2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

شهرزاد کمال زاده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر است و یک خواهر دارد و بازیگری را قبل از ورود به دانشگاه شروع کرد،

دوات آنلاین-شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال عروس تاریکی یا بوی باران در نقش مرجان بازی کرده  متولد 7 فروردین 1364 در تهران است و  از 17 سالگی وارد سینما شده‌ است.

 

شهرزاد کمال زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک خواهر دارد. او بازیگری را قبل از ورود به دانشگاه شروع کرد،

 

زندگی شهرزاد پر از هیجان است او از جمله زنان بازیگری است که عضو تیم فوتبال زنان هنرمند است و از فعالان حقوق حیوانات است. شهرزاد کمال‌زاده شخصیتی بسیار جسور و انرژیک دارد و شیطنت‌هایش میان دوستانش زبان‌زد است.

 

او می گوید: من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، ولی پدرم علاقه‌ ای نداشت که من وارد این حرفه شوم، از 16 سالگی به طور آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم و حدود 16 سال است که دارم بازیگری می‌ کنم.

 

بازی کوتاه شهرزاد کمال‌زاده در سریال هزاران چشم در سال 1380 به کارگردانی کیانوش عیاری اولین تجربه او در سن 17سالگی بود، در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد و این دو تجربه موفق او را به یک بازیگر محبوب و تازه‌کار تبدیل کرد.

 

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون و بازی در نقش بهاره به شهرت رسید

 

در سریال بچه‌ های نسبتا بد نیز دوباره چهره ماندگاری از خود به جای گذاشت و در این سال ها در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان هم حضور داشته است

 

شهرزاد کمال‌زاده رابطه بسیار خوبی با حیوانات دارد. او از مراکز حمایت از حیوانات آسیب دیده حمایت می‌کند و معتقد است باید نگاه مردم به حیوانات در ایران تغییر کند و مردم حامی آنها باشند و حیوان آزاری کم شود.

او از بازیگری به عنوان یک شغل یاد نمی‌کند و می‌گوید بازیگری برای او یک عشق است: بازیگری حالم را خوب می‌كند و حتی نمی‌ توانم در كنار سینما كار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌ كند و خیلی وقت‌ ها شده كه ناخودآگاه با بازی در نقش یكی زن معتاد وزن كم كرده‌ام و برای بازی در نقش یك زن باردار وزن اضافه كرده‌ام.برای همین هر وقت هم بیكارم در حال ریكاوری هستم.

هرچند شایعاتی درباره ازدواج او همیشه مطرح شده اما شهرزاد هنوز ازدواج نکرده‌ است. او می‌گوید فردی ایده‌آل من است که خانواده‌ دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند و از منیت به دور باشد،

 

او می‌گوید: دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم. در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم. در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم.

شهرزاد کمال‌زاده که با سریال‌هایی چون بچه‌های نسبتا بد و شبهای برره خوش درخشیده‌ است در سینما هم بازی‌های بی‌نظیری داشته او در فیلم‌های سه زن و دیشب باباتو دیدم آیدا نقش آفرینی کرده‌ است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ماجده 1398/06/05
با سلام من ماجده هستم من بازی شمارا در سریال بود باران خیلی دوست داشتم باتشکر
علی 1398/05/28
نورزاده سلام خانم کمال زاده شما در سریال بوی باران خیلی عالی بازی کردید من کل مطالب شما را در فصای مجازی دنبال کردم و مطالب هایی که نوشته بودید را لایک هم کردم خانم کمال زاده شاید باورتون نشه ولی شما انقدر عالی بی نطیر در بوی باران بازی کردید که من به رشتهی بازیگری علاقه مند شدم و میخام که رشته ی سال آینده ام را بازیگری بردارم امید وارم هر جا که هستید سالم و سر حال باشید براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
مریم 1398/05/22
سلام شهرزاد خانوم شمادرنقش مرجان خیلی خوب بازی میکنید ومن برایتان ارزوی بهترین هارادارم
haniyeh Jafari 1398/05/13
سلام به شما خانم کمال زاده گل .نمیتونم درباره بازیتون نظر بدم ولی در کل توی هر فیلمی شمارو دیدم خیلی خوب بازی میکردید همیشه شاد باشید و روزگار بر وفق مرادتون باشه با کلی آرزوی سلامتی برای شما و خانوادتون.
ناشناس 1398/05/11
عالیییییی بود . ممنون با آرزوی سلامتی و موفقیت واسه شما......
ملینا 1398/05/11
سلام خانم کمال زاده به نظر من نقشتون تو این سریال خیلی مبهمه کسی نمیتونه حدس بزنه که مرجان چه جور دختری میتونه باشه ولی در کل خیلی خوب بازی میکنید ممنون امیدوارم در کارهای بعدیتون هم خوب بدرخشین
هانیه 1398/05/11
سلام بازیتون و نقشتون تو سریال بوی باران عالیه امیدوارم همیشه و در همه جای دنیا خوشحال و سلامت و موفق باشید.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.