2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
خواستگاری های جالب و متفاوت این سلبریتی ‌ها

خواستگاری های جالب و متفاوت این سلبریتی ‌ها

ماجرای جالب ازدواج ویشکا آسایش، شیلا خداداد، فرهاد آییش و مائده طهماسبی و ... را بخوانید.

دوات آنلاین -نحوه خواستگاری بعضی آدم های معروف‌، نکات جالب و گاهی باورنکردنی دارد. مثل برخی از بازیگران خانم که برای درخواست ازدواج جلوتر و پیشگام‌تر از شوهران‌شان بوده‌اند یا بازیگرانی که خارج از دایره معمول در زمان و مکانی خاص از همسر خود خواستگاری کرده‌اند.

 

خواستگاری تلفنی در ساعت 5 صبح

چه کسانی؟ فرهاد آییش و مائده طهماسبی

روزنامه خراسان نوشت: زمانی که فرهاد آییش یک روز از آمریکا برای اجرای تئاتر به آلمان می‌رود، با مائده طهماسبی رو‌به‌رو و همین ملاقات اول باعث شعله‌ورشدن عشق به طهماسبی می‌شود، تا این که بعد از سه‌سال تصمیم می‌گیرد علاقه‌اش به وی را علنی کند و پا پیش بگذارد. ماجرا آن جا جالب‌تر می‌شود که آییش یک روز 5 صبح به وقت آلمان به طهماسبی زنگ می‌زند و طهماسبی هم از این اقدام وی به شدت تعجب می‌کند و می‌خندد. او در ابتدا فکر می‌کرده که آییش دارد با او شوخی می‌کند و در نهایت این تماس و ابراز علاقه به عشقی دایمی و ازدواج دو طرف ختم می‌شود، این را هم بگوییم که مهریه طهماسبی فقط پنج سکه است.

شیلا خداداد و شوهرش چگونه ازدواج کردند

آشنایی در مطب جراحی‌بینی

چه کسانی؟ شیلا خداداد و فرزین سرکارات

ماجرای آشنایی و ازدواج شیلا خداداد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون از تصمیم برای جراحی بینی‌اش شروع می‌شود، سرکارات در گفت‌وگویش با نشریه نسل امروز در همین باره مطرح کرده است: «به واسطه رفت‌و‌آمدهای شیلا به مطب برای جراحی، متوجه اشتراکات زیادمان شدیم و به همین دلیل معاشرت خانواده‌هایمان بیشتر شد. از طرف دیگر، هم خانواده من و هم خانواده همسرم، از نظر خاستگاه فرهنگی خیلی به همدیگر نزدیک بودند و این ما را برای تشکیل زندگی مشترک تشویق می‌کرد.»

ماجرای خواستگاری محمد معتمدی از همسرش

خواستگاری خلاقانه به بهانه معامله مسکن

چه کسانی؟ محمد معتمدی

خواننده موسیقی ایرانی هم یک شیوه خلاقانه‌ای را برای ازدواج انتخاب کرده است. او در این باره گفته است: «چند سال پیش یک خانمی که از قبل او را می‌شناختم، به من گفت که برایش یک خانه قدیمی در کاشان پیدا کنم که بخرد و مرمت کند. به این کار علاقه داشت و از من خواست که پیگیر این کار شوم. من همان ابتدای کار می‌خواستم به او پیشنهاد ازدواج بدهم ولی رویم نمی شد. چند وقتی گذشت تا یک روز به او زنگ زدم و گفتم که من خانه را پیدا کردم، سرپاست ولی نیاز به مرمت دارد. او هم پرسید که این خانه دقیقا کجای کاشان است و داشت خودش را برای حضور سر معامله مسکن آماده می‌کرد. من هم فرصت را مغتنم شمردم و گفتم که آن خانه من هستم و قسمتی که نیاز به مرمت دارد، قلب من است. بعدش هم با هم ازدواج کردیم.»

ویشکا آسایش از شوهرش خواستگاری کرد

خواستگاری دختر از پسر

چه کسانی؟ ویشکا آسایش و رضا قبادی

ویشکا آسایش که بیشتر ما او را با نقش خانم دارابی در فیلم «ورود آقایان ممنوع» به خاطر داریم، از  آن دست بازیگرانی است که از شوهرش خواستگاری کرده است. او در مصاحبه‌اش با باشگاه خبرنگاران از زمانی می‌گوید که در خارج از کشور دانشجو بوده و به دنبال رفت‌و‌آمدهایش به ایران با رضا قبادی آشنا می‌شود. او گفته است: «از همان لحظه‌ای که چشمم به رضا افتاد، فهمیدم که او مرد رویاهایم است و ویژگی‌های مدنظرم مثل قدبلند، جدی‌بودن و جنتلمنی را داراست.» او به گفته خودش وقت زیادی را صرف شناخت مرد زندگی‌اش کرده و در نهایت با پیشنهاد ازدواج به همسرش که البته شوکه شدن وی را به دنبال داشته است و استقبال قبادی از این پیشنهاد، با وی ازدواج می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: سلبریتی هایی که ازدواج نکرده‌اند؛ از شاکردوست تا گلزار

 

چای گرفتن جلوی داماد در خواستگاری اینترنتی

چه کسانی؟ مرحوم ماه‌ چهره خلیلی و ابراهیم اشرفی

یکی دیگر از آن ازدواج‌های جالب به خواستگاری ابراهیم اشرفی، مدیر فیلم برداری سینمای ایران از مرحوم ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون برمی‌گردد که به علت دوری خانواده‌های دو طرف از همدیگر به صورت اینترنتی انجام شده است. در این مراسم که خانواده اشرفی در تهران و خانواده خلیلی در لندن سکونت داشتند، دو طرف یک خواستگاری کاملا متفاوت را تجربه می‌کنند. خوب است بدانید در همین خواستگاری اینترنتی، خلیلی به صورت نمادین، برای خانواده داماد چای هم می‌آورد و در ادامه هم زمانی که خانواده داماد جواب مثبت می‌گیرند، به طرف صفحه رایانه نقل و نبات می‌پاشند. گفتنی است مرحوم ماه‌چهره خلیلی، مرداد 99 در سن 43 سالگی درگذشت.

 

آشنایی اجباری در آکادمی ملی المپیک

چه کسانی؟ مرتضی میرزا‌جانپور و نیلوفر ابراهیمی

زمانی که پرسپولیس در لیگ والیبال کشورمان تیم‌داری می‌کرد، میرزا جانپور در تیم آقایان و ابراهیمی در تیم بانوان فعالیت می‌کردند. به گفته ابراهیمی ،شروع آشنایی‌‌شان دقیقا از زمانی بود که مدیران باشگاه پرسپولیس، آکادمی ملی المپیک را به عنوان محل اقامت بازیکنان غیربومی خود در نظر می‌گیرند و به واسطه دیدارهایی که این دو والیبالیست به صورت اجباری در محل اقامت مشترک‌شان داشتند، در نهایت تصمیم به ازدواج با یکدیگر و نشستن پای سفره عقد می‌گیرند. این زوج والیبالیست، هر دو سابقه بازی در تیم‌ملی والیبال ایران را در کارنامه حرفه‌ای خود دارند.

 

اوج ترس و دلهره برای یک خواستگاری

چه کسانی؟ سعید رمضانی و آتوسا حجازی

ماجرای خواستگاری سعید رمضانی از آتوسا حجازی، دختر مرحوم ناصر حجازی، هم جالب است. سال 77 که ناصرخان هدایت تیم ذوب‌آهن را برعهده می‌گیرد، رمضانی شاگردش بوده و با دیدن دختر حجازی به او علاقه‌مند  می شود . او که تنها داماد خانواده حجازی  است در یکی از گفت‌و‌گوهای خود، در این باره گفته: «مدت‌ها بود که می‌خواستم آتوسا را خواستگاری کنم اما کار سختی بود. حتی فکر خواستگاری از دختر ناصر حجازی ترس و دلهره  را به دلم می‌انداخت، چون ناصر خان آن قدر جذبه داشت که نه تنها من بلکه هیچ فرد دیگری جرئت خواستگاری از دختر وی را نداشت،  ولی موضوع را از طریق اصغر حاجیلو به وی اطلاع دادم و خودم هم به همسر ناصرخان گفتم تا با ایشان صحبت کند. مرحوم حجازی در ابتدا به خاطر سن کم دخترش که آن زمان 18 سال داشته با این ازدواج موافق نبوده و به رمضانی گفته بود چهار سال دیگر و بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی دخترم بیایید، اما با اصرار و پافشاری رمضانی این دو پیش از پایان فصل فوتبال در همان سال، با یکدیگر ازدواج می‌کنند».

ماجرای جالب ازدواج علیرضا بیرانوند با همسرش

خواستگاری کردن 3 ساله از دختر عمو

چه کسانی؟ علیرضا بیرانوند و دختر عمویش

سنگربان تیم ملی کشورمان در برنامه دورهمی، خاطره‌ای از خواستگاری خود تعریف کرد که مورد توجه قرار گرفت. او گفت: «همسرم دختر عموی من است و ما چند بار خواستگاری رفتیم اما جواب ندادند تا این که بعد از سه سال قبول کردند. جالب این جاست که سال سومی که برای خواستگاری رفتم، قراردادم ۸۰ میلیون شده بود و آن‌ها جواب مثبت دادند و بعضی از فامیل‌ می‌گویند که به خاطر پول، خانواده عمویم راضی شدند، اما این موضوع را قبول ندارم چرا که من همسرم را دوست داشتم.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.