2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال سلام آقای مدیر + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال سلام آقای مدیر + خلاصه داستان و بازیگران

سریال سلام آقای مدیر به سفارش سیما فیلم و برای خانواده و نوجوان تولید شده است.

دوات آنلاین-سریال سلام آقای مدیر از آن دست سریال‌هایی است که می‌تواند خانواده‌های را پای تلویزیون بنشاند تا شاهد یک مجموعه خانوادگی باشند که برای همه از جمله نوجوانان جذاب است.

 

سریال سلام آقای مدیر به سفارش سیما فیلم و برای خانواده و نوجوان تولید شده است.

خلاصه داستان

سریال سلام آقای مدیر یک داستان دنباله دار دارد و از طرفی در هر قسمت ماجرای یکی از دانش‌آموزان را نشان می‌دهد.

 

شخصیت اصلی این سریال فردی به نام امیرعلی صدر است که شغل اصلی‌اش دبیری ادبیات است اما به‌عنوان مدیر یک دبیرستان انتخاب می‌شود. همه اسم این دبیرستان را تبعیدگاه گذاشته‌اند.

 

امیرعلی صدر که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

 

سریال سلام آقای مدیر چند قسمت است

این سریال در 26 قسمت نوشته شده و کار فیلمبرداری آن تا اسفند سال گذشته ادامه داشت و بعد از آن نیز مراحل دیگر تولید را پشت سر گذاشت.

بازیگران

در سریال سلام آقای مدیر ۱۲۰ بازیگر حضور دارند.

 

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، نیکی مظفری، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال سلام آقای مدیر هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود اما اگر مایل هستید تکرار و بازپخش سریال سلام آقای مدیر را نیز تماشا کنید ساعت‌های 12 و 16:15 روز بعد می‌توانید شاهد آن باشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.