2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام می شود

میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام می شود

جزییاتی کاربردی درباره میکروبلیدینگ ابرو را بخوانید و از عوارض احتمالی آن مطلع شوید.

دوات آنلاین -ابرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های چهره هر فرد است و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد. در صورتی که ابروی شما کم پشت یا باریک‌تر از حد معمول است  یا به هر دلیلی دچار ریزش موی ابرو هستید این روش می‌تواند یک تغییر اساسی را برایتان به ارمغان بیاورد. در میکروبلیدینگ به کمک یک قلم ساده و انواع سوزن روی پوست خراش‌هایی ایجاد می‌شود و رنگ را به بین لایه اول و دوم پوست وارد می‌کنند.

 

خراسان نوشت: میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن همگی جزو تاتو‌های آرایشی به شمار می آید که به صورت دایم روی ابرو یا قسمت‌های دیگر صورت اجرا می‌شود.

 

میکروبلیدینگ چطور انجام می‌شود؟

در جلسه اول عمل میکروبلیدینگ حدود ۲ تا ۳ ساعت به طول می‌انجامد. برای انجام این عمل ابتدا از کرم های بی‌حسی برای بخش مدنظر استفاده می‌شود.

 

در مراحل بعدی شکل ابروی جدید و دلخواه شما با دست کشیده می‌شود و پس از انجام قرینه‌سازی‌های لازم رنگ مدنظر به ترتیب و با ابزار کار مخصوص روی الگوهای مشخص کشیده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: کدام رنگ ابرو برای کدام رنگ پوست مناسب است؟

 

در مواقعی از ماسک رنگدانه ای برای ابروها استفاده می‌کنند و در نهایت اگر ابرو باز هم به تغییر رنگ احتیاج داشته باشد رنگدانه هایی به آن اضافه می‌شود.

میکروبلیدینگ ابرو چگونه است و چه تاثیری دارد

آیا میکروبلیدینگ باعث آسیب به ابروهای طبیعی می‌شود؟

در واقع تمامی روش های آرایشی از ساده تا پیشرفته دارای عوارض مخصوص به خود هستند اما این که میزان آسیب چقدر است به عوامل  بسیاری مرتبط است. برای مثال انتخاب کلینیک تحت نظر وزارت بهداشت یا مواد استفاده شده در میکرو  و همچنین رعایت بهداشت در حین انجام عمل از عواملی  است که از بروز آسیب جدی ناشی از عمل زیبایی جلوگیری می‌کند.

 

 میکروبلیدینگ ابرو دردناک است؟

برای این سوال هم نمی توان پاسخ قطعی بیان کرد. برخی افراد در حین انجام آن  احساس درد می‌کنند و برخی دردی را احساس نمی‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.