2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اشتباهات خانم ها هنگام برداشتن ابرو

اشتباهات خانم ها هنگام برداشتن ابرو

این که تصور میکنید ابروها باید کاملا قرینه باشند را فراموش کنید زیرا این تصور اشتباه است و ابروها را نمیتوان تحت هیچ شرایطی کاملا شبیه به هم برداشت .

دوات آنلاین-ابروها به دلیل اینکه تاثیر زیادی در زیبایی و جوان شدن چهره دارند بسیار مورد توجه خانم‌ها هستند ابروهای پهن و پر نشانه شادابی و جوانی است بسیاری از خانم‌های ایران اتفاقا ابروهای بسیار خوب و پرپشت و زیبایی دارند اما هنگام برداشتن ابرو اشتباهاتی می‌کنند که زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

این که تصور میکنید ابروها باید کاملا قرینه باشند را فراموش کنید زیرا این تصور اشتباه است و ابروها را نمیتوان تحت هیچ شرایطی کاملا شبیه به هم برداشت . هرچه بیشتر برای قرینه شدن ابروها تلاش کنید ابروهایتان نازک تر خواهند شد پس زیاد حساس نشوید.

بسیاری از خانم ها ابروهایشان را قبل از حمام رفتن برمی دارند و این کاملا اشتباه است و بهتر است ابروها را بعد از حمام گرم بردارید زیرا این کار باعث میشود درد کمتری احساس کنید.

 

اشتباه رایجی که خیلی از خانم ها هنگام برداشتن ابرو مرتکب میشوند این است که بیش از حد به آینه نزدیک می شوند، این کار باعث می شود شکل کلی ابرو را نادیده بگیرید و به تک تک موها دقت کنید و در نتیجه زیادی وارد ابروهایتان می شوید و مدل آن ها را خراب می کنید.

 

اشتباه بعدی این است که عادت کرده اید هرروز ابروهایتان را بردارید حتی شده یک موی ریز، باید صبر کنید ابروها حداقل دو هفته رشد کنند و سپس شروع به برداشتن ابروها کنید.

 

به بالای ابرو ها زیاد کار نداشته باشید زیرا برداشتن بالای ابرو کلا مدل ابرو را به هم می ریزد همیشه موقع برداشتن ابرو سعی کنید زیر ابرو را مرتب کنید و حالت دهید.

 

هرگز از شابلون ابرو استفاده نکنید،ابروها را زیاد قوس دار نکنید،موچین را با الکل ضدعفونی کنید و از موچین قدیمی استفاده نکنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.