2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همه آنچه درباره کاشت ابرو باید بدانید

همه آنچه درباره کاشت ابرو باید بدانید

عوامل متعددی باعث از بین رفتن دائمی ابروها می شود که برخی از آنها شامل تاتو کردن ابروها، کندن اختیاری ابروها، کم کاری تیروئید، آلوپسی آره آتا، سوانح و کم پشتی ژنتیکی است که موجب کاهش رنگدانه های ابرو و همچنین از بین رفتن ابروها می شود.

دوات آنلاین-از دیگر اقداماتی که در زیبایی خانم‌ها تاثیرگذار است و امروزه بسیار رایج شده است و برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد کاشت ابرو می باشد. اغلب خانم ها روش تاتو کردن ابروهای خود را به کاشت ابرو ترجیح می دهند، در صورتی که ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی افراد دارند، بعد از کاشت مو، کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که در ایران به شمار می رود. با توجه به اهمیت موضوع آفتاب یزد در این باره با دکتر حمید وحیدی ، متخصص و جراح پوست و مو گفت و گو کرده است .

 

وی در این باره می گوید: عوامل متعددی باعث از بین رفتن دائمی ابروها می شود که برخی از آنها شامل تاتو کردن ابروها، کندن اختیاری ابروها، کم کاری تیروئید، آلوپسی آره آتا، سوانح و کم پشتی ژنتیکی است که موجب کاهش رنگدانه های ابرو و همچنین از بین رفتن ابروها می شود.

 

دکتر وحیدی ادامه داد : افراد برای جبران کردن از بین رفتن ابرو به کلینیک های زیبایی برای کاشت ابرو روی می آورند. افرادی که دارای ابروهایی کم پشت و بسیار نازک هستند می توانند از عمل کاشت ابرو نیز بهره ببرند و افرادی که موی سر صاف و کمی حالت دار دارند، بهترین انتخاب برای عمل کاشت ابرو هستند.

 

این متخصص و جراح پوست و مو با بیان این نکته که" افرادی که دارای موهایی مجعد و خیلی حالت دار هستند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نخواهند بود" ، بیان کرد : همان طور که می دانید برای انجام دادن کاشت ابرو،ابروها را به 3 قسمت تاج ابرو، بدنه ابرو، دم ابرو تقسیم می کنند.

 

وی افزود:در کاشت ابرو باید موهای تاج ابرو با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود و از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کم شود. دکتر وحیدی عنوان کرد: نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود باید قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشد. همچنین در کاشت ابرو باید موهایی که کاشته می شوند خیلی به هم نزدیک و پر تراکم باشند به گونه ای که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

 

این متخصص در پاسخ به این پرسش که "نواحی مناسب پیوند در کاشت ابرو چیست "، اظهار کرد : در کاشت ابرو نواحی اهدا کننده مو،پوست سر می باشد. وقتی موی این نواحی به ابرو پیوند زده می شود، به صورت دائمی رشد می کند و تنها باید ماهی یک بار کوتاه شوند.

 

وی مراحل کاشت ابرو را این گونه تشریح کرد : در کاشت ابرو عمل به صورت سرپایی انجام می شود و از بی حسی موضعی استفاده می گردد. بعد از عمل کاشت ابرو، بیمار می تواند به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کند. برای کاشت ابروها معمولا بین 400 تا 800 گرافت مویی مورد استفاده قرار می گیرد تا فرد ابروهایی سالم و طبیعی داشته باشد. همچنین هر تار مو در جای مناسب و نیز جهت موهای دیگر ابرو و هم سطح پوست قرار داده می شود.

 

وی اظهار داشت : پس از انجام دادن عمل کاشت ابروی طبیعی، نتایج دائمی هستند و به مدت12 ماه فردی که کاشت را انجام داده است متوجه رویش طبیعی ابروهای خود می شود.

 

دکتر وحیدی در پاین گفت : در کاشت ابروهای طبیعی مو در سه مرحله شروع به رشد می‌کند، همچنین رشد مجدد موها در افراد متغیر است. اگر افرادی که کاشت را انجام داده اند شاهد ریزش ابروهای خود بودند نگران نباشند،چرا که این روند بسیار طبیعی می باشد. بعد از انجام دادن عمل کاشت ابرو باید به مدت یک هفته الی دو هفته از پمادهای ضدخارش استفاده کرد و از دست زدن به ابروهای کاشت شده به شدت خودداری شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.