2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرگ‌ مرموز ‌زن ‌دو جنسه

مرگ‌ مرموز ‌زن ‌دو جنسه

خواهرمان می‌گفت دو جنسه است و می‌خواهد تغییر جنسیت بدهد. تحمل این حرف برای ما سخت بود، چون فضای تعصبی در شهر ما حاکم بود و گاهی اوقات که کار بالا میگرفت او را تهدید هم می‌کردیم.

دوات آنلاین-تحقیقات برای مرگ مشکوک زنی که می‌خواست مرد شود در دادسرای جنایی تهران کلید خورد.

 

به گزارش دوات آنلاین جسد این زن ساعت 11 و 85 دقیقه دیروز در پی تماس برادرش با پلیس و حضور ماموران کلانتری 140 باغ فیض و امدادگران آتش‌نشانی کشف شد.

 

دقایقی بعد موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد و بازپرس جنایی نیز با توجه به گذشت حدود 20 روز از مرگ متوفی دستور تحقیقات در این مورد را صادر کرد.

 

برادر این زن 30 ساله در اظهاراتش به ماموران گفت: ما در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می‌کنیم. مدتها بود که خواهرمان می‌گفت دو جنسه است و می‌خواهد تغییر جنسیت بدهد. تحمل این حرف برای ما سخت بود، چون فضای تعصبی در شهر ما حاکم بود و گاهی اوقات که کار بالا میگرفت او را تهدید هم می‌کردیم. برای همین حدود 8 ماه پیش بود که ناگهان از شهرمان فرار کرد و به تهران آمد. در تمام این مدت دنبال او بودیم. مدتی قبل از طریق یکی از دوستان صمیمی او متوجه شدیم که در دنبال کارهای جراحی‌اش است. برای همین به جستجو ادامه دادیم تا اینکه فهمیدم در محله باغ فیض تهران در یک ساختمان سه طبقه خانه اجاره کرده و همچنان دنبال حراجی است اما وقتی به در خانه‌اش آمدم هرچه در زدم در را باز نکرد برای همین به پلیس خبر دادم و پس از ورود به خانه با جسد او روبرو شدیم که رگ دستش بریده شده بود و مدتی هم از مرگش می‌گذشت.

 

در تحقیقات انجام شده فرضیه خودکشی به‌عنوان یکی از احتمالات موجود در پرونده مطرح شد اما در حال حاضر تحقیقات در مورد مرگ این دو جنسه به عنوان مرگ مشکوکی که 20 روز از وقوع آن گذشته ادامه دارد و با توجه به گذشت مدت زیادی از زمان مرگ کارشناسان اعلام نظر قطعی خود را به معاینات دقیق‌تر موکول کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.