2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سارق معتاد: به عشق دخترعمویم سارق شدم

سارق معتاد: به عشق دخترعمویم سارق شدم

من عاشق دختر عمویم بودم. هر چقدر پدرم به من پول توجیبی می داد برای او کادو می خریدم. حدود هفت سال قبل بود که پولی نداشتم برای تولدش کادویی بخرم. خیلی ناراحت بودم و....

دوات آنلاین-سارق حرفه ای که به تازگی بازداشت شده مدعی است اولین بار به خاطر نداشتن پول و به عشق خرید کادوی تولد برای دختر عمویش قدم به دنیای سارقان گذاشته است، اما وقتی با پاسخ منفی او برای ازدواج مواجه شده با مصرف مواد زندگی خودش را تباه تر هم کرده است.

 

به گزارش جوان افراد تبهکار با انگیزه های مختلف قدم به دنیای تبهکاران می گذارند. دوستان ناباب، اعتیاد به مواد مخدر، عقده های دوران کودکی، سرکوب شدن عواطف و دلایل دیگری از این دست انگیزه ای برای ورود بسیاری از مجرمان به دنیای تبهکاری است.

 

یکی از مجرمانی که به تازگی بازداشت شده مدعی است برای خرید کادوی تولد برای دختر عمویش که به او علاقه داشته پول کافی نداشته است، برای همین تصمیم به عضویت در یک گروه سرقت برای تهیه پول کادو گرفته است.

 

متهم می گوید شش ماه دوره سرقت دیده، اما در نهایت به خاطر شکست عشقی معتاد شده و بقیه عمرش را پشت میله های زندان گذرانده است.

 

چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و گفت سارقی صندوق عقب خودرواش را تخریب کرده و وسایل و اموالش را سرقت کرده است.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: امروز برای انجام کاری به خیابان پیروزی رفتم. خودروی پژو ام را داخل کوچه‌ای پارک کردم. لحظاتی بعد وقتی به محل پارک خودروام برگشتم، دیدم قفل صندوق عقب خودروام تخریب شده و تمامی وسایل خودروام و کیفم که داخل آن پول و مدارکم بود، سرقت شده است.

 

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی مدرس، دادیار شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۳۴ برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران با شکایت های مشابه ای رو به رو شدند که حکایت از این داشت سارقی به شیوه مشابه ای از داخل صندوق عقب خودروهای پارک شده در حوالی خیابان پیروزی اقدام به سرقت کیف، زاپاس، جعبه آچار و غیره می کند.

 

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می شد، مأموران در بررسی دوربین های مداربسته محل های حادثه موفق به شناسایی سارق سابقه داری شدند.

 

بررسی ها نشان داد متهم که ارسلان نام دارد در یک چشم بهم زدن قفل صندوق خودروها را تخریب و اقدام به سرقت می کند.

 

همچنین مشخص شد متهم در بعضی از سرقت ها همراه زنی جوان دیده شده است.

 

بدین ترتیب مأموران ارسلان را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند روز قبل وی را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

 

متهم صبح دیروز برای تحقیق به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد. وی در بازجویی ها به جرم خود با همدستی دختری به نام شهلا اعتراف کرد.

 

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی مدرس در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

گفت‌وگو با متهم

  • خودت را معرفی کن؟

ارسلان هستم ۲۵ ساله.

 

  • سابقه داری؟

بله، چند باری به جرم سرقت دستگیر شده ام.

 

  • معتادی؟

بله، شیشه مصرف می کردم.

 

  • چرا معتاد شدی؟

شکست عشقی خوردم. عاشق دختر عمویم بودم، اما او مرا رها کرد و قبول نکرد با من ازدواج کند به همین خاطر به مواد مخدر روی آوردم.

 

  • برای چه پیشنهاد ازدواج شما را رد کرد؟

جریانش مفصل است.

 

  • اگر اشکالی ندارد توضیح بده؟

من عاشق دختر عمویم بودم. هر چقدر پدرم به من پول توجیبی می داد برای او کادو می خریدم. حدود هفت سال قبل بود که پولی نداشتم برای تولدش کادویی بخرم. خیلی ناراحت بودم و داخل پارک محله مان نشسته بودم که پسر جوانی کنارم نشست. وقتی با او درددل کردم به من پیشنهاد داد سرقت کنم و با پول آن برای دختر عمویم کادو بخرم. از آنجایی که دختر عمویم را خیلی دوست داشتم، قبول کردم و همراه او به سرقت رفتم. آن زمان همیشه برای او با پول های سرقتی کادوی گرانقیمت میخریدم، اما وقتی دختر عمویم فهمید که سارق شده ام از من دوری کرد و به پیشنهاد ازدواجم جواب رد داد.

 

  • پسر جوانی که پیشنهاد سرقت داد خودش سارق سابقه دار بود یا مثل شما آماتور بود؟

نه، او از سارقان سابقه دار بود و به من آموزش سرقت داد. من هر روز به پاتوق او می رفتم و او چند ساعتی به من آموزش می داد و بعد هم با او به سرقت می رفتم و آموزش عملی میدیدم. در واقع او همان اول گفت باید یک دوره شش ماهه به من آموزش سرقت بدهد و واقعا شش ماهه من سارق حرفه ای شدم. هر چند که برای خودش دستمزد هم در نظر گرفته بود.

 

  • چقدر به او دستمزد دادی؟

قرار شد پس از آموزش تا شش ماه هر چقدر سرقت کردم با او تقسیم کنم و من هم این کار را انجام دادم.

 

  • معمولا برای هر سرقت چقدر زمان لازم داری؟

در خودرو یا صندوق عقب را کمتر از ۱۰ ثانیه باز می کنم و در کمتر از یک دقیقه هم وسایل داخل آن را که جعبه آچار، زاپاس ودیگر وسایل است، سرقت می کنم.

 

  • همدست زن هم داشتی؟

بله، حدود یک سال است با دختر فراری آشنا شده ام و گاهی او هم برای سرقت همراه من می آمد که الان فراری است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.