2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زن جوان، مزاحم تلفنی برادرشوهر

زن جوان، مزاحم تلفنی برادرشوهر

مدتی است در راهروی دادگاه در رفت و آمد هستم تا ببینم تکلیف شکایت جاری ام و همچنین طلاق من و همسرم به کجا ختم خواهد شد.

دوات آنلاین-فردی که زندگی مشترکش به واسطه دخالت های خانواده همسرش از هم پاشیده شده بود به انتقام جویی دست زد.

 

یک زن وقتی می بیند که با تهمت و افترای برادر همسرش زندگی مشترکش در سراشیبی سقوط قرار گرفته است تصمیم به تلافی می گیرد و به صورت ناشناس برای جاری اش مزاحمت تلفنی ایجاد می کند و او را به دردسر می اندازد. فرد نادم که بعد از ایجاد مزاحمت تلفنی برای جاری اش دستش از سوی قانون رو شده است در این باره گفت: چندین سال قبل همسرم در یک سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی و خانه نشین شد. بعد از این حادثه با وجود دو فرزند تصمیم گرفتم به جای گزینه طلاق بار زندگی را به دوش بگیرم و به پرستاری از شوهرم ادامه بدهم.

 

 این ماجرا ادامه پیدا کرد تا این که برادر همسرم با شیطنت برخی افراد معلوم الحال مدام به من تهمت ناروای ارتباط با مردان دیگر را می زد و مرا تحت فشار قرار می داد.

 

 هر بار تهمت های برادر شوهرم را رد می کردم اما او دست بردار نبود تا این که همسرم بابت تکرار حرف های توهم گونه برادرش به من شک کرد و بین ما شکراب شد.

 

بعد از سختگیری های شوهرم بابت این ماجرا کارمان به دادگاه خانواده کشید. من در این گیر و دار تصمیم گرفتم به خاطر آزار و اذیت برادر همسرم به روش خودم از او انتقام بگیرم. با تهیه یک سیم کارت ناشناس از طریق تلفن برای جاری‌ام مدتی مزاحمت ایجاد کردم و مدام روی اعصاب آن ها بودم تا این که رابطه بین زن و شوهر به هم خورد.

 

برادر همسرم به ناچار برای روشن شدن ماجرا شکایت کرد و خیلی زود پلیس، مچ مرا گرفت. بعد از این ماجرا خانواده همسرم متوجه اصل داستان شدند. هم اکنون مدتی است در راهروی دادگاه در رفت و آمد هستم تا ببینم تکلیف شکایت جاری ام و همچنین طلاق من و همسرم به کجا ختم خواهد شد.

 

 در این ماجرا هر چه بود هردوی ما (من و برادر همسرم) مرتکب اشتباه شدیم که به جای کمک  گرفتن از قانون خواستیم به روش خودمان عمل کنیم که نه تنها مشکلی حل نشد بلکه کار به جای باریک کشیده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.