2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

محمدرضا هاشمی به گفته خودش قرار نبود هنرپیشه شود اما به طور اتفاقی وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و جذابیت این شغل او را ماندگار کرد.

دوات آنلاین-محمدرضا هاشمی بازیگر موطلایی سینما و تلویزیون ایران که در سریال عروس تاریکی یا بوی باران در نقش شهاب بازی کرده  ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است.

 

این بازیگر در رشته کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد سدسازی تحصیل کرد اما در نهایت شغل اصلی‌اش بازیگری شد.

 

محمدرضا هاشمی به گفته خودش قرار نبود هنرپیشه شود اما به طور اتفاقی وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و جذابیت این شغل هم او را ماندگار کرد.

 

او در سال ۱۳۸۰ نخستین بار با مجموعه تلویزیونی “قصه های اردو” به کارگردانی حسن جاوید بازیگری را با بازی در نقش یک پسر ترکمن تجربه کرد.

پس از اولین تجربه بازیگری، در کلاس های آموزش بازیگری شرکت کرد و دوره هایی را نیز در کشور هلند و ایتالیا گذراند. بازیگری تئاتر بر پختگی و تسلط او روی این حرفه بسیار تاثیر گذاشت و همین امر هم باعث شد تا کارگردانها با او راحت کار کنند.

 

او در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی، ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری، سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن بازیگری کرد او همچنین در سریالهای قصه های اردو به کارگردانی حسن جاوید، سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی، عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی بازی کرده است.

 

محمدرضا هاشمی در صنعت مد نیز فعال است و به عنوان مدل در یک برند معروف نیز کار کرده‌ است. البته به گفته خودش هنرپیشگی را هرگز فدای هیچ شغل دیگری نمی‌کند و فعلا تنها هدفش انتخابهای درست و رسیدن به هنرپیشگی به معنای هنری آن است و نه تجاری.

محمدرضا هاشمی بسیار اهل ورزش است او بیشتر وقت آزاد خود را ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند او بسیار اهل سفر است واز این کار لذت می‌برد. محمدرضا هاشمی می‌گوید: یکی از آروزهای من این است که بتوانم به حدی از حرفه‌ای گری و بازیگری برسم که نقش اول یکی از فیلم‌های اصغر فرهادی را بگیرم و آن روز یکی از بهترین روزهای زندگی من خواهد بود.

 

محمدرضا هاشمی در یک خانواده کم  جمعیت متولد شده‌ است پدر و مادرش یک زندگی متوسط دارند و هر دو کارمند هستند. او برای آنها احترام زیادی قائل است و می‌گوید پدر و مادرش مهمترین افراد زندگی‌اش هستند. محمدرضا به گفته خودش ازدواج نکرده اما در یک مصاحبه گفته‌بود که یکبار عاشق شده‌ است.

محمدرضا هاشمی درباره سریال عروس تاریکی یا بوی باران گفته است: این سریال به زندگی زوجی نگاه می‌کند که متارکه کرده و فرزندی دارند که تحت تاثیر این متارکه قرار گرفته‌ است. داستان‌های عاشقانه کنار داستان اصلی جلو برده شده و سریال بسیار جذابی است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نازی خانوم 1399/11/04
من که اصلا نمیدونم کدوما خوبن کدوما بَدَن😐
نازیلا 1398/08/22
محمد رضا عالی بودی یعنی جوری بازی کردی که من عاشقت شدم جزء بازیگران مورد علاقه ی من شدید من خیلی دوست دارم وقتی بز گ شدم رااز همین ۱۳ سالگی بازیگر شوم شغل های دیگری هم دوست دارم مثل خوانندگی سوار کاری ولی بازیگری را خیلی بیشتر دوست دارم در این کار مهارت هم دارم تقریبا چون فیلم هایی را که دوست دارم و می بینم بعدش خودم در نقش همه در می آیم و فیلم بازی می کنم
یگانه 1398/08/03
سلام آقای هاشمی کامیشد شما رو ببینم چون وقتی فیلم بوی باران دیدم واقعا ازتون خوشم آمد لطفا شمار تو بزار 💖خیلی دوست دارم لطفا بازیگری ادامه بده چون خوب بازی میکنی
Zzzzz 1398/07/19
واقعا خوب بازی میکنه دوس دارم یه بار از نزدیک ایشون رو ببینم
طرفدار سر سخت محمد رضا هاشمی 1398/06/06
سلام آقای هاشمی بازی تون خیلی عالیه میدونم شما خیلی پول داری ایتالیا و هند درس بازی گری خوندی ولی توروخدا به ماهم که عاشق بازیگری هستیم ولی مثل شما پولشو نداریم یک بار درمورد ما در برنامه های زنده صحبت بکنید خواهش میکنم ♥♥♥
RR 1398/06/06
من این فیلم رو فقط بخاطر بازی جذاب اقای هاشمی میبینم. دوتا ارزوی محال دارم که می دونم هیچ کدومش محقق نمی شه چون من یه بچه روستاییم وحتی تابه حال پایتخت کشورمم نديدم. اول اینکه دوست دارم بازیگر شم ویه روز شمارو از نزدیک ببینم. ارزوی موفقیت میکنم براتون.
سمانه 1398/06/03
من این فیلم رو فقط به عشق بازی آقای محمدرضا هاشمی نگاه می‌کنم. بازیشون عالیه. البته چهره شون هم دلنشینه
زهرا 1398/05/31
عالی بودید خیلی دوستون دارم امیدوارم خوشبخت و موفق باشید❤
زینب پورشریفی 1398/05/28
نقشتون خیلی خیلی عالیه خیلی جذاب وباحال وزیبابازی میکنین افرین امیدوارم موفق وپیروز باشین🖒🖒🖒👌👌👌
ناشناس 1398/05/27
واقعا شما خیلی عالی هستین 😍😍😍😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.