2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
انتقام گیری بی رحمانه خواستگار شکست خورده از دختر جوان

انتقام گیری بی رحمانه خواستگار شکست خورده از دختر جوان

پسر جوان سه مرد را اجیر کرد تا این دختر را شکنجه کنند و اموال او را بدزدند.

دوات آنلاین -پسر خواستگار پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه اش، سه مرد خشن را اجیر کرد تا با شکنجه دختر جوان را از خانه شان سرقت کنند.

 

به گزارش  جام جم، اوایل بهار امسال خانواده ای با حضور در پلیس تهران شکایت کردند سارقانی اموال خانه را سرقت کرده و دو دختر که در خانه بوده اند را شکنجه داده و هر دو را مصدوم کرده و در بیمارستان بستری هستند.

 

مردان غریبه

چند روز بعد از مرخص شدن مصدومان ماموران از آنها تحقیق کردند. ابتدا دختر صاحبخانه گفت: خانواده ام آن شب مهمانی رفته بودند. من و دختر یکی از اقوام در خانه بودیم که صدای زنگ در بلند شد. مقابل در که رفتم، مرد غریبه و دو مرد همراهش که چاقو و کلت داشتند مرا تهدید کرده و به زور وارد خانه مان شدند. من و دختر مهمان التماس کردیم و خواستیم از خانه بیرون بروند که کتک مان زدند. طلاهایمان را سرقت کردند. دست و پاهایمان را با طناب بستند و شکنجه مان دادند. آنها با تخریب گاوصندوق پول، طلا، دلار و اموال قیمتی به ارزش دو میلیارد تومان را سرقت کردند. خانواده ام آخر شب که بازگشتند ما را بیهوش و زخمی یافتند و متوجه سرقت اموال شدند.

 

این در حالی بود که دختر دیگر هم گفته های شاکی را تایید کرد.

 

آگهی در فضای مجازی

پلیس بعد از چند ماه تحقیقات، چند روز پیش متوجه شدند در فضای مجازی بخشی از اموال سرقت شده از خانه شاکی برای فروش آگهی شده که دو مرد را در این ارتباط دستگیر کردند.

 

آنها ابتدا مدعی شدند اموال متعلق به خودشان بوده اما در ادامه تحقیقات اعتراف کردند که اموال سرقتی است.

 

یکی از سارقان مدعی شد: من و دو همدستم که یکی از آنها متواری است، دزدان حرفه ای خانه هستیم، تازه از زندان آزاد شده بودیم که مردی نزدمان آمد و ما را برای این سرقت خشن اجیر کرد و با دستور او به زور وارد خانه شاکی شدیم. دختران را شکنجه داده و مصدوم کردیم و اموال با ارزش را هم سرقت کردیم.

 

در ادامه سارق سوم هم بازداشت و به همدستی اعتراف کرد.

 

عاشق ناکام

در جریان تحقیقات شهاب، مردی که سارقان شکنجه گر را اجیر کرده هم بازداشت و در تحقیقات گفت: با پسری دوست بودم و در جریان رفت و آمد به خانه شان دلباخته خواهرش شدم. اما وقتی به خواستگاری آن دختر رفتم، جواب رد شنیدم. از او کینه به دل گرفتم و درصدد انتقام بودم تا بلایی سرش بیاورم. با اجیر کردن متهمان آنها را برای شکنجه آن دختر و سرقت اموال خانه شان اجیر کردم. بخشی از اموال دزدی را خودم برداشتم و بخشی را بابت دستمزد به سارقان اجاره ای دادم.

 

برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.