2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ارسال عکس خصوصی‌ برای پسر پلید
دختر جوان فریب حرف‌های متهم را خورد و اشتباه بزرگی مرتکب شد

ارسال عکس خصوصی‌ برای پسر پلید

با توجه به کذب گویی های حرفه ای و رویاپردازی های متهم ، اغفال شدم و برای آشنایی بیشتر از طریق واتس آپ تماس تصویری و صوتی با وی برقرار کردم.

دوات آنلاین-پسری جوان که با به دست آوردن عکس‌های خصوصی یک دختر پیشنهاد رابطه نامشروع داده بود وقتی با مخالفت دختر رو به رو شد سعی کرد از او اخاذی کند.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ "علی اصغر افتخاری" رئیس پلیس فتا استان هرمزگان توضیح داد: با شکایت خانمی از شهرستان بندرعباس با موضوع تهدید و اخاذی از طریق شبکه های اجتماعی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت .

 

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با اقدامات تخصصی صورت گرفته مشخص شد که متهم در یک تور گردشگری بعنوان راهنمای تور فعالیت می کرد و این ارتباط دوستی شاکی با او  از طریق دریافت راهنمایی و بهره گیری از خدمات گردشگری ایجاد شده است.

 

سرهنگ افتخاری در ادامه گفت: شاکی در اظهارات خود بیان داشت متأسفانه با توجه به کذب گویی های حرفه ای  و رویاپردازی های متهم ، اغفال شدم و برای آشنایی بیشتر از طریق واتس آپ تماس تصویری و صوتی با وی برقرار کردم و با ارسال عکس های خصوصی ام، یکی از دنبال کننده های صفحه اینستاگرامم شد ولی پس از مدتی  با عدم موافقت ارتباط تصویری نامشروع ، درخواست مطالبه مبلغ سی میلیون ریال را داشت و مرا تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرد.

 

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری مستمر کارشناسان پلیس فتا و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی طی عملیات پلیسی، دستگیر شد. وی پس از دستگیری با توجه به ادله دیجیتال و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه اش را اینگونه عنوان کرد که هنگام دیدن عکس های خارج از عرف و تحریک آمیز در پروفایل تلگرام شاکی دچار گمراهی شد.این مجرم سایبری  بای کسب تکلیف از مقام قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس تحویل داده شد.

 

رئیس پلیس فتا هرمزگان با بیان اینکه تشکیل پرونده های قضایی، شناسایی متهم، استخراج ادله جرم و برخورد قانونی با مجرمان سایبری با اقتدار انجام می شود ادامه داد: کارشناسان پلیس با توان تخصصی مطلوب و انگیزه عالی ،با رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی، پاسدار صیانت از حقوق معنوی و اجتماعی شهروندان در فضای مجازی هستند.

 

سرهنگ افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از پرونده های متشکله در پلیس فتا ، به علت اغفال خانم های مجرد به بهانه ازدواج برای اخاذی و مسائل جنسی است، خوش باوری، نیازهای عاطفی و هیجانات کاذب در این گروه از کاربران، باعث شده است تا تبهکاران اینترنتی با دستاویز سازی های عاطفی و احساسی در قالب شخصیت های ایده آل، موفق به تهدید و اخاذی از قربانیان شوند.لذا ضرورت دارد شهروندان برای هوشیاری، عبرت از تجربه های تلخ دیگران و اطلاع از شگردهای مجرمانه ضمن مراجعه به وب سایت https:‎//www.cyberpolice.ir به صورت مستمر در جریان آموزش ها، اخبار و توصیه های  پلیس فتا قرار گیرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.