2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
آشنایی با بازیگران نقش پری و افسانه در سریال آیینه عبرت

آشنایی با بازیگران نقش پری و افسانه در سریال آیینه عبرت

اعظم کیانلو و نیره حسینی دو بازیگری هستند که در سریال آیینه عبرت نقش های پری و افسانه را برعهده داشتند.

دوات آنلاین -سریال آیینه عبرت داستان زندگی آتقی و خانواده اش را به تصویر می کشد تا عواقب و عوارض اعتیاد را نشان بدهد. در این میان پری، دختر آتقی که نقش او را اعظم کیانلو بازی کرده به شدت آسیب می بیند. از طرفی شاهد وقوع اتفاقاتی در زندگی افسانه با بازی نیره حسینی هستیم.

عکسی از سریال آیینه عبرت

اعظم کیانلو در نقش پری، دختر آتقی

بازی جواد گلپایگانی در نقش آتقی در سریال آیینه عبرت بسیار تماشایی است اما او بعد از این مجموعه نتوانست به بازیگری ادامه بدهد و اتفاقات زیادی در زندگی اش رخ داد. یک تصادف باعث شد مدت طولانی روانه زندان شود و در نهایت از سینما و تلویزیون فاصله گرفت. نکته عجیب اینکه بازیگر نقش پری، یعنی دختر آتقی نیز بعد از آیینه عبرت بازیگری را به صورت حرفه ای ادامه نداد.

 

اعظم کیانلو در آن سالها با بازی در نقش پری بسیار به شهرت رسید و در حالی که همه منتظر بودند او را در فیلم ها و سریال های بعدی ببینند دیگر از وی خبری نشد و او نیز این حرفه را بنا به دلایلی که معلوم نیست دنبال نکرد.

 

پری در این سریال دختری است که علی به او علاقه مند شده اما خانواده علی با این ازدواج مخالفت می کنند وبه هم خوردن این ازدواج ضربه های سنگینی را به پری وارد می کند. کیانلو به خوبی توانسته احساسات چنین دختری را به تصویر بکشد.

 

نیره حسینی در نقش افسانه همسر علی

محمود دینی بازیگر نقش علی در سریال آیینه عبرت از دیگر هنرمندانی است که بعد از این مجموعه در فیلم و سریال دیگری دیده نشد. همین اتفاق برای نیره حسینی نیز رخ داد. حسینی در این مجموعه نقش افسانه همسر علی را برعهده داشت.

 

افسانه در حالی با علی ازدواج کرد که مرد جوان دل در گرو پری داشت و در واقع ازدواج این دو نفر به توصیه و اجبار پدر علی بود. نیره حسینی نیز ماننده سایر بازیگران سریال آیینه عبرت نقش خود را به خوبی بازی کرد اما بعد از آن دیگر خبری از او نشنیدم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.