2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل شوهرسوم به‌خاطر رابطه شیطانی

قتل شوهرسوم به‌خاطر رابطه شیطانی

متهم:چون دو بار جدا شده‌ بودم نمی‌توانستم برای بار سوم جدا شوم. خانواده‌ام به من فشار می‌آورند.

دوات آنلاین-زنی بعد از سه بار ازدواج و به دلیل اینکه به خاطر فشار خانواده اش دیگر نمی توانست طلاق بگیرد شوهر سوم خود را با همدستی مردی به قتل رساند.

 

به گزارش دوات آنلاین ، این زن که سارا نام دارد دیروز در جلسه محاکمه‌اش که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد اتهامش را انکار کرد با این حال او متهم است آبان ماه دو سال قبل با همدستی مردی که از همکارانش بود باعث قتل شوهرش شد.

 

تحقیقات درباره این پرونده زمانی آغاز شد که برادر مردی به نام کاظم به ماموران گفت برادرش گم شده‌ است. این مرد گفت: چند باری فردی خودش را جای برادرم جا زد و با تلفن او با ما تماس گرفت اما بعد مادرم متوجه شدم او کاظم نیست و وقتی به خانه‌اش هم رفتیم خبری از او نبود.

 

زمانی که پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد سارا همسر کاظم مدعی شد شوهرش گفته برای انجام ماموریتی از خانه می‌رود و دیگر نیامده‌ است.

 

مدتی بعد ماموران جسدی را پیدا کردند که بسیار با مشخصات کاظم شبیه بود. در نهایت برادر مقتول جسد را شناسایی کرد.

 

پلیس در بررسی‌ها متوجه شد همسر کاظم با مردی به نام فریدون از مدتی قبل ارتباط دارد. به این ترتیب سارا و فریدون هر دو بازداشت شدند.

 

فریدون به محض بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: سارا زن زیبایی بود و من عاشقش شده‌ بودم. او از مشکلاتش با شوهرش برای من می‌گفت و من هم حرفش را باور کرده‌ بودم.  ما همکار بودیم و هر روز همدیگر را می‌دیدیم. وقتی سارا گفت اگر شوهرش را بکشم با من در یک خانه زندگی می‌کند من هم قبول کردم. او پول داد تا یک اسلحه بخرم من هم قبول کردم. سلاح را خریداری کردم و مقتول را به بیابان کشاندم و در آنجا با شلیک اسلحه به قتل رساندم و بعد هم جسدش را آتش زدم چند روزی موبایلش دستم بود و هر بار که خانواده‌اش تماس می‌گرفتند به جای کاظم می‌گفتم که در مسافرت هستم تا اینکه آنها متوجه شدند.

 

وقتی سارا بازجویی شد اعتراف کرد  با شوهرش اختلاف داشته اما ادعا کرد از قتل خبر نداشته‌ است.

 

او گفت: من قبل از کاظم دو بار ازدواج کرده و جدا شده‌ بودم. وقتی با کاظم ازدواج کردم یک دختر داشتم که با من زندگی نمی‌کرد. کاظم هم یک دختر داشت و از همسرش جدا شده بود. مدتی که با کاظم زندگی کردم متوجه شدم خیلی بداخلاق است. او من را اذیت می‌کرد و از زندگی با او راضی نبودم. موضوع را به یکی از همکارانم گفتم. من فقط با فریدون درد دل می‌کردم و اصلا منظورم این نبود که شوهرم را بکشد و فریدون سرخود این کار را کرده‌ است.

 

 پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست خوانده و نماینده دادستان درخواست صدور حکم قانونی برای هر دو متهم کرد. در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

 

سپس فریدون متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد او اتهام قتل را قبول و از اولیای‌دم عذرخواهی کرد و گفت: من اسیر اغواگری سارا شدم. او طوری با من حرف می‌زد که نمی‌توانستم هیچ عکس‌العملی در برابر خواسته‌هایش انجام دهم و حرف‌هایش را قبول می‌کردم. او به من پول داد سلاح بخرم و قول داد که اگر شوهرش را بکشم با من در یک خانه زندگی می‌کند و به همین خاطر من قبول کردم این کار را انجام بدهم.

 

وقتی نوبت به سارا رسید او  اظهارات فریدون را رد کرد و گفت: فریدون دروغ می‌گوید من چنین کاری نکردم چون دو بار جدا شده‌ بودم نمی‌توانستم برای بار سوم جدا شوم. خانواده‌ام به من فشار می‌آورند. از طرفی کاظم هم خیلی من را اذیت می‌کرد. خانواده‌اش کاملا می‌دانند او با من چه می‌کرد. من هم فقط با فریدون دردل می‌کردم و گفته‌هایش درباره همدستی من در قتل شوهرم را قبول ندارم . من قبول دارم که  فریدون را دوست داشتم اما نگفتم که شوهرم را بکشد.

 

قضات بعد از دفاعایت متهمان و وکلای آنها برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.