2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قلعه نویی کدام بازیکنان را نشانه رفته است!

قلعه نویی کدام بازیکنان را نشانه رفته است!

ما بر اساس تقویمی که برای شروع لیگ به ما اعلام ‌شده بود کارمان را شروع کردیم و بر اساس همان زمان‌بندی، اکنون در شرایط مسابقه هستیم.

دوات آنلاین-سپاهان پس از پشت سر گذاشتن اردوی کردان کرج و ترکیه و همچنین بازی در مقابل حریفان تدارکاتی از روز یکم مرداد ادامه تمریناتش را در شهر اصفهان پی گرفته.

 

 امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان که ظاهرا از شرایط تیمش راضی است، در ارتباط با شرایط اردوهای اخیر و همچنین وضعیت کلی تیمش می‌گوید: «ما بر اساس تقویمی که برای شروع لیگ به ما اعلام ‌شده بود کارمان را شروع کردیم و بر اساس همان زمان‌بندی، اکنون در شرایط مسابقه هستیم.

 

 من معتقدم عقب افتادن بازی‌ها یک مقدار به تیم‌هایی مثل ما که تابع نظم و انضباط هستیم ضرر می‌زند و تیم‌هایی که دیرتر شروع کردند یقیناً به نفع آنها خواهد شد. ما که زودتر شروع کردیم و اردوی دوم خودمان را پشت سر گذاشتیم، بدن‌ها شرایط مسابقه را دارند و همانطور که گفتم به ضررمان تمام می‌شود. به ‌هر حال امیدوارم هر چه زودتر سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را اعلام کند تا تکلیف همه مشخص شود.» قلعه‌نویی در ارتباط با شرایط فعلی سپاهان ادامه می‌دهد: «تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده. من از بچه‌های تیم نهایت تشکر را دارم که با جدیت هرچه را که ما خواستیم انجام دادند و از مسوولان باشگاه هم ممنونم که هر آنچه ما می‌خواستیم را برای ما فراهم کردند

 

 سرمربی سپاهان درباره نحوه یارگیری تیمش می‌گوید: «از یارگیری‌های انجام‌شده بسیار راضی‌ام اما هنوز باید دو بازیکن دیگر را به جمع تیم اضافه کنیم تا تیم برای انجام چهل بازی آماده شود، چراکه اگر قرار است ما در سه جام حضور داشته باشیم باید در چهل بازی به میدان برویم. من فکر می‌کنم از هر نظر تیم امسال به نسبت فصل گذشته بهتر است به چند دلیل. اول اینکه آن بازیکنانی که در فصل گذشته به تیم آمدند مثل محمد کریمی، پیام نیازمند و چند جوان دیگر یقیناً امسال شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد. ضمن آنکه بازیکنان خارجی هم که به تیم اضافه شدند مثل کومان امسال در وضعیت بهتری قرار دارند. در نحوه یارگیری هم به نسبت فصول قبل بهتر عمل کردیم و نقاط ضعفی را که پارسال داشتیم با ورود این بازیکنان مطمئناً پوشش دادیم.

 

 از همه مهم‌تر دو سال پیش تیم در جایگاه چهاردهم لیگ را به پایان رساند و امسال به‌عنوان تیم دوم و همین موضوع باعث افزایش روحیه تیم خواهد شد. ضمن اینکه بازیکنان اعتماد به ‌نفس لازم را به دست آوردند و متوجه شدند اینجا جایگاه سپاهان است و جزو بزرگ‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیا به شمار می‌روددر مجموع با توجه به توضیحاتی که ارائه دادم باید بگویم تیم به نسبت فصل گذشته شرایط خیلی بهتری دارد

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.