2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کاشت ابرو با چه تکنیکی انجام می شود؟【سال2023】

کاشت ابرو با چه تکنیکی انجام می شود؟【سال2023】

افراد بسیاری هستند که از داشتن ابروهای کم پشت و کم حجم رنج می برند و به دنبال یافتن راه حلی برای این کم پشتی می باشند. کم بودن حجم و بلندی تار موهای ابرو بنا به دلایل مختلفی رخ می دهد که یکی از روش های بسیار موثر برای رفع این مشکل، کاشت ابرو است.

افراد بسیاری هستند که از داشتن ابروهای کم پشت و کم حجم رنج می برند و به دنبال یافتن راه حلی برای این کم پشتی می باشند. کم بودن حجم و بلندی تار موهای ابرو بنا به دلایل مختلفی رخ می دهد که یکی از روش های بسیار موثر برای رفع این مشکل، کاشت ابرو است. کاشت ابرو با روش ها و تکنیک های متعددی انجام می گیرد که هر یک از این تکنیک ها برای عده ای از افراد مناسب می باشند. در ضمن هر یک از پزشکان متخصص، تنها یکی از روش ها را تائید می کنند. بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می تواند با بهترین تکنیک، ابروهای بیمار را بسیار زیباتر و خوش حالت تر کند. سایت های جراحا، پزشکا، لنداسپای، نوبت دات آی آر پزشکان متعددی را برای کاشت ابرو به شما معرفی می کنند.

 

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو جزو اصلی ترین کارهایی می باشد که  هر فردی می تواند آن را برای زیبایی هر چه بیشتر چهره خود انجام دهد. هم اکنون تعداد بسیاری از افرادی که تحت عمل کاشت ابرو قرار گرفته اند، از نتیجه کار کاملا راضی هستند. برخی از مردم از تکنیک های قدیمی مانند تاتو و هاشور ابرو استفاده می کنند که عوارض بسیاری را برای شان به همراه دارد. متناسب با حساسیت زیاد این روش، بهترین کار این است که کاشت ابرو را به یک کلینیک و تیم حرفه ای بسپارید تا از کیفیت کار مطمئن شوید.

 

کاشت ابرو نوعی روش زیبایی محسوب می شود که شامل کاشت فولیکول های مو در ابروها جهت بهتر شدن ضخامت، حالت و فرم کلی آن ها می شود. این تکنیک به طور معمول برای کسانی انجام می گیرد که به علل متعددی از جمله کندن بیش از اندازه، عوامل ژنتیکی، ضربه یا مشکلات پزشکی، ابروهای نازک یا کم پشتی دارند.

 

تکنیک های کاشت ابرو

برای کاشت ابرو از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه دو تا از معتبرترین و بهترین روش ها را برای شما شرح می دهیم:

 

1 . استخراج واحد فولیکولی (FUE): در این تکنیک، هر یک از تار مو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران، از طریق تکنیک پانچ یا با استفاده از دستگاه، از بخش مرتبط اهدا برداشته می شود و به ابروی فرد پیوند می خورد. از جمله فوایدی که این تکنیک در بر دارد، می توان به کاهش یافتن احتمال باقی ماندن جای اسکار خطی و دوره بهبودی راحت تر اشاره نمود. با این وجود بازه زمانی طولانی تر کندن مو و موهای کوتاه تر، تاثیر زیادی بر کیفیت پیوند می گذارد.

 

2 . پیوند واحد فولیکولی (FUT): قسمتی از مو (به طور معمول از پشت سر) بریده و فولیکل مویی جهت به وجود آوردن فرم جدید ابرو، در بخش های مورد نظر کاشته می شود. مراحل بریدن در این تکنیک در برابر روش FUE بسیار زودتر، و موهای برداشت شده نیز طولانی تر می باشد و در روش کاشت به دکتر متخصص کمک می‌کند (طول بیشتر، امکان مشاهده موج مو را به پزشک می‌دهد). با این وجود برشی که به وجود آمده سبب ایجاد یک جای اسکار خطی و دوره بهبودی بسیار طولانی می‌شود. تصمیم بین انتخاب روش FUT یا روش FUE به نظر بیمار و انتظاراتش بستگی دارد.کاشت ابرو با چه تکنیکی انجام می شود؟

کاشت ابرو با چه تکنیکی انجام می شود؟

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو برای برخی از افراد گزینه بسیار مناسبی می باشد. در ادامه کاندیدای مناسب این روش را شرح خواهیم داد :

 

  • کسانی که به علت سوختگی، ریزش جزئی یا کامل در ابروهایشان را شاهد هستند.
  • افرادی که قسمتی از ابروهای شان را به علت انجام جراحی، بخیه یا اسکار از دست داده اند و تمایل دارند که ظاهر شان را به وسیله کاشت ابرو به قبل بازگردانند.
  • کسانی که ابروهای کم پشت دارند یا بدون ابرو متولد شده اند.
  • بانوانی که به علت کشیدن و لیفت بیش از اندازه، ابروهایشان کم حجم است.
  • افراد ناراضی از فرم و حالت ابروهای عادی خود
  • کسانی که پیش از تاتو، هاشور یا میکروبلیدینگ جهت تقویت ابروهای خود از این روش استفاده می کنند.

 

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو نه تنها با مزایا و فواید زیادی همراه است بلکه دارای عوارض و مشکلاتی می باشد که در ادامه برخی از این عوارض را ذکر خواهیم کرد :

 

  • امکان دارد که دقیقا بعد از جراحی، تورم و کبودی در نواحی پیوند و پلک های بالایی را مشاهده کنید که به طور معمول در مدت چند روز از بین می رود.
  • تارهای کاشته شده در مرحله کاتاژن به طور موقتی می ریزند و در ادامه آن رشد مجدد آن ها اتفاقا می افتد.
  • خونریزی جزو عوارض نادر این روش زیبایی است که می تواند در طول انجام جراحی اتفاق بیفتد و امکان دارد که به مراقبت های خاص و مناسبی نیاز داشته باشد.
  • عفونت جزو عوارض و خطرات نهفته است، ولی با رعایت نکات مراقبتی بعد از جراحی و رعایت  کردن پروتکل های بهداشتی، این خطر کاهش می یابد.
  • اسکار و جای زخم جزو جوانب عادی روند بهبودی می باشند. با این وجود، در صورت کمک گرفتن از یک جراح متبحر، اسکارها معمولاً کم می شوند و به خوبی در ناحیه طبیعی ابرو پنهان می شوند.

عوارض کاشت ابرو

کلام آخر

کاشت ابرو جزو جراحی های بسیار رایج و مدرن است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. کاشت ابرو با تکنیک ها و روش های مختلفی انجام می گیرد که هر یک از این تکنیک با عوارض و مزایایی همراه می باشد. ما سعی کردیم در این مقاله مطالبی مفید در مورد کاشت ابرو و مزایا و عوارض آن در اختیارتان قرار دهیم. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار متشکریم، در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت جراحا یا jaraha.com در میان بگذارید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.