2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گفت‌وگو با وارون داوان به بهانه اکران فیلم کالانک : من و آليا بات نمی‌خواهیم در کنار هم بازی کنیم

گفت‌وگو با وارون داوان به بهانه اکران فیلم کالانک : من و آليا بات نمی‌خواهیم در کنار هم بازی کنیم

این فیلم یک گروه بزرگ دارد و بزرگ ترین گروه در یک فیلم است که تا الان در آن حضور داشته ام. بزرگ ترین گروه افرادی است که بعد از مدتها بر روی پرده سینما نمایش داده می شوند. باور دارم همه باید به فداکاری و سخت کوشی آبیشک وارمان توجه کنند.

دوات آنلاین-فیلم Kalank(کالانک)تازه ترین فیلم وارون داوان از 28 فروردین اکران شده است. این فیلم یک فیلم بزرگ و پر هزینه و پربازیگر است و وارون داوان عقیده دارد این فیلم بزرگ ترین فیلمی است که تا الان در آن به ایفای نقش پرداخته است. وارون داوان در این مصاحبه درباره آليا بات و فیلم Kalank(کالانک)و ... صحبت کرده است.

  • آيا آليا بات بهترین دوست شما است؟

وارون داوان: من نمی گویم آليا بهترین دوست من است. بهترین دوست من امن مالهوترا است که سه ساختمان دور از ساختمان من زندگی می کند. من دوست دیگری دارم که اسمش آنکبت است. خب اگر من از آليا به عنوان بهترین دوست خودم یاد کنم آنها از من ناراحت می شوند ( مي خندد). اما اليا قطعا یک دوست بسیار نزدیک من است. به ندرت شما با کسی که کار می کنید یک ارتباط نزدیکی پیدا می کنید اما در مورد آليا ، رابطه دوستی من با او فراتر از کار است. زوج هنری موفق ما با فیلم student of The Year 2012)) آغاز شد و با دو فیلم 2014) Humpty Sharma Ki Dulhania) و Badrinath Ki 2017) Dulhania) ادامه پیدا کرد. ما امروز اینجا هستیم با فیلم Kalank(کالانک). با او در آينده ای نزدیک کار کنم یا نه، این اهمیتی ندارد. او و من با هم پیوند داریم و رابطه ما ادامه خواهد داشت.

 

  • آیا واقعا منظور شما همان حرفی است که اخیرا گفتيد و فیلم Kalank(کالانک)آخرین فیلم مشترک شما با آلبا بات است؟

وارون داوان : این یک شوخی بود.ما حالا نمی خواهیم در کنار هم در فیلمی بازی کنیم. این شیوه ای از زندگی است. فیلم های آینده او Brahmastra و RRR و Insha Allah است و فیلم های بعدی من هم1Coolie No و Street Dancer و فیلم بعدی شاشاتک کینان است. زمان های ما پر است. در  واقع فيلم من با شاشاتک به اسم Rannbhoomi به یک سال زمان احتیاج دارد.

 

  • آیا در این فیلم آليا حضور نخواهد داشت؟

وارون داوان: هنوز سازندگان بازیگران فیلم Rannbhoomi را انتخاب نکردند. این فیلم به جلوه های ويژه  زیادی نیاز دارد و ما تلاش می کنیم که از نظر تکنولوژی کارهای جدید را انجام دهیم. من نمی دانم در چه زمانی ما ( آليا و وارون) دوباره در یک فیلم در کنار هم همکاری خواهیم کرد.

 

  • با توجه به حرف شما پس ما، شما و آليا را تا مدتی نخواهیم دید و این باعث می شود تا فیلم Kalank(کالانک)الان خاص تر شود. اینطور نیست؟ در اینجا یک ارتباط و همکاری ویژه ای بین شما وجود دارد ...

وارون داوان: فکر می کنم این چیزی است که به این شکل اتفاق افتاد. قطعا ما به سختی کار کردیم و ما می دانستیم که این چیز ویژه ای می شود. آلبا و من می دانید که مردم دوست دارند ما را بر روی پرده سینما تماشا کنند. ما درباره آنچه که انجام می دادیم بسیار اشتیاق داشتیم اما بخش های دیگری هم  وجود دارند مثل سخت کوشی و تمرین و تمركز اگر ما با یکدیگر تماس بگیریم درباره کار است. 8 صبح باشد یا 2 صبح ما درباره اینکه چگونه کار خودمان را بهتر انجام دهيم گفتگو می کنیم. آلبا کسی که تا الان در همکاری های ما با من برابر بوده است. من درباره فیلم های خودم و دانش سینما کمی مغرور هستم اما او از لحاظ هنر از من برتر است. از لحاظ منطقی، نمی گویم او بهتر است اما او با من برابر است و او درباره این موضوع با من موافق است.

 

  • در این فیلم ستاره هایی مثل سانجی دات و مادهوري ديكسيت و سوناکشی سینها و آدیتیا روی کاپور و كوتال خيمو حضور دارند. چرا مردم فقط برای شما دو نفر اشتیاق و توجه دارند؟

وارون داوان: صادقانه ، این فیلم یک گروه بزرگ دارد و بزرگ ترین گروه در یک فیلم است که تا الان در آن حضور داشته ام. بزرگ ترین گروه افرادی است که بعد از مدتها بر روی پرده سینما نمایش داده می شوند. باور دارم همه باید به فداکاری و سخت کوشی آبیشک وارمان توجه کنند. این را نمی گویم چون او کارگردان فیلم است. من هرگز با فیلمسازی که این نوع از وسواس در کار خود دارد کار نکرده بودم کسی که می خواهد در هر جنبه از فیلم درگیر باشد. او حتی در یک تصویر یا یک خط هم می خواست درگیر باشد. این سطح از وسواسی که آبیشک در این فیلم تا الان داشته است نگران کننده است. معمولا وقتی فیلم های من اکران می شوند خیلی دچار وسواس فکری می شوم اما باید بگویم آبیشک از من عبور کرده است. او شبیه یک ببر ماده است که از بچه خود مراقبت می کند. او هر چیزی را در فیلم Kalank(کالانک)در جای خود قرار داد. در زندگی آبیشک چیزهای زیادی اتفاق افتاده است و او از آنها عبور کرده است اما خوشحال نمی شود اگر درباره آن ها چیزی بگویم. من را باور کنید، او از جهنم گذشته است و این فیلم را ساخته است اما تمرکز او حتی برای یک ثانیه با لغزش روبرو نشد. او دوست من است و او را دوست دارم. فیلم Kalank(کالانک) فرزند اوست و من از آن محافظت می کنم.

  • آبیشک و شما زمانی دستیار کارگردان بودید. آیا رابطه دوستی شما به کاری که انجام دادید کمکی کرد؟

وارون داوان: فکر می کنم من تنها کسی بودم که در محل فیلمبرداری باعث خنده او مي شدم. من چیزهای خاصی انجام می دادم و او از خنده منفجر می شد و به من می گفت چرا این را انجام دادی وارون؟ به عنوان یک دوست او را می شناسم. وقتی او مشغول فیلمبرداری قسمت های هیرا مندی با شخص دیگری بود، یک تخت خوابی وجود داشت برای فیلمبرداری من، می رفتم روی تخت خواب و او می گفت چه کار می کنی؟ من دارم اینجا فیلم می سازم. من هم می گفتم شما کارگردان هستی و من هم مزاحم شما نمی شوم و فقط حس می کنم باید اینجا دراز بکشم و ببينم شما چه کاری انجام می دهید. در طول 35 روز فیلمبرداری که داشتیم من کاملا در محل فيلمبرداری بودم. او تنها کارگردانی است که محل فیلمبرداری را در ساعت 2 صبح ترک می کرد و 6 صبح بر می گشت. به خودم می گفتم این کارگردان خیلی به این فیلم اهمیت می دهد و می خواستم اطرافش باشم. فکر می کنم او بیشتر از من فریاد می زد.

 

  • شما برای بازی در فیلم های October و sui Dhaaga با ستایش و تحسین مواجه شدید اما این فیلم ها خیلی به جریان و بدنه اصلی سینما مرتبط نبودند. آیا شما برای بازی در آنها دلیلی داشتید؟

وارون داوان: این فیلم ها برای یک دلیلی ساخته شدند و در واقع اینکه شما امروز درباره این فیلم ها با من صحبت می کنید باعث شاد ی من است. وقتی شوجيت درباره کار برای فیلم October با من صحبت کرد انگار در قلب من چیزی تکان خورد. حس کردم یک انسان خودخواه بودم. بعد از دو فیلم بسیار پرفروش Humpty Sharma Ki Dulhania و 2 Judwaa من چیزی بودم که نبودم. وقتی درباره فیلم October شنيدم مي خواستم شبیه دن باشم و تنها راهی که می توانستم شبيه او باشم بازی کردن او بود. من بسیار یاد گرفتم. فيلم sui Dhaaga فیلمنامه بامزه و سرگرم کننده ای داشت. شخصیت من یک مرد خانواده بود. این فیلم کشف کردن رابطه پدر و پسری بود. به هر حال من کاملا با این فیلم خوشحال هستم. حتی حالا وقتی از شبکه های ماهواره ای پخش می شود مردم درباره اینکه چقدر این فیلم را دوست دارند صحبت می کنند.

 

  • آیا شما تا الان این احساس را داشتید که یک بازیگر تجاری هستید و باید با بازی در فیلم هایی مثل sui Dhaaga و October بازی خودتان را به دیگران ثابت می کردید؟ یا شما می توانستید در فیلم هایی مثل Kalank(کالانک)هم بازی خودتان را نشان دهید؟

وارون داوان: در فیلم Kalank(کالانک)این فرصت 100 درصد فراهم بود اما بازیگران باید به سختی کار کنند چه فیلم تجاری باشد يا فيلمي معتدل یا فیلمی هنری حتی در فیلمی مثل Street Dancer من نیاز دارم که تمام خودم را وارد این فیلم کنم. اگر شما بازیگری ندانید روی چهره شما نمایان می شود. من در میان عالی ترین رقصنده ها یک رقصنده خوب را بازی می کنم.  در اینجا کار سخت و استعداد وجود دارد اما عملکرد و اجرایی وجود دارد که برای مردم باور پذیر باشد.

 

منبع: وبلاگ جهان بالیوود

bollywoodworld.blogfa.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Mahdiyeh 1399/11/30
من تایگرو بیشتر دوس دارم اما عاشق شوخ طبعی وارونم
ناشناس 1399/11/08
من عاشق وارونم و همه فیلم هاشو دیدم واقعا عالیه
سنا 1399/10/17
به نظر من وارون یه بازیگره توانمند و بااستعداد که واقعا میتونه هر نوع نقشی و به نحوه احسن بازی کنه .. فیلمای طنز.درام. خشن. اکشن و.... همشونو عالی بازی کرده و من همه فیلمای وارون و دیدم و پیشنهاد میکنم فیلم بدرینات.رقصنده خیابانی. دوقلوها2. کالانک .دیشوم.دانش آموز سال و... ببینین
Fu 1399/09/06
همه ی فیلم های وارون و الیا رو دوست دارم و خیلی لذتم میبرم از تماشا کردنشون
Sedo 1399/06/26
من عاشق فیلمهای روز نیستم و فقط دوست دارم وارون بیشتر فیلم عاشقانه هندی بازی کنه من اونو بهترین بازیگر هندی می دانم
Sedo 1399/06/26
من عاشق فیلمهای روز نیستم و فقط دوست دارم وارون بیشتر فیلم عاشقانه هندی بازی کنه من اونو بهترین بازیگر هندی می دانم
helia 1399/05/05
وارون یه بازیگر عالیه یه بازیگر موفق فیلماش حرف نداره من عاشق فیلماشم ❤❤
Fa 1399/04/23
من اولین فیلمی که از وارون دهاوان دیدم فیلم من قهرمان تو هستم بود. که واقعا شیفته بازی این سلبریتی شدم. بعدا تمام فیلم هایش را دنبال کردم. مخصوصا فیلم عروس بدریات. به نظرم آلیاووارون (آلیا باهات) بهترین زوج بالیوود نسل جوان هستن و امیدوارم همکاری این دو بازیگر همیشگی و با موفقیت باشه. من که عاشق فیلم های این دو بازیگر هستم فیلم هایی مثل دانش آموز سال . هامتی شارما. کلنگ.خیلی خیلی دوست داشتنی و عالی بازی می کنند.
ابولفضل 1399/02/06
من فیلم های وارون راخیلی دوست دارم مثل فیلم دانش آموزسال ومن منتظرفیلم های بعدی اوهستم ولی من نظردارم که اوباآلیابات بهتراست
دینا 1398/12/01
من هرروز بخشی از فیلم های وارون داوان را می بینم و از بازی وارون داوان لذت میبرم و عاشقش هستم فیلمی که بیشتر از همه دوست دارم عروسی هامپتی شارما و امید دارم وارون فیلم هایی دیگر مثل اون درست کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.