2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اغفال دختران با وعده ازدواج

اغفال دختران با وعده ازدواج

رئیس پلیس فتا اصفهان از کشف یک مورد پرونده اخاذی با اغفال دختران جوان در این استان خبر داد ، گفت: در این فضا به هیچ عنوان به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آنها ارتباط برقرار نکنید و همچنین مراقب تصاویر شخصی و خصوصی خود باشید.

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتا اصفهان از کشف یک مورد پرونده اخاذی با اغفال دختران جوان در این استان خبر داد ، گفت: در این فضا به هیچ عنوان به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آنها ارتباط برقرار نکنید و همچنین مراقب تصاویر شخصی و خصوصی خود باشید.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان ضمن تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختر نوجوانش درفضای مجازی مورد تهدید فردی ناشناس قرار گرفته بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

این مقام مسئول عنوان داشت: شاکی مدعی است دخترش فریب فرد غریبه ای را در فضای مجازی خورده و متاسفانه عکس‌های شخصی و خصوصی خود را در اختیار او قرار داده است ولیکن آن شخص پس از مدتی ضمن تغییر رفتار و نشان دادن چهره واقعیش ، دختر جوان را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش می کند .

 

سرهنگ مرتضوی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم که مردی ۴۰ ساله بود و قصد سوء استفاده از شاکی را داشت شناسایی و دستگیر شد.

 

وی از اعتراف متهم به جرمش خبر داد و گفت : طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم افراد زیادی را با وعده ازدواج فریب داده و اطلاعات خصوصی آنها را دریافت کرده است.

 

این مقام ارشد انتظامی به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد: در این فضا به هیچ عنوان به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آنها ارتباط برقرار نکنید و همچنین مراقب تصاویر شخصی و خصوصی خود باشید.

 

سرهنگ مرتضوی در پایان بیان داشت: فضای مجازی دنیایی بسیار گسترده و با پیچیدگی‌هایی بسیاری است که کاربران آموزش ندیده را به سهولت دچار گرفتاری و دردسر می‌کند و استفاده و بهره برداری از این مقوله مستلزم آموزش و فرهنگ سازی است چرا که تکنولوژی‌های نوین در عصر حاضر به دلیل جذابیت‌های خاص خود باعث جذب مخاطب بسیار شده و اگر کاربر هدف مشخصی نداشته باشد چه بسا که در دام انحراف و سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار گیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.