2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پایان خوب؛ برای آخر سریال بی قرار

پایان خوب؛ برای آخر سریال بی قرار

همه بازیگران در این سریال بسیار عالی ایفای نقش کرده‌اند و از آنها بازی های متفاوتی را می‌بینید؛ برای نمونه از محمدرضا شریفی‌نیا و حتی مریم امیرجلالی کمتر چنین بازی دیده ایم. از طرفی سعی شده هر شب یک اتفاق جدید و غیر قابل پیش بینی در سریال رخ دهد.

دوات آنلاین-سریال بی قرار به روزهای حساس‌اش رسیده است و این روزها خیلی‌ها منتظر هستند ببینند سرانجام شخصیت‌های این سریال چه می‌شود.

 

مجید اوجی تهیه کننده سریال بی قرار درباره روند ساخت فصل اول و دوم این مجموعه گفت:  فصل اول سریال «بی قرار» بر اساس یک پرونده واقعی در مشهد ساخته شد و قرار بر این بود که در ایام اربعین و 28 صفر پخش شود؛ زیرا با حال و هوای آن روزها تناسب بسیاری داشت. در اواخر پخش فصل یک سریال، بازتاب بسیار خوبی از آن گرفتیم و همین سبب شد برای ساخت فصل دوم آن اقدام کنیم. فصل دوم به فاصله 7 الی 8 ماه بعد ساخته و آماده پخش شد اما در آن زمان برای پخش در کنداکتور شبکه قرار نگرفت.

 

اوجی ادامه داد: به عنوان تهیه کننده سعی کردم از بازیگران حرفه‌ای و شناخته شده استفاده کنم. اگر به لیست بازیگران سریال  بی‌قرار  نگاه کنید، متوجه می شوید که هر کدام از دوستان نقش اول سریال های مختلف را داشتند و در پروژه های متفاوتی ایفای نقش کردند. حتی برای نقش های کوتاه و 2 یا 3 سکانسه نیز از بازیگران خوب همچون آقای خلج, آقای تقی پور و آقای رمضانی فر استفاده کردیم و این درجه یک بودن بازیگران به جذابیت سریال  می افزاید.

 

مجید اوجی با اشاره به اینکه بخش عمده باور پذیری سریال به متن و بازی بازیگران آن باز می گردد، اظهار کرد: همه بازیگران در این سریال بسیار عالی ایفای نقش کرده‌اند و از آنها بازی های متفاوتی را می‌بینید؛ برای نمونه از محمدرضا شریفی‌نیا و حتی مریم امیرجلالی کمتر چنین بازی دیده ایم. از طرفی سعی شده هر شب یک اتفاق جدید و غیر قابل پیش بینی در سریال رخ دهد و البته پایان بندی بسیار خوبی هم برای این سریال  در نظر گرفته شده است. این ها سبب شده تا سریال مورد توجه قرار بگیرد و بازتاب خوبی داشته باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.