2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهسا هاشمی بازیگر سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل مهسا هاشمی بازیگر سریال عروس تاریکی یا بوی باران

مهسا هاشمی در حال حاضر دانشجو است و درس می‌خواند خودش درباره زندگی هنری‌اش با خنده می‌گوید: من همیشه کار کردم و درس خواندم من از 5 سالگی بازیگری می‌کردم.

دوات آنلاین-مهسا هاشمی بازیگر کم سن اما باسابقه سریال عروس تاریکی یا بوی باران متولد 18 فروردین 1377 در تهران، است.

 

مهسا هاشمی در حال حاضر دانشجو است و درس می‌خواند خودش درباره زندگی هنری‌اش با خنده می‌گوید: من همیشه کار کردم و درس خواندم من از 5 سالگی بازیگری می‌کردم.

 

 هاشمی دانشجوی رشته مهندسی عمران است، از تبلیغات تلویزیونی به بازیگری در سینما و تلویزیون رسیده‌است وعلاقه زیادی دارد در کارهای اصغر فرهادی بازی کند.

 

او 5 ساله بود که با بازی در یک  آگهی های تبلیغاتی بازیگری را شروع کرد  و پس از مدتی کوتاه که استعداد و توانایی هنری خود را نشان داد  و توانست در فیلمی به کارگردانی شاهد احمدلو به نام  "بهار قبل و بعد" در سال 87 نقش آفرینی کند

 

 مهسا هاشمی درباره سبک بازیگری‌اش می‌گوید:سعی کردم بیشتر خودم باشم اما به بازی ها خیلی توجه میکنم هر بازیگری ویژگی های خوبی دارد که خوب است آنها را یاد بگیریم و جمع آن ویژگی ها در کنار هم واقعا خوب در می آید.

 او درباره کارگردان مورد علاقه‌اش می‌گوید:مسلما دوست دارم با اصغر فرهادی کار کنم و از بین بازیگران شهاب حسینی و لیلا حاتمی و علی نصیریان را خیلی دوست دارم و آنها را برای خودم الگو قرار می‌دهم.

 

مهسا هاشمی یکی از معدود بازیگرهایی است که هرگز کلاس بازیگری نرفته و تحصیلاتش هم هیچ ربطی به بازگیری نداشته‌است: چون از ۵ سالگی بازیگری را تجربه کردم؛ دیگر کلاس های بازیگری را طی نکردم و هر آنچه که باید در کلاس ها می آموختم را با تجربه به دست آوردم.البته اگر نیازی باشد حتما کلاس بازیگری را خواهم گذراند.

من بیشتر دوست دارم نقش های خاص را بازی کنم. نقش هایی که خیلی نادرند. بنابراین همیشه دوست دارم که نقش های متفاوت را بازی کنم مثلا در یک فیلم، نقش یک دختر گل فروش را بازی کردم که خیلی آن را دوست داشتم.

سریال  سرزمین کهن کار آقای کمال تبریزی، سریال وضعیت سفید کار آقای نعمت الله، فیلم سینمایی خیابان بیست وچهارم کار آقای سعید اسدی، سریال گمشده کارآقای قویدل و سال 93 در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان دیپلم افتخار بهترین بازیگر نوجوان را از این جشنواره دریافت کردم.

آنان فکر می کنند که بازیگران در یک سیاره دیگری زندگی می کنند و تصورشان این است که حتی لباس پوشیدن ، رفتار و حرکات بازیگران با دیگران متفاوت است. البته این واقعیت ندارد و تصور ذهنی آنهاست ما هم مانند همه مردم زندگی می‌کنیم. غذا می‌خوریم و لباس می‌پوشیم. شاید مهمترین دلیلی که مردم درباره من اینطور فکر می‌کنند عکس‌هایی است که از هنرپیشه‌ها منتشر می‌شود. خارج از لنز دوربین و عکس‌ها ما همان زندگی عادی و روتین سایر مردم را داریم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.