان دارم که برادر و پسر عموی آزیتا بودند که به من حمله ور شدند.

 

با شکایت مرد جوان مهبد و حامد برادر و پسرعموی آزیتا بازداشت شدند. آنها همه چیز را انکار کردند و مدعی شدند نقشی در حادثه‌ای‌که برای آرش رخ داده است ندارند.

 

با این حال مرد شاکی بر شکایتش باقی ماند و ادعا کرد که آنها گوشش را بریده‌اند. با توجه به انکار متهمان تلفن همراه دو متهم در روز حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در زمان حادثه تلفن همراه آنها در محل حادثه آنتن داشته‌ است.

 

با تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه متهم صادر  وپرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد روز شنبه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

 

مرد شاکی یکبار دیگر درباره عاشق شدنش توضیح داد و خواستار مجازات متهمان شد او گفت: من حاضر نبودم ارتباطم با آزیتا راقطع کنم به همین خاطر هم برادر و پسرعمویش گوشم را بریدند. من چندین بار عمل جراحی شدم تا بخشی از گوشم پیوند زده‌ شود اما همچنان بخش دیگری از آن پیوند نخورده است.

 

سپس مهبد در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: ما با آرش مخالف بودیم چون خانواده‌اش به این وصلت رضا نبودند و مشکلات زیادی برای خواهرم ایجاد می‌شد اما گوشش را ما نبریدیم و این تهمت است.

 

قاضی از متهم پرسید: اگر شما این کار را نکردید چرا در منطقه‌ای که حادثه رخ داده‌ تلفن همراه شما آنتن داشته‌ است. متهم گفت: در سایت دیوار ماشینی دیدیم و برای خرید ماشین اقدام کردیم و به آن منطقه رفتیم آنتنی که از موبایل ما ردیابی شده به این دلیل بوده‌ است

.

با توجه به اینکه متهم ردیف دوم در دادگاه حضور نداشت شاکی خطاب به دادگاه گفت: این دو متهم در مراحل بازپرسی هم همین کار را می‌کردند .همیشه یکی از آنها غیبت می‌کرد تا روند رسیدگی کند شود. من کاملا اطمینان دارم کسی که گوشم را برید مهبد بود و درخواست مجازات هر دو متهم را دارم چرا که حامد هم دست و پایم را گرفت تا نتوانم مقاومت کنم.

 

 قضاتبعد از گفته‌های متهمان برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.