2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تمام  خریدهای میلیاردی لیگ برتر فوتبال

تمام خریدهای میلیاردی لیگ برتر فوتبال

تابستان امسال طبق پیش‌بینی‌ها آبستن حوادث زیادی بود و اتفاقات جذاب نقل‌وانتقالاتی مقدمه‌ای بوده برای شروع یک فصل مهیج و جذاب.

دوات آنلاین-شمارش معکوس برای آغاز لیگ نوزدهم در حالی آغاز شده که مشکلاتی نظیر سوءمدیریت، بدهی، حق‌پخش و ورزشگاه‌های غیراستاندارد همچنان به قوت خود باقی است اما در کنار تمام این مشکلات مسلما امسال هم لیگ برتر جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

 

یحیی گل‌محمدی در شهر خودرو ماند، امیر قلعه‌نویی دوباره می‌خواهد از سپاهان مدعی بسازد و علیرضا منصوریان هم انگیزه‌های زیادی با ذوب‌آهن دارد. حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد هم می‌تواند از جذابیت‌های لیگ باشد؛ درست مثل بازگشت مصطفی دنیزلی و حضور تازه‌واردهایی مثل کالدرون و استراماچونی. همه این چهره‌ها در کنار مربیان دیگر، پازل نیمکت‌های لیگ برتری را تکمیل کردند و جدال این مغز‌های متفکر خوشبختانه می‌تواند لیگ نوزدهم را به یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های تاریخ تبدیل کند. به همه این‌ها باید انگیزه بالای بمب‌های نقل‌وانتقالاتی را هم اضافه کنیم. تابستان امسال طبق پیش‌بینی‌ها آبستن حوادث زیادی بود و اتفاقات جذاب نقل‌وانتقالاتی مقدمه‌ای بوده برای شروع یک فصل مهیج و جذاب. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بازیکنانی که تابستان فوتبال ایران را حسابی داغ کردند و با شروع فصل جدید ‌انگیزه‌های زیادی برای درخشش در تیم جدید خود خواهند داشت.

 

مهدی رحمتی(پدیده): در بین همه ستاره‌های نقل‌وانتقالات از نام مهدی رحمتی نمی‌‌‌توان به سادگی عبور کرد. کاپیتان فصل گذشته استقلال که بدون شک هنوز هم یکی از 3 دروازه‌بان برتر لیگ ایران است، بعد از به مشکل خوردن با استقلالی‌ها راهی مشهد شد تا فصل بعد زیر نظر یحیی گل‌محمدی برای شهرخودرو بازی کند. به این ترتیب رحمتی یکی از انتقال‌های بزرگ فصل لقب گرفت که فصل آینده هم در لیگ و هم در رقابت‌های آسیایی می‌تواند ستاره پدیده باشد.

 

وحید امیری(پرسپولیس): وحید امیری که بعد از جام‌جهانی 2018 روسیه از پرسپولیس به ترکیه رفت، روزهای خوبی را در این کشور سپری نکرد و حالا دوباره به فوتبال ایران برگشته. وحید باعث شده که ترافیک خط هافبک در تیم کالدرون بیشتر از گذشته شود و همین می‌تواند یکی از چالش‌های جذاب لیگ نوزدهم برای پرسپولیس باشد. مسلما امیری می‌داند که با رفتن کی‌روش و آمدن ویلموتس فقط یک راه برای ادامه حضور در تیم ملی خواهد داشت و آن هم اوج‌گیری دوباره با پیراهن سرخ‌های پایتخت خواهد بود.

 

سیدمحمد حسینی(سپاهان): یکی از محبوب‌ترین چهره‌های نقل‌وانتقالات تابستان امسال سیدمحمد حسینی بود؛ بازیکنی که بدون تردید در لیگ هجدهم بهترین بازیکن ذوبی‌ها بود و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، تیم‌های بزرگ فوتبال ایران برای شکار این ستاره جوان صف بستند و درنهایت این سپاهان بود که توانست شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات را از چنگ استقلال، پرسپولیس و تراکتور در بیاورد. مسلما حسینی در لیگ نوزدهم انگیزه‌های زیادی دارد تا با تکرار درخشش در دیگر تیم اصفهانی خودش را به تیم ملی برساند.

 

رضا شکاری(تراکتور):  رضا شکاری یکی از 3 انتقال بزرگ این فصل لیگ برتر بود. هافبک جوان تیم امید که سابقه بازی در ذوب‌آهن را هم دارد بعد از جدایی از باشگاه روبین‌کازان حتی به دفتر باشگاه پرسپولیس هم آمد اما درنهایت به سمت تبریز و اردوی تراکتوری‌ها تغییر مسیر داد. حالا تقابل این بازیکن با پرسپولیس در لیگ نوزدهم قطعا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

 

سیاوش یزدانی(استقلال): سیاوش یزدانی که در سپاهان 2 فصل موفق را پشت سر گذاشت امیدوار است بتواند در استقلال هم به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه بدهد و به رکن مهمی در خط دفاع آبی‌ها تبدیل شود. یزدانی هم یکی از خریدهای مهم تابستان امسال بوده و مسلما این بازیکن برای درخشش در استقلال و رسیدن به تیم ملی و فوتبال اروپا‌ انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت.

 

شیخ دیاباته(استقلال): استقلالی‌ها نیز که خیلی در این فصل پرکار بودند تا اینجای کار بازیکنان زیادی جذب کردند. شیخ دیاباته که سابقه بازی در سری آ و گلزنی به یوونتوس را هم در کارنامه دارد، نه تنها برای استقلال که برای لیگ نوزدهم هم بزرگترین خرید فصل بوده؛ مهاجمی که می‌تواند پایانی برای کابوس خارجی‌های قبلی و بی‌کیفیت خط حمله استقلال باشد و برعکس بقیه مثل تیام برای آبی‌ها خاطرات خوشی رقم بزند.

 

منبع:خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.