2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زن جنایتکار به دار مجازات آویخته شد

زن جنایتکار به دار مجازات آویخته شد

زن متهم بعد از ۴۰ روز از دستگیری اش به قتل كودك 5 ساله اعتراف و انگیزه قتل را فشار عصبی عنوان کرد.

دوات آنلاین-زن و مردی که به اتهام جنایت های جداگانه ای به ترتیب در زندان های نوشهر و ماهشهر به سر می بردند، به دار مجازات آویخته شدند.

 

به گزارش جام جم، نخستین اعدامی، زنی ۴۳ساله و پرستار خانگی بود. ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر پنج ساله ای به نام بردیا حاتمی، اهل منطقه رودبارک کلاردشت روز نهم تیر 95 ناپدید شد. یك روز بعد جسد این کودک در نزدیکی رودخانه سردآبرود داخل یك كیسه پیدا شد.

 

پرستار مادربزرگ او آخرین نفری بود که وی را دیده بود. به همین دلیل به عنوان مظنون بازداشت و بعد از ۴۰ روز از دستگیری اش به قتل كودك اعتراف و انگیزه قتل را فشار عصبی عنوان کرد.

 

او بعد از محاکمه در دادگاه حکم قصاص گرفت و این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد. او نتوانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و سرانجام بعد از گذشت سه سال از جنایت در زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شد.

 

دومین زندانی نیز مردی بود که با همدستی همسرش سال گذشته با سلاح گرم اقدام به قتل مستاجر خود کرده بود که توسط پلیس آگاهی بندر ماهشهر دستگیر شد. او بعد از محاکمه حکم قصاص گرفت و با تایید این محکم در دیوان عالی کشور یک گام به مرگ نزدیك شد. او با گذشت یك سال از این جنایت در ندامتگاه بندر ماهشهر به پای چوبه دار رفت واعدام شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.