2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سعید رضایی بازیگر  نقش آرمان در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل سعید رضایی بازیگر نقش آرمان در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

سعید رضایی که 11 دی ماه به دنیا امده‌است 20 سال قبل با اجرای تئاتری کار هنری خود را آغاز کرد او یکی از بهترین بازیگران تائتر است و در یک گروه 100 نفری جزء 3 بازیگر برتر شد و جایزه گرفت این در واقع اولین کار حرفه‌ای سعید رضایی نبود اما مسیر زندگی هنری او را عوض کرد

دوات آنلاین-سعید رضایی متولد دی ماه سال 59 هنرپیشه پرسابقه و خاصی که  در سریال عروس تاریکی یا بوی باران نقش آرمان را بازی می‌کند کار خود را نزدیک به 20 سال قبل شروع کرد.

 

سعید رضایی که 11 دی ماه به دنیا امده‌ است 20 سال قبل با اجرای تئاتر کار هنری خود را آغاز کرد. او یکی از بهترین بازیگران تئتار است و در یک گروه 100 نفری جزء 3 بازیگر برتر شد و جایزه گرفت. این در واقع اولین کار حرفه‌ای سعید رضایی نبود اما مسیر زندگی هنری او را عوض کرد و راهی را انتخاب کرد که منجر به بازی در سریالهای تلویزیون و سینما شد.

 

سعید رضایی درباره این تئاتر سرنوشت ساز می‌گوید: در آن دوران، بعد از 4 سال روی صحنه بودن به صورت آماتور و حرفه ای، احساس كردم خیلی چیزها را نمی دانم و به كلاسهای مرحوم "سمندریان" و نیز "مهدی فخیم زاده" و "اسماعیل شنگله" رفتم و احساس كردم وارد دنیای جدیدی از بازیگری شدم. در آن سالها تئاتری به نام" اتوبوسی به نام هوس" را كارگردانی كردم و خودم نیز نقش زنی را ایفا كردم كه "مهدی فخیم زاده" هم به تماشای تئاتر ما آمده بود.

یکی از ماندگارترین نقش‌هایی که سعید رضایی بازی کرده‌ است در ساختمان 85 ساخته مهدی فخیم‌زاده‌ است. او در این سریال نقش زنی تروریست به نام ژانت را بازی می کرد که بسیار ماندگار شد و هنوز هم عده‌ای او را به نام  ژانت می‌شناسند. پس از ان در سریال تکیه بر باد بازی کرد واینبار در این سریال نقش پسر فخیم‌زاده را بازی کرد.

 

سعید رضایی می‌گوید:  بعد از اینكه نقش "ژانت" را در "ساختمان 85 " ایفا كردم و بعد هم  در "تكیه بر باد" حضور داشتم وبه جای پسر او به ایفای نقش پرداختم به همین دلیل مرا پسراستاد فخیم زاده می‌دانند.

سعید رضایی مجرد است و بیشتر وقت خود را برای حرفه‌اش می‌گذراند. او می گوید قبلا عاشق شده اما حالا فارغ است و می‌خواهد روی زندگی کاری‌اش تمرکز کند.

 

سعید رضایی علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد. او وقت خالی خود را با حیوانات سپری می‌کند و اسب‌سواری یکی از علاقه‌مندی‌هایش است.او به ادبیات کلاسیک علاقه زیادی دارد و مطالعه زیادی هم در این خصوص داشته است.

 

کارتینگ از ورزش‌های مورد علاقه اوست و بسیار کارتینگ می‌کند.

 

سعید رضایی که در سریال عروس تاریکی نقش آرمان، دوست صمیمی شهاب را بازی کرده است، در یک پست اینستاگرامی عکسی از خود و بازیگران دیگر سریال عروسی تاریکی منتشر کرده و نوشته است وقتی شما در تعطیلات هستید ما سرکاریم پس هنرپیشگی آسان نیست.

نکته آخر این که او بوکسور است و به صورت حرفه ای هم بوکس کار میکند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
احمدرضا 1399/03/08
سلام. بازی شما خوب است و من قبلا شما را ندیده ام داخل فیلم عروس تاریکی ( بوی باران ) باهاتون آشنا شدم در نقش آرمان رفیق و شَفیق شهاب من همینطور بازی آقای محمدرضا هاشمی در نقش شهاب رو هم بسیار دوست دارم بهترین بازیگر زن سریالتون هم خانوم ساناز سعیدی هستند واقعاً ایشون معرکه هستند من هر سریالی که ایشون بازی کردند دیده ام واقعاً ایشون ماهرترین بازیگر هستن .............. واقعا به خانوم سعیدی میگن بازیگر... عالیییییییییییی .
ناشناس 1398/05/11
بازیتون به معنای واقعی خوبه و همینطور ممنون از زحمات بی وقفتون امیدوارم شاد و سلامت زندگیتون رو سپری کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.