2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ازدواج این دختران سلبریتی بهم خورد

ازدواج این دختران سلبریتی بهم خورد

به هم خوردن ازدواج در مرحله نامزدی اتفاقی است که برای همه دختران ممکن است رخ بدهد. در این میان سلبریتی‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

دوات آنلاین-به هم خوردن ازدواج در مرحله نامزدی اتفاقی است که برای همه دختران ممکن است رخ بدهد. در این میان سلبریتی‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. گزارش آخرین خبر را از دختران سلبریتی که ازدواج آنها به هم خورده است بخوانید:

 

ماجراهای سحر قریشی و آقای خواننده

سحر قریشی چند سال قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی‌ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

 

اما وی بعدها در مصاحبه‌ای درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت: نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم و کارهای مهم‌تری دارم.

 

نامزد آلمانی‌ خانم بازیگر

مدت‌ها قبل، شبنم فرشادجو با انتشار عکسی در کنار مردی آلمانی در اینستاگرامش نوشت: «نمیتونم چشم ازت بردارم». این خبر بتدریج به فراموشی سپرده شد تا این که وی در مصاحبه‌ای با زندگی ایده‌آل گفت: خیلی جدی به ازدواج فکر می‌کنم. با خودم می‌گویم تا چه زمانی باید تنها باشم و اگر یک همراه داشته باشم در این شرایط که به این بلوغ فکری رسیده ام، چقدر خوب است. این مصاحبه باعث شد تا برخی‌ها فکر کنند ازدواج وی با نامزد آلمانی‌اش منتفی شده است.

 

پرستو صالحی و ماجراهای ازدواج‌هایش

پرستو صالحی چند ماه قبل با انتشار عکسی خبر ازدواجش را اعلام کرد. ولی بعد از چند روز اعلام کرد که این وصلت منتفی شده است. وی در این خصوص بیان کرد: امروز چهارم بهمن ماه ساعت 5 بعد از ظهر قرار بود مراسم عقد من باشه، به هم خورد توافق نداشتیم به همین سادگی. برای اینکه بعد دچار حاشیه و شایعات نشوم گفتم اینجا خودم اعلام کنم.

 

کسی که همسفر خوبی برای نگین معتضدی نبود

نگین معتضدی درباره عاشق شدنش در برنامه دورهمی گفت: من اواخر سال 95 نامزد کردم. این بازیگر چند روز قبل در برنامه تلویزیونی بیان کرد: من از نامزدم جدا شدم با همان جسارتی که نامزدی‌ام را اعلام کردم با همان جسارت به هم خوردنش را اعلام می‌کنم. وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بدی باشه چون به نظر من آدم‌ها از یک جایی با هم هم‌قدم می‌شوند برای اینکه ببینند می‌توانند یک مسیر طولانی‌تر را با هم همسفر بشوند یا نه. ما این چند قدم را برداشتیم و دیدیم همسفرهای خوبی برای همدیگر نیستیم.

 

دوست داشتنی که برای سوگل طهماسبی به ثمر نرسید

سوگل طهماسبی در خصوص علت ازدواج نکردنش گفت: در 24 سالگی آدمی را خیلی دوست داشتم و قرار بود با هم ازدواج کنیم که نشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.